Kedze sa tu vela o tom hovori a pneu na akych jazdime je velmi dolezity faktor, zakladam tuto novu temu, ktora tu doteraz este nebola, ako som sa radsej dopredu aj presvedcil cez vyhladavanie. Takze ake galusky, plaste, alebo plastovky pouzivate na treningy a kto chodi na preteky, tak aj na pretekoch?
Odporúčam koleso prirovnať k inému novému 28 palcovému. Favority mali netypický rozmer ráfov. Či aj galuskových neviem. Ja som mal klasické a 28 palcové pneumatiky na ne nepasovali. Podobne to bolo aj s galuskovými kolesami. V určité roky sa používali 27 palcové. https://www.velofiala.cz/p/24542/plast-630-32-rubena-mitas-v69
Nemal by byť problém dať na starý ráfik novú galusku. Akurát stare favoriťácke brzdy nemali uvoľňovanie, možno bude problém dostať ráfik s 28 mm galuskou pomedzi čeluste brzdy. Ale TUFO robí aj 21 a 23 mm galusky, s tými by nemal byť problém...
Vie niekto odhadnut, odkial sa beru tie dost silne hejty na Tufo galusky..? Co to sledujem niekloko rokov, vzdy sa najde koment typu: zahradne hadice... apod. Ja som kupil sadu kolies s galadmi Tufo a ciastocne aj ovplyvneny tymito hejtami som cakal naozaj slabotu. A po dvoch rokoch pouzivania a porovnavania nemam v podstate ziaden vyhrady. Lebo asi ziadny iny vyrobca nema tak ostre hejty... Co je za tym..? Mali niekedy niektore modely boli nevydarene a odvtedy sa to s nimi taha, alebo je to len princip ze tato firma sa mi nepaci tak ju zhovadim pod ciernu zem... ?
Ramon1..vies mi prosim vysvetlit co znamena bude "pustat soplik"? su to nejake zvysky lepu z pasky ktore treba potom odstranit/utret alebo koli comu sa to deje?
Ramon1..vies mi prosim vysvetlit co znamena bude "pustat soplik"? su to nejake zvysky lepu z pasky ktore treba potom odstranit/utret alebo koli comu sa to deje?
Presne tak , zvlášť v teple a pri starnutí pásky ... netreba s tým nič tobiť .
Ja v tej tabulke vidim iba to, ze maju vyssi valivy odpor medzi 12 testovanymi... jedna je posledna a druha tretia od konca, dokonca v hadzavosti /moj preklad roudness-kruhovitost..?...snad sa nemylim/ maju hodnotenie very good tak ako polovica testovanych... To mi ako dovod na "odpalenie" a prudke hejtovanie nestaci. Druha vec vzorka 12 galusiek v test je velmi mala a slabo vypovedna vzorka ...
Ja v tej tabulke vidim iba to, ze maju vyssi valivy odpor medzi 12 testovanymi... jedna je posledna a druha tretia od konca, dokonca v hadzavosti /moj preklad roudness-kruhovitost..?...snad sa nemylim/ maju hodnotenie very good tak ako polovica testovanych... To mi ako dovod na "odpalenie" a prudke hejtovanie nestaci. Druha vec vzorka 12 galusiek v test je velmi mala a slabo vypovedna vzorka ...
vyssi? alebo zasadne vyssi? zaplatis tisice eur za ram aby si usetril 10W a potom to posles nasobne vyssim odporom do tufo galusiek ako to napisal rachela - velmi racionalne nakupne rozhodnutie...
v druhom linku mas testovanych 32 galusiek ak ti je 12 malo - a prekvapivo opat tufo posledne.
"How much power can I save with tire choice?
Let’s have that same rider ride Tufo’s and Veloflex’s, with Crr’s of .008 and .005 at 108 psi. The Tufo’s would cost him an extra 27 watts! If that rider were to do a flat 40k TT at 350 watts with a CdA of .24, Tufo’s would cost him 72 seconds." http://nyvelocity.com/articles/equipment/crr-explained/
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Tieto?
https://www.schwalbe.com/en/tour-reader/marathon-plus.html
https://www.mtbiker.sk/shop/plaste-a-duse/cesta-a-trekking/cestne-galusky/tufo-s33-pro-galuska-28.html
na rafku je napisane remerx 27 - su teda kolesa 27'' a musim zohnat taku galusku alebo tieto tufa budu vhone?
Dakujem za radu.
https://www.velofiala.cz/p/24542/plast-630-32-rubena-mitas-v69
Dakujem za radu.
Ráfiky majú 27", galusky na 27" ráfiku majú 28"
http://ddata.over-blog.com/xxxyyy/0/02/72/10/tubular-specs.html
https://cyclinguphill.com/best-tubular-tyres/
Presne tak , zvlášť v teple a pri starnutí pásky ... netreba s tým nič tobiť .
http://ddata.over-blog.com/xxxyyy/0/02/72/10/tubular-specs.html
Ja v tej tabulke vidim iba to, ze maju vyssi valivy odpor medzi 12 testovanymi... jedna je posledna a druha tretia od konca, dokonca v hadzavosti /moj preklad roudness-kruhovitost..?...snad sa nemylim/ maju hodnotenie very good tak ako polovica testovanych... To mi ako dovod na "odpalenie" a prudke hejtovanie nestaci. Druha vec vzorka 12 galusiek v test je velmi mala a slabo vypovedna vzorka ...
vyssi?
v druhom linku mas testovanych 32 galusiek ak ti je 12 malo - a prekvapivo opat tufo posledne.
"How much power can I save with tire choice?
Let’s have that same rider ride Tufo’s and Veloflex’s, with Crr’s of .008 and .005 at 108 psi. The Tufo’s would cost him an extra 27 watts! If that rider were to do a flat 40k TT at 350 watts with a CdA of .24, Tufo’s would cost him 72 seconds."
http://nyvelocity.com/articles/equipment/crr-explained/