zaujimaju ma hlavne vyhody a nevyhody UST vs DT swiss riesenia (ale kludne tu rozoberajte aj ine)
takze, ak vsetko dobre chapem...
UST = UST rafik + UST plast + UST ventil
DT = DT rafik + DT tubelesskit + normalny plast*
chapem dobre?
* - k tomu dt tubeless kitu pisu ze len UST plaste ale niekde som tu cital ze aj normalne.. nedefektuje to potom velmi?
+ v DT kite je nejaky maglajz co plast pri defekte lepi, je nieco podobne aj pri UST alebo to tam netreba kvoli hrubke plastov? (a aku uspesnost ma ten maglajz ?
discuss...
posledný komentár: 29. 4. 2013 o 7:41
posledný komentár: 31. 5. 2012 o 21:13
a tiež spôsobom použitia, rozumej "šikovnosťou" - Tufom som sa "ogrcal" po tom, ako som ho aplikoval ihlou do galusky priamo do miesta defektu a pri vytiahnutí ihly mi tmel vystrekol naspäť
Vie mi niekto vysvetlit, co sa mohlo stat s tou paskou a tiez kam zmizol tmel? Je mozne tu divnu pasku pouzit znova - nezda sa byt nijako porusena? Vdaka za odpovede.
mám UST ráfiky. Ak by som chcel prerobiť na bezduše, tak bude spoľahlivo fungovať kombinácia UST ráfik-TLR plášť? Je potrebná páska, keď niple su zaliate v ráfiku pod plastovou paskou? Kolko tmelu?
Ďakujem.
Alebo ho skúsim posunúť niekomu kto by ho jazdil s dušou, tam nebude problém. Plášť má najazdených len 55km