nedalo mi to sem nedat ked som zbadal ten dalsi Petov super vysledok...klobuk dolu a dufam ze mu to bude aj nadalej jazdit.
myslim ze v tejto teme mozeme rozoberat vsetko co sa tyka pretekov kde sa objavia nase nadeje
posledný komentár: 2. 9. 2025 o 13:24
priznám sa, že som nikdy nevidel, ako je toto robené na mechanike, ale z hľadiska čistej fyziky mi to príde jednoduchšie práve s hydraulikou - z konštrukčného hľadiska treba k tomu len jednu rozdvojku s rýchlospojkami (rýchlospojky na hydraulike mám už fčuľ)
http://www.cyclingnews.com/news/outside-the-time-limit-siskevicius-finished-paris-roubaix-an-hour-after-peter-sagan/
Ja len stále nerozumiem načo je na cesťákoch pri kotúčoch pevná os..? Myslím že by QR tam stačila a výmena by trvala rovnako
http://www.cyclingnews.com/news/outside-the-time-limit-siskevicius-finished-paris-roubaix-an-hour-after-peter-sagan/
Tu aj po slovensky:
https://sport.aktuality.sk/c/331194/neuveritelny-pribeh-peklo-severu-ma-po-saganovi-noveho-hrdinu/
https://www.cyklonews.sk/amstel-gold-race-preview-start-ardenskeho-tyzdna-s-prichutou-piva/
Aj si to skúšal, alebo si to iba myslíš? Pretožemoja skúsenosť je úplne iná. Prvé dva moje cesťáky na kotúčoch mali rychloupináky a žiadny kotúč nikdy nešúchal a ani necinkal. Naopak mám skúsenosti, že sa ľudia vyjadrujú k problémom, ktoré osobne nikdy osobne nezažili.
https://www.cyklonews.sk/amstel-gold-race-preview-start-ardenskeho-tyzdna-s-prichutou-piva/
Ja predpokladám, že pôjde ako záloha na víťazstvo. Myslím si, že sa pôjde na McCartnyho alebo Konrada a Peter tam bude pre prípadný dojazd skupiny...
Jáj, tak Specialized a 160mm kotúče. Tak to potom áno
Zaujímavé, že mi necinkajú kotúče ani na oceľovom Ritchey gravel bajku so 160mm kotúčmi a štandardnými rychlupinákmi. Na cesťáku IMHO budú aj 140mm kotúče účinnejšie a lepšie dávkovateľnejšie ako ráfkové brzdy.