Nie, pásku odlepíš, galdu rozpáraš, zalepíš, zošiješ, pásku nalepíš. A preto aj 70 € galda letí radšej do koša, tento očistec som si dostatočne užil pred 30 rokmi a také flagelantstvo mi nestojí za 70 éčiek. Okrem toho, mám aj kolesá č. 2 a vlastne stále aj pôvodné č. 3, takže smrť galdy ma až tak neomína.
06.06.2019 - 11:06:35
03
... to mi len potvrdzujes riziko z opatovneho lepenia pasky na galusku neoverenym/necertifikovanym sposobom (lepidlom) ...
06.06.2019 - 11:27:36
01
Hosť napísal:
A pre toto by som galusku nechcel, tu si môžu dovoliť len itckari :)

Aj dôchodcovia!
06.06.2019 - 19:11:58
01
Potreboval by som radu. Klasické pneu s možnosťou fúkať až do 8 barov, ja fúkam na 6,5 baru ako odporúča výrobca. Dostal som defekt. Má zmysel lepiť dušu opravnou sadou? Či rovno kúpiť novú dušu? Diera má menej ako 1mm.
06.06.2019 - 20:26:16
00
daj tam mlieko a neries. najpohodlnejsie...
06.06.2019 - 21:52:03
00
Jano1987 napísal:
Potreboval by som radu. Klasické pneu s možnosťou fúkať až do 8 barov, ja fúkam na 6,5 baru ako odporúča výrobca. Dostal som defekt. Má zmysel lepiť dušu opravnou sadou? Či rovno kúpiť novú dušu? Diera má menej ako 1mm.

Lepil by som v pohode. Najmensiu platku Cure-C-Cure.
06.06.2019 - 23:38:44
01
Dnes som si dal výjazd po týždňovej chorobe. Prešiel som 10 km a dostal som defekt na zadnom kolese. Reku dobre vymenila sa duša. Prešiel som ďalších 50 km a zas defekt na zadnom kolese (našťastie som bol už v podstate doma, len som musel prejsť cez celé mesto pešo.

Keď som doma dofúkal koleso, tak som lokalizoval miesto odkiaľ to fučí. V strede plášťa je malá dieročka.

Mám radšej kúpiť aj nový plášť?

Momentálne tam mám dušu Kellys a plášť je najlacnejší model Schwalbe lugano drôtený 25 mm.

Rozmýšľam nad plášťom Continental Grand prix 25 mm, ale neviem, či zobrať drôtený alebo skladací. Rozdiel je len vo váhe a to že sa dá zložiť alebo to má ešte nejaké iné výhody alebo nevýhody?

Viete poradiť aj nejakú dušu od Continentalu? Keď bude duša ľahšia to znamená, že bude asi tenšia a asi menej odolná?
08.06.2019 - 15:51:17
00
Neviete o nejakom návode opravy galdy? Myslím odlepenie textílie, rozpáranie, povytiahnutie duše, zalepenie, zošitie atď. hlavne aby tam bolo vidieť ako zalepiť latex, ako a čím šiť a znovu zalepiť ten textil? Hľadám ale akosi nič nevidím. Mám tu jednu novú pichnutú vittorku už skoro rozpáranú, tak to chcem pre srandu a zo zvedavosti skúsiť :)

našiel som len toto ale tam nič nepopíše
https://www.youtube.com/watch?v=4IqAX2Hvrks
09.06.2019 - 11:01:38
00
Skusaj skusaj nahorsie je rovno zasit
09.06.2019 - 11:25:41
00
Na šitie by možno bola dobrá nejaká obuvnícka niť, nech to niečo vydrží. Napr. serafil , ale ja osobne by som sa do toho nepúšťal😎
09.06.2019 - 17:14:32
00
tak ak som to dobre pochopil tak pri oprave defektu sa do galusky tufo preventivne leje tufo tmel, alebo potom ked pichnem v terene tak vyberiem ventil ulejem tufo tmel extreme nafukam a na pana pokracujem dalej? naozaj by ma zaujimalo ci to uz niekoho zachranilo.
19.06.2019 - 16:07:13
00
Ja som mal defekt a pouzil tufo extrem . Chybu som urobil v tom , ze som sa ho snazil dat co najviac a dlho mi to trvalo , takze mi to zalepilo hned za ventilom vnutri galusky a nepustilo to dalej ani tufo - ani vzduch . Nabudúce naliat a hned fukat , aby sa to dostalo tam , kam má .
19.06.2019 - 17:54:34
00
Mna by zaujimali skusenosti s Tufo Extreme a non Tufo galuskami (teda take s dusou).
19.06.2019 - 20:55:50
00
A čo by ťa zaujímalo? Extreme mi zalepilo v pohode latexové aj butylové Vittorky, Conti aj Micheliny. Akurát na poslednú väčšiu cca 3mm trhlinu nestačil.
19.06.2019 - 22:44:39
00
Presne to, čo si napísal, že funguje aj s butylovymi galuskami.
Myslim, ze 3mm trhlina by bola prilis velka aj pre klasicky plast, dusu a lepenie, takze "kamarat na telefone" tak ci tak (alebo iny alternativny odvoz).
19.06.2019 - 23:42:17
00
keyboard_arrow_up