Zdravím, chcem sa spýtať či má zmysel vôbec ísť na moje prvé jednorazové preteky na mojom horskom bicykli Kroos Black Edition 6.1, nebudem síce jediný na horskom bicykli, ale otázka je či to má vôbec zmysel, tu jest profil trate
Pár cestných pretekov som na MTB išiel (mal som na to svoje dôvody) a ak to nie je účasť s cieľom výrazne uspieť, pripájam sa k názoru rozhodne áno. Keďže uvedený model je na 26" kolesách, nebránil by som sa ani ľahkému vylepšeniu - kazetu by som rozhodne vymenil (kvôli efektívnejšiemu presunu na rovine a v zjazde, sama o sebe vyššiu rýchlosť neprinesie), namiesto krosových kľúk by som si ale skôr pomohol vhodnejšími plášťami ...
Určite chod do toho... Ja som repasoval tetaz moju DoTy... A menil som komplet všetko, ale čo sa rýchlosti a sprevodovania týka najviac pomohli krosove kľuky 42 voči 48 zubom je proste 15% plus, detto kazeta 14 voči 11 zubom je ďalších 20%...
Na rovinke, či dole kopcom je 42/14 na 26" proste málo - 3 otáčky, kdežto 48/11 - 4,3 otáčky na 1 otočenie kľuky
Takisto polocestne plášte... Nabombovana 1,5" je úplne iná ako 2,2" na 3 atmosféry
Nebudeš mať síce taký aero posed ako na cestaku, ale hore kopcom je to menej podstatne, dole kopcom sa prikrčíš...
Určite chod do toho... Ja som repasoval tetaz moju DoTy... A menil som komplet všetko, ale čo sa rýchlosti a sprevodovania týka najviac pomohli krosove kľuky 42 voči 48 zubom je proste 15% plus, detto kazeta 14 voči 11 zubom je ďalších 20%...
Na rovinke, či dole kopcom je 42/14 na 26" proste málo - 3 otáčky, kdežto 48/11 - 4,3 otáčky na 1 otočenie kľuky
Takisto polocestne plášte... Nabombovana 1,5" je úplne iná ako 2,2" na 3 atmosféry
A čo ohľadom tej taktiky, vidíte profil, takže čo zvoliť? Navyše zjazdy idem na sagana, ale nemyslím pádmi?
Taktiky? Koľko máš najazdené, aké trasy bežne jazdíš, koľko km? Toto je tvoj prvý pretek ako píšeš? Keď tam aj nastúpiš na prerobenom horskom bicykli, oproti ľuďom na cesťákoch budeš tak či tak v nevýhode a predpokladám že aj výkonovo budú na tom oveľa lepšie. Budeš rád keď sa udržíš s nimi čo najviac to pôjde a potom si to dojazdíš, nič viac nemá čo vymýšlať.
Prípadne ešte kúp nový predstavec, aby si mohol dať nižšie riaditka ( toto budem riešiť na mojom krose polohovatelnym predstavcom... Na hory dám hore, na cestu dám dole) je tu taký že +40/-30 stupňov...
Prípadne ešte kúp nový predstavec, aby si mohol dať nižšie riaditka ( toto budem riešiť na mojom krose polohovatelnym predstavcom... Na hory dám hore, na cestu dám dole) je tu taký že +40/-30 stupňov...
Nenašiel som poriadne výsledky nikde, akurát niekde som našiel že nejaký ročník vyhral človek s časom 1:50, čo je priemerná rýchlosť skoro 36km/h na celkom kopcovitom teréne.
Zvládneš vôbec takú rýchlosť dať na rovine na dlhšie ako hodinu??? Ak nie, skončíš naozaj hlboko v poli a vážne nemá zmysel riešiť nejaké útoky alebo niečo ...
Nenašiel som poriadne výsledky nikde, akurát niekde som našiel že nejaký ročník vyhral človek s časom 1:50, čo je priemerná rýchlosť skoro 36km/h na celkom kopcovitom teréne.
Zvládneš vôbec takú rýchlosť dať na rovine na dlhšie ako hodinu??? Ak nie, skončíš naozaj hlboko v poli a vážne nemá zmysel riešiť nejaké útoky alebo niečo ...
Úplne v pohode, teraz mám priemer 32 a v v šprinte má nepustí kazeta s Kľukov nad 54 km/h na rovine a ešte ak upgradnem tak by to mohlo byť fajn
Asi sa zabudla spomenúť príprava v profi škole keirinu, to trošku mení situáciu Vzhľadom na setup sú to bez irónie obdivuhodné dáta, ľubovoľný upgrade tomu môže len pomôcť.
Ak to nie je tajné, čo sú to za preteky? (ten profil mi nič nehovorí) Rád sa pozriem potom na výsledky, úprimne ma zaujíma ako to dopadne.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Kvôli zisteniu vlastných limitov a naberanie skúsenosti aj za cenu posledného miesta áno.
https://www.mtbiker.sk/shop/plaste-a-duse/mtb/26/schwalbe-city-jet-26x1-50-plast-drot.html , kazetou z 14/28 na 11-28, kľučkou z 22/32/42 28/38/48 a reťazou, čo si o tomto myslíte?
Na rovinke, či dole kopcom je 42/14 na 26" proste málo - 3 otáčky, kdežto 48/11 - 4,3 otáčky na 1 otočenie kľuky
Takisto polocestne plášte... Nabombovana 1,5" je úplne iná ako 2,2" na 3 atmosféry
Nebudeš mať síce taký aero posed ako na cestaku, ale hore kopcom je to menej podstatne, dole kopcom sa prikrčíš...
Na rovinke, či dole kopcom je 42/14 na 26" proste málo - 3 otáčky, kdežto 48/11 - 4,3 otáčky na 1 otočenie kľuky
Takisto polocestne plášte... Nabombovana 1,5" je úplne iná ako 2,2" na 3 atmosféry
A čo ohľadom tej taktiky, vidíte profil, takže čo zvoliť? Navyše zjazdy idem na sagana, ale nemyslím pádmi?
Riaditká mám dosť nízko, sedlovku mám na maxe
Nenašiel som poriadne výsledky nikde, akurát niekde som našiel že nejaký ročník vyhral človek s časom 1:50, čo je priemerná rýchlosť skoro 36km/h na celkom kopcovitom teréne.
Zvládneš vôbec takú rýchlosť dať na rovine na dlhšie ako hodinu??? Ak nie, skončíš naozaj hlboko v poli a vážne nemá zmysel riešiť nejaké útoky alebo niečo ...
Zvládneš vôbec takú rýchlosť dať na rovine na dlhšie ako hodinu??? Ak nie, skončíš naozaj hlboko v poli a vážne nemá zmysel riešiť nejaké útoky alebo niečo ...
Úplne v pohode, teraz mám priemer 32 a v v šprinte má nepustí kazeta s Kľukov nad 54 km/h na rovine a ešte ak upgradnem tak by to mohlo byť fajn
Ak to nie je tajné, čo sú to za preteky? (ten profil mi nič nehovorí) Rád sa pozriem potom na výsledky, úprimne ma zaujíma ako to dopadne.