posledný komentár: 10. 9. 2018 o 16:35
posledný komentár: 26. 11. 2014 o 20:04
posledný komentár: 2. 2. 2013 o 12:24
posledný komentár: 11. 4. 2012 o 0:42
posledný komentár: 10. 9. 2018 o 16:35
posledný komentár: 26. 11. 2014 o 20:04
posledný komentár: 2. 2. 2013 o 12:24
posledný komentár: 11. 4. 2012 o 0:42
Kvôli zisteniu vlastných limitov a naberanie skúsenosti aj za cenu posledného miesta áno.
https://www.mtbiker.sk/shop/plaste-a-duse/mtb/26/schwalbe-city-jet-26x1-50-plast-drot.html , kazetou z 14/28 na 11-28, kľučkou z 22/32/42 28/38/48 a reťazou, čo si o tomto myslíte?
Na rovinke, či dole kopcom je 42/14 na 26" proste málo - 3 otáčky, kdežto 48/11 - 4,3 otáčky na 1 otočenie kľuky
Takisto polocestne plášte... Nabombovana 1,5" je úplne iná ako 2,2" na 3 atmosféry
Nebudeš mať síce taký aero posed ako na cestaku, ale hore kopcom je to menej podstatne, dole kopcom sa prikrčíš...
Na rovinke, či dole kopcom je 42/14 na 26" proste málo - 3 otáčky, kdežto 48/11 - 4,3 otáčky na 1 otočenie kľuky
Takisto polocestne plášte... Nabombovana 1,5" je úplne iná ako 2,2" na 3 atmosféry
A čo ohľadom tej taktiky, vidíte profil, takže čo zvoliť? Navyše zjazdy idem na sagana, ale nemyslím pádmi?
Riaditká mám dosť nízko, sedlovku mám na maxe
Nenašiel som poriadne výsledky nikde, akurát niekde som našiel že nejaký ročník vyhral človek s časom 1:50, čo je priemerná rýchlosť skoro 36km/h na celkom kopcovitom teréne.
Zvládneš vôbec takú rýchlosť dať na rovine na dlhšie ako hodinu??? Ak nie, skončíš naozaj hlboko v poli a vážne nemá zmysel riešiť nejaké útoky alebo niečo ...
Zvládneš vôbec takú rýchlosť dať na rovine na dlhšie ako hodinu??? Ak nie, skončíš naozaj hlboko v poli a vážne nemá zmysel riešiť nejaké útoky alebo niečo ...
Úplne v pohode, teraz mám priemer 32 a v v šprinte má nepustí kazeta s Kľukov nad 54 km/h na rovine a ešte ak upgradnem tak by to mohlo byť fajn
Ak to nie je tajné, čo sú to za preteky? (ten profil mi nič nehovorí) Rád sa pozriem potom na výsledky, úprimne ma zaujíma ako to dopadne.