zaujimaju ma hlavne vyhody a nevyhody UST vs DT swiss riesenia (ale kludne tu rozoberajte aj ine)
takze, ak vsetko dobre chapem...
UST = UST rafik + UST plast + UST ventil
DT = DT rafik + DT tubelesskit + normalny plast*
chapem dobre?
* - k tomu dt tubeless kitu pisu ze len UST plaste ale niekde som tu cital ze aj normalne.. nedefektuje to potom velmi?
+ v DT kite je nejaky maglajz co plast pri defekte lepi, je nieco podobne aj pri UST alebo to tam netreba kvoli hrubke plastov? (a aku uspesnost ma ten maglajz ?
discuss...
posledný komentár: 29. 4. 2013 o 7:41
posledný komentár: 31. 5. 2012 o 21:13
Tubeless je v preklade bezduse. Takze ano daju.
Tlak vozím v rozmedzí plášťa ( 75%maximálneho tlaku +-, neviem si pomôcť ale tie nízke tlaky ktoré sú vraj v móde mi akosi nesedia)
Je toto normálna vlastnosť bezdušákov a mám s tým rátať alebo to je psrostá náhoda ?
PS odtieklo mi trochu mlieka ale na parkovisku som nafúkal a dojazdil, deň nato Kálnica a takisto bez najmenších problémov.
Aká je hranica kedy doplniť mlieko, mal by som po takomto niečom vždy doplniť alebo pokial drží neriešiť ?
Vďaka
Problém fór je, že nikto nereportuje každý deň pozitívnu (v našom prípade vlastne "žiadnu") skúsenosť, každý na nich reportuje problém. Niektoré jedince, čo napr. nie sú mentálne schopné obsluhovať daný systém, alebo majú, ako Kazisvet Teofil zo Žarnayovej Prekliatej planéty, v rukách geneticky nasrané (resp. u Žarnaya bola vyslovená hypotéza, že vyžarujú skazonosné lúče), sú dokonca prítomné chronicky. Takže by som to neriešil
Marinada a nezatesnil ti to tmel okolo tej samorezky?
Už sa mi stalo, že pri nahadzovaní mi nesadla dobre pätka. Vždy ju vizuálne odkontrolujem a prvé nahustenie dávam na maximum 4 atm. (niekedy mi pätka docvakne až po 3,5 atm.) Na pracovný tlak spúšťam až po pár minútach.
Pred nahadzovaním aj dobre vizuálne odkontrolujem pätku plášťa a podľa potreby aj obrúsim.. Už som zažil, že boli na nej výčnelky. (také" trhance" čo vznikli pri vulkaniuzácii v lise. )