Ktovie prečo sa to neujalo, taká dobrá myšlienka.
29.08.2018 - 16:16:12
00
Uz chyba len moznost menenia tlaku v plastoch za jazdy.
29.08.2018 - 16:25:27
00
aj take tu uz bolo
29.08.2018 - 16:35:25
01
ale nie s elektronickym systemom :). Proste to chce taky system, ktori ti umozni si na displeji pozriet aky mas tlak a stlacenim tlacidla iniciujes dofuknutie, pripadne vypustenie vzduchu. Nastavenie rezimov asfalt, blatisty teren, kamenisty teren a pod..
29.08.2018 - 16:43:26
01
A kompresor bude vazi minimalne kilo, elektriku bude brat z trojkilovej baterie... Vlastne, ta bateria sa nepocita, lebo tam uz je, pohana pomocny motor...
29.08.2018 - 17:29:32
01
Riesenie samostatneho senzora tlaku uz existuje, vazi minimum a ma nizku spotrebu. Kompresor by bol v naboji (aj take riesenie uz existuje). Uz len to dat dokopy a pridat ovladaciu konzolu :).

Clovek by cakal, ze v roku 2018 to najde na aliexpresse a zatial nic :D.
29.08.2018 - 17:37:30
01
29.08.2018 - 17:46:09
01
GaliPet : jeden kamos to mal (mozno este ma, ak ma toho lapiera), ale tusim to bol tiez Fox, tak neviem co presne je za novinku toto. Vraj to fungovalo dobre, ale len do cca 40km/h, potom nestihalo.
29.08.2018 - 19:32:38
00
Naozaj chcete také cocociny na biku? Ja som za čo najjednoduchšiu mechaniku/hydrauliku. Už eradenie je divné, aj keď je celkom fajn. Hádam to neskončí ako u autách, kedy nekúpiš auto bez totálnych zbytočností ktoré využiješ len raz keď ich po kúpe na parkovisku vyskúšaš. Elektronika v autách je často zbytočná, obmedzuje, rozptyľuje, niekedy je až životu nebezpečná. Všade kamery, senzory, nastavenia každej blbosti na 1000 spôsobov (samozrejme na veľkom tablete, hoci sú mobily v autách zakázané a defakto menej nebezpečné). Ja chcem ovládať auto a nie aby auto ovládalo mňa, napriek všetkým supermoderným autám nemám pocit že je na cestách bezpečnejšie... mnohé veci sú užitočné, ale väčšina je len na porovnávanie kto má väčšieho :) Koniec výlevu mastodonta :D
29.08.2018 - 19:39:17
07
Nechceme :) .. ale vyrobcova musia z niecoho zit :lol: .. inak verim, ze DH sialencom, s reflexami jazdcov z rallye to moze nieco priniest. Mne nie, tak mozu posunut dnes TOP tlmice/vidlice z kategorie profi do semi a znizit cenu na polovicu :lol: .. najdrahsie nech si nechaju za ceny 1000+
29.08.2018 - 19:43:15
00
Na súťažné využitie prosím, ale ja nejazdím bežne na cestách v rallye špeciáli skupiny B alebo WRC :) Hoci tam je tiež čo najviac mechaniky :)
29.08.2018 - 20:03:01
00
Tak na druhej strane, taky vytlaceny report na 4 stranach A4 o tom, ako tlmic tlmicoval na BK traile a porovnavat spolu s vysledkami elektronickeho zaznamu tlaku nielen tlmica ale aj pneumatik .. no neber to :)
Za ANT+ modul k tlmicu si zaplatis dalsich 50e a appka dalsich 150e aspon.
29.08.2018 - 20:14:19
00
lto napísal:
GaliPet : jeden kamos to mal (mozno este ma, ak ma toho lapiera), ale tusim to bol tiez Fox, tak, neviem co presne je za novinku toto. Vraj to fungovalo dobre, ale len do cca 40km/h, potom nestihalo.


Bolo to od RS, na samostatne ramy davali Fox, a aj kvoli tomu som kupoval v tej dobe iba samostatny ram.
V podstate to fungovalo tak ze v klukach a vidlici bol senzor a podla toho ako sa pedalovalo a vidla sla do zdvihu tak tlmic uzamikalo alebo otvaralo (tusim to vedel urobit okolo 200x za 1 sekundu)

Prílohy:

s1600_2015_Lapierre_Spicy_Team_bike.jpg
s1600_2015_Lapierre_Spicy_Team_bike.jpg 130.74 KiB thumb_up0thumb_down

29.08.2018 - 20:18:18
00
Hmm, asi to skusim zistit, zacalo ma to zaujimat, jedine co si z toho pamatam, ze to nefungovalo pri vacsej rychlosti :D .. ale to znamena, ze to nemalo mat vplyv od kluk.
29.08.2018 - 20:34:25
00
Podla mna nemali vtedy na to appku. A bez appky to proste nejde 😁
29.08.2018 - 21:01:12
01

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Komponenty)
keyboard_arrow_up