Myslím že práve na aero výkon výrobca prihliadal pri konštruovaní pohodlnejšej sedlovky, dala by sa spraviť aj jednoduchšie/krajšie ale ovplyvnilo by to spomínaný aero výkon. Ak máš lepší nápad ako konštruktéri, napíš do Cervéla, budú radi
Inak tento 2018 model je o 1w rýchlejší ako super ultra pokroková disková 2019 S5 s tým apokalyptickým predstavcom
Nejde o to ze ci by som vedel/nevedel...uz sam init napisal ze jej vzhlad nie je uplne naj podla neho a ja sa k jeho nazoru priklanam...co sa tyka uspory energie alebo pohodlnosti sme nepisali nic...bolo to len vyjadrenie k jej vzhladu...ono v podstate ked tebe vyhovuje ten jej komfort a aero profil tak nie je o com...aj tak pri jazde je schovana za stehnom a clovek si ju ani nevsimne 😉
Nejde o to ze ci by som vedel/nevedel...uz sam init napisal ze jej vzhlad nie je uplne naj podla neho a ja sa k jeho nazoru priklanam...co sa tyka uspory energie alebo pohodlnosti sme nepisali nic...bolo to len vyjadrenie k jej vzhladu...ono v podstate ked tebe vyhovuje ten jej komfort a aero profil tak nie je o com...aj tak pri jazde je schovana za stehnom a clovek si ju ani nevsimne ?
Tak výkon si mimovoľne spomenul už len tým prirovnaním k aero rámu s nízkymi kolesami. Celkovo dizajn S5 je trochu kontroverzný a nemusí každému sedieť, všetko je podriadené svojmu účelu. Niekomu vadí sedlová trubka hlboko ,,zapustená´´ v zadnom kolese, niekomu sedlové vzpery, niekomu tvar sedlovky pod sedlom.
Mne ako celok skrátka lahodí oku
Nie nie vykon som vobec mespomenul...ale ten vzhlad ako keby na aero ram dal kolesa s nizkymi rafikmi...a tym som myslel ten vzhladovy kontrast a nie vykon....stale sa tu bavime o vzhlade nie o vykone ?
Su Campagnolo Bora otolko lepsie kolesa ze si nedal Shimano Dura Ace ?
Aj mňa by záujimalo aké sú Dura Ace oproti konkurencii. Prednedávnom som sa dostal ku Dura Ace 9000 c35 galúskovím a nedalo sa ich ešte vyskúšať tak preto sa pýtam.
Kristina aj najnižší model pedálov od Time za nejakých 30 evri je ľahší (234 g) ako najsamvyššejšé Dura Ace (239 g) - mal som ich ako dočasné pedále, kým nedorazili Assiomy (278 g v Uno verzii). Všetko reálne hmotnosti, nem katalógové.
Ďakujem za info. Som sa slušne spýtala a dostala som aj slušnú odpoveď. Veľmi dobré hmotnosti pre gramárov.
Ja som na cesťáku prešla na Vector 3. Tu jeden váži skoro toľko ako oba tie Time Ale zase som "odľahčila" na kľukách
Kristina Ja som prešiel na Time nie kvôli váhe ale systému našliapavania, nízkemu stacku a pocitu z pedálovania..oproti Shimanu dosť rozdiel. Ale tá hmotnosť je fakt príjemný bonus. Tie titanové 12 sú ešte nové, dúfam že niečo vydržia. Predtým Xpresso 4 zažili dva pády, asi 12k km a stále sú ako nové.
Keď spomínaš kľuky, rozmýšlal som nad Carbon Ti prevodníkmi, nemáš s nimi skúsenosť? Ušetria niečo na váhe, prípadne majú nejakú inú výhodu okrem vzhľadu?
Kadejaké používam. Vždy som to bral tak, že tie problémy vychádzajú z konštrukcie, nie z bateriek. Predpokladám, že na reklamacii bymi dali spätnú väzbu, že to je kvôli bateriam.
Teraz aktuálne tam mam take, čo mi pribalili k novému páru. Ani neviem co to je.
Tie baterky čo som dala odkaz práve riešia problém s párom batérií v každom pedále. Je to iba jedna vysoká batéria a tak tam odpadá problém s kontaktom medzi párom batérií.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Inak tento 2018 model je o 1w rýchlejší ako super ultra pokroková disková 2019 S5 s tým apokalyptickým predstavcom
Tak výkon si mimovoľne spomenul už len tým prirovnaním k aero rámu s nízkymi kolesami. Celkovo dizajn S5 je trochu kontroverzný a nemusí každému sedieť, všetko je podriadené svojmu účelu. Niekomu vadí sedlová trubka hlboko ,,zapustená´´ v zadnom kolese, niekomu sedlové vzpery, niekomu tvar sedlovky pod sedlom.
Mne ako celok skrátka lahodí oku
Prečo práve Dura Ace kolesá? Aby ladili so sadou?
tie pedále vážia iba 160g?
Aj mňa by záujimalo aké sú Dura Ace oproti konkurencii. Prednedávnom som sa dostal ku Dura Ace 9000 c35 galúskovím a nedalo sa ich ešte vyskúšať tak preto sa pýtam.
Ja som na cesťáku prešla na Vector 3. Tu jeden váži skoro toľko ako oba tie Time
Keď spomínaš kľuky, rozmýšlal som nad Carbon Ti prevodníkmi, nemáš s nimi skúsenosť? Ušetria niečo na váhe, prípadne majú nejakú inú výhodu okrem vzhľadu?
Kadejaké používam. Vždy som to bral tak, že tie problémy vychádzajú z konštrukcie, nie z bateriek. Predpokladám, že na reklamacii bymi dali spätnú väzbu, že to je kvôli bateriam.
Teraz aktuálne tam mam take, čo mi pribalili k novému páru. Ani neviem co to je.