zaujimaju ma hlavne vyhody a nevyhody UST vs DT swiss riesenia (ale kludne tu rozoberajte aj ine)
takze, ak vsetko dobre chapem...
UST = UST rafik + UST plast + UST ventil
DT = DT rafik + DT tubelesskit + normalny plast*
chapem dobre?
* - k tomu dt tubeless kitu pisu ze len UST plaste ale niekde som tu cital ze aj normalne.. nedefektuje to potom velmi?
+ v DT kite je nejaky maglajz co plast pri defekte lepi, je nieco podobne aj pri UST alebo to tam netreba kvoli hrubke plastov? (a aku uspesnost ma ten maglajz ?
discuss...
posledný komentár: 29. 4. 2013 o 7:41
posledný komentár: 31. 5. 2012 o 21:13
tiez som si vsimol prekonavam segmenty jedna radost
Ja vozim tak 1,8 vzadu, 1,6-1,7 vpredu ale zalezi od terenu, na velmi tvrde povrchy fuknem aj 2
Ja vozim tak 1,8 vzadu, 1,6-1,7 vpredu ale zalezi od terenu, na velmi tvrde povrchy fuknem aj 2
Skúsim 1.8 vpredu a 2.0 vzadu uvidíme potom
Ano, bežná výbava väčšiny jazdcov na bezdušákoch.
Ja niečo podobné (obyčajné, z autoshopu) mám, ale reálne sa malá diera zalepi tmelom. Väčšia diera je už skôr roztrhnuty plášť a tam je to už nanič.
Na biku som nejakú dieru spozoroval iba podľa tmelu na chrbte,resp. https://www.mtbiker.sk/forum/post814196.html#p814196
No a raz som roztrhol bocnicu, tam už nepomôže nič.
"Prstovú" som v teréne opravil takto: duša + zdrhovačka.
Ale inak veď som si iba rypol, každý snáď vie, čo konkrétne mu vyhovuje, čo použije....