Chlapci som žartoval, ja viem že 203 mm kotúč na takú vidlicu je úplne zbytočný a už duplom aj dozadu. Chcem ako len kolega písal, zadnú 160 mm vymeniť za 180 mm ale neviem, pozerám už pol hodinu brzdové platničky, neviem nájsť vhodné. Rady, nápady skúsenejších? :)
02.10.2018 - 15:01:12
00
Mne viacerí radili tie sintrovane co som ti tu dal do odkazu vyššie.
02.10.2018 - 15:03:26
01
nedá sa povedať či sú lepšie sintrované alebo resin, záleží čo jazdíš a čo ti vyhovuje
02.10.2018 - 15:05:49
00
Ale ak tam máš stále tie 315 a nestačia ti, tak by som v prvom rade skúsil kúpiť lepšie brzdy a potom až špekuloval s platničkami.
02.10.2018 - 16:40:13
06
315 su naozaj len zakladne brzdy. Tiez by som radsej kupil nieco lepsie ako investoval do kotucov a dosticiek
02.10.2018 - 17:34:23
00
no ja som mal vzadu 180 a v predu 160 ale myslim ze na tom kotuce az tak moc nezalezi (co sa priemeru tyka) teda mohol skludne nehat aj 160 len tam dat tie M6000 stacilo
02.10.2018 - 18:03:41
00
dobi235 napísal:
no na vidlicu s 30mm vnútornými nohami je určite "vhodný" 203mm kotúč :lol:


Mas aj nemas pravdu...pozri si NWD 1,2 a 3 a uvidis tam Manitou X Verty a Marzocchi Super T s 30mm nohami s 200kami kotucmi v akcii.
Tu sa ale bavime o inej vidle :-)
02.10.2018 - 18:16:17
00
Chýba tým 315-kam niečo zásadné? Vždy som bol presvedčený, že na kvalitu brzdenia má vplyv len kotúč a doštičky a zvyšok je hydraulický obvod. Ktorý môže mať vplyv na komfort (nastavenie a tvar páky) a spoľahlivosť (ak netesní), ale do brzdného účinku by nejako výraznejšie zasahovať nemal.
02.10.2018 - 19:40:35
00
No, mal som ich na novom biku, a keď som ich vymenil za SLX, tak to bolo zrazu nebe a dudy. Záleží čo jazdíš. Ak si orientovaný viac na dolekop, tak veru nestačia (bežné trail-enduro jazdenie). Aspoň u mňa tak.
02.10.2018 - 20:00:47
03
No a čím si to vysvetľuješ? Iný tvar/pomer piestov? Použil si u oboch rovnaké kotúče a dosky?
02.10.2018 - 20:16:33
00
Xaeroifbb napísal:
no ja som mal vzadu 180 a v predu 160 ale myslim ze na tom kotuce az tak moc nezalezi (co sa priemeru tyka) teda mohol skludne nehat aj 160 len tam dat tie M6000 stacilo

Tak to si mal presne opačne ako sa dáva :) ak si sa teda nepomýlil pri písaní :) a rozdiel v 180 a 160 určite je, no zas netreba čakať že ti to spraví 50 % rozdiel, ale pár % to spraví. Ťažší, alebo agresívnejší jazdci určite ocenia minimálne 180, alebo 203, samozrejme osadené opačne ako si písal :)
03.10.2018 - 09:37:03
00
sorry pomylil.. :D:D 180 v predu 160 vzadu .. le naj do zadu som dal 180 kedze dolekopec brzdil viac zadnou :D
03.10.2018 - 09:37:53
00
a viem ze sa dava vacsi rotor do predu, len na motorkach to chapem pri biku az tak moc nie.
03.10.2018 - 09:39:16
00
Na predku mas celu vahu biku + clovek pri brzdení.
03.10.2018 - 09:41:11
00
v podstate ano ale strmsie kopce tu prednu mozes len hladkat (ale ano mas pravdu dik za objasnenie)
03.10.2018 - 09:45:05
00
keyboard_arrow_up