zaujimaju ma hlavne vyhody a nevyhody UST vs DT swiss riesenia (ale kludne tu rozoberajte aj ine)
takze, ak vsetko dobre chapem...
UST = UST rafik + UST plast + UST ventil
DT = DT rafik + DT tubelesskit + normalny plast*
chapem dobre?
* - k tomu dt tubeless kitu pisu ze len UST plaste ale niekde som tu cital ze aj normalne.. nedefektuje to potom velmi?
+ v DT kite je nejaky maglajz co plast pri defekte lepi, je nieco podobne aj pri UST alebo to tam netreba kvoli hrubke plastov? (a aku uspesnost ma ten maglajz ?
discuss...
posledný komentár: 29. 4. 2013 o 7:41
posledný komentár: 31. 5. 2012 o 21:13
https://www.mtbiker.sk/shop/servis-a-trening/lepenie-a-tmely/mavic-ust-tyre-tmel.html
,,náplň sa odporúča meniť / dopĺňať každých 6-12 mesiacov (podľa potreby)´´ nema potom samotny plast aj cez 1kg?
ale ked mas s nim dobre skusenosti tak ti verim...
Dokonca lepil v pohode defekty aj na cestnej plášťovke kde som mal cca 8 barov a drzalo to. Teraz som ho nalial do bezdusaka Schwalbe Pro One
rychlo zrus objednavku
In our tests, the gloopy solution was reluctant to coat the tyre, making it harder to seat the tyre than with other sealants. Once set up, it was the slowest to seal sidewall-punctures. It also performed worst in our outer casing puncture tests; it was the only sealant that failed to seal the tyre at all after it was stabbed with a 6mm screwdriver
tiez by som odporucal Joes Elite Racing sealant
Ale najprv musim dominat klasicky Stans.
Edit...v popise nie je pisane TLR