Kategórie
Bike-techAké galusky / plášte / plášťovky? # recenzie # plášte # bezdušové plášte # skúsenosti # poradenstvo # diskusia # kompatibilita # technické otázky
posledný komentár: 27. 10. 2016 o 16:09
posledný komentár: 19. 10. 2013 o 14:32
-25% Michelin POWER CUP 700x28C RACING LINE, GUM-X galuska, classic
101 €
-25%
MOC 149 €
Výpredaj -23% Vittoria Triathlon EVO II 28" x 22 mm tub full black
50,99 €
-23%
MOC 77,99 €
savings Continental Sprinter Gatorskin SafetySystem 28" (28"x22 mm)
52,99 €
savings
MOC 80,99 €
Continental Grand Prix 5000 S 700x30C Transparent plášť, TR, kevlar
80,99 €
MOC 94,99 €
-6% Vittoria Corsa Pro Control 700x34C G2.0 plášť, TLR, kevlar, para/black/black
75 €
-6%
MOC 84,95 €
-19% Pirelli Cinturato Sport 700x32C Pro TechWALL+ plášť, kevlar
29,99 €
-19%
MOC 42,99 €
Akcia -15% Pirelli P ZERO Race RS 700x30C plášť, TLR, kevlar, classic
65,99 €
-15%
MOC 98,99 €
-14% Pirelli P ZERO™ Race 700x26C SPEEDCore SmartEVO plášť, TLR, kevlar
63,99 €
-14%
MOC 91,99 €
Výpredaj -23% Pirelli Cinturato™ VELO 700x26C plášť, TLR, kevlar
54,99 €
-23%
MOC 78,99 €
Akcia -21% Pirelli P ZERO™ Race 700x28C SmartEVO TechBelt plášť, kevlar, celeste nápisy
54,99 €
-21%
MOC 82,99 €
Výpredaj -22% Pirelli Cinturato Sport 700x26C TechWALL+,Pro (road) plášť, kevlar
28,99 €
-22%
MOC 40,99 €
-18% Schwalbe Pro ONE TT 26" x 28C Evolution ADDIX Super Race plášť, kevlar, clear skin
59,90 €
-18%
MOC 72,99 €
Výpredaj -18% Goodyear EAGLE F1 700x25C plášť, TC, kevlar, tan
52,99 €
-18%
MOC 64,99 €
-15% Schwalbe PRO ONE 650x25C (25-584 mm) V-Guard plášť, TLE, kevlar
70,99 €
-15%
MOC 83,88 €
savings Continental Grand Prix 5000 700x28C plášť, kevlar, cream
50,99 €
savings
MOC 78,99 €
Akcia -19% Pirelli P ZERO™ Race 700x26C SmartEVO TechBelt plášť, kevlar, zlaté nápisy
56,99 €
-19%
MOC 80,99 €
Jasne, ani ja a zrejme vobec nikto, ale ved ked ten rafik mal poruke, mohol to tiez takto jednoducho zistit namiesto pisania na forum. Usudil so, ze ho nema a pridal trochu recesie, nech diskusia nestoji
hehe
staci si pozriet testy https://www.bikeradar.com/features/10-of-the-best-performance-road-tires-lab-tested/
merali top galusky a prve cestne tubeless plaste (ktore su len v plienkach co sa tyka vyvoja) rozdiely medzi vsetkymi typmi obutia na jedno koleso pri 40 km/h su v rozpati 6W. Pri 60 km/h na 2 kolesa by to bolo 18W. To uz su cisla ktore pociti aj hobik a nehovoriac o tom ked take cisla "setria" na niekolkohodinovom zavode...
V tom teste najlepsie dopadol bezdusak sch. pro one a to je jeden z prvych bezdusakov na cestu medzi rokmi ostrielanymi top galdami.
Neuvedomil som si vsak, ze zijes v iluzii, ze Jakobsen doteraz jazdil na nejakych shitoch á la Clement LCV (nehovoriach o tom, ze zjavne jazdi na ToC s priemerkou 60km/h, aj ked taky Egan Bernal vyhral minulorocny ToC s priemernou rychlostou 40.629 km/h). Vobec nechapem, preco sa pozeras na najhorsi plast v teste vs najlepsi. Produkty roznych znaciek a este aj z rozneho segmentu. Pravdepodobne to nebude ten druh zmeny, ktory zaziva Jakobsen:) Mal by si zvazovat rozdiel medzi top galdou a top bezdusakom, v idealnom pripade top galda a bezdusak od toho isteho vyrobcu, a z toho vyvodzovat zavery.
Zabavna vec na teste, ktory si nalinkoval je, ze v nom porovnavaju velmi zaujimavu mnozinu produktov. Uz fakt, ze od Continentalu je v teste Continental Grand Prix 4000 S2, co je taka "ludova volba" gumy, vo svete, kde existuju produkty ako Continental Grand Prix TT (Supersonic radsej nespomeniem), mi hovori, ze to chce nejaku lepsiu databazu. Predsalen, GP 4000s2 a Schwalbe Pro One Tubeless su pomaly produkty z ineho segmentu. Podla mna https://www.bicyclerollingresistance.com je velmi dobry zdroj dat. Treba sice vziat do uvahy, ze typek testuje pri rychlosti 28.8 km/h a hmotnosti 40 kg, preto hodnoty su vyrazne nizsie, no nepouziva hladky bubon, a nakolko je jeho databaza relativne velka, dava dobry obraz o tom, ako to vlastne vyzera na trhu s plastami vseobecne. Taky Tom Anhalt extrapoluje vo svojich datach rovno na realnu hmotnost 85kg jazdec+bicykel (http://bikeblather.blogspot.com/2013/02/tire-crr-testing-on-rollers-chartand.html) a v jeho spreadsheete vyjadruje hodnoty aj pre 30/40/50 km/h, tiez super zdroj dat.
Neobuvaj sa do diskutujucich, ze kecaju, uvadzaju nejake fakty, na zaklade ktorych si vytvaraju nazor. Na rozdiel od Teba ...