zaujimaju ma hlavne vyhody a nevyhody UST vs DT swiss riesenia (ale kludne tu rozoberajte aj ine)
takze, ak vsetko dobre chapem...
UST = UST rafik + UST plast + UST ventil
DT = DT rafik + DT tubelesskit + normalny plast*
chapem dobre?
* - k tomu dt tubeless kitu pisu ze len UST plaste ale niekde som tu cital ze aj normalne.. nedefektuje to potom velmi?
+ v DT kite je nejaky maglajz co plast pri defekte lepi, je nieco podobne aj pri UST alebo to tam netreba kvoli hrubke plastov? (a aku uspesnost ma ten maglajz ?
discuss...
posledný komentár: 29. 4. 2013 o 7:41
posledný komentár: 31. 5. 2012 o 21:13
"Prstovú" som v teréne opravil takto: duša + zdrhovačka.
A zase svabka a kamene ?to nejde k sebe
ma zmysel preobit aj cestak? bude rychlejsi? pohodlnejsi?
vyskusal by som len tak so zakladnymi rafikmi Mavic Aksium a gumami Continental Grand Prix SL
mozno to chyti...
oplati sa ist do toho?
Aksium nie je ani len tubeless ráf, no a neTL cestný plášť k TL správaniu tiež nepresvedčíš
To si na tuto modru pasku nalepil pasku no tubes?