Ja si myslim ze by pomohla urcite viac ako ignorovanie bez odpovede. Aspon viem ze je to v rieseni a nie hadat ci mu vobec mail prisiel, alebo co.
V tunajsom shope ked nevedia dostupnost aspon vzdy napisu ,,preverime s dodavatelom´´ odpoved dostanem vzdy. Mna ako zakaznika ignoracia vytaca ovela viac ako info ze sa caka na vyjadrenie tretej strany. To bud pockam alebo hned kupim inde ale aspon sa necitim ze dotycny obchod len otravujem.
26.06.2019 - 11:37:05
05
Ako neriešim. Potreboval som niečo, tlačil ma čas. Kúpil som. Síce o trochu iné, u konkurencie, v kamennej predajni a za drahšie. Viem, že lacnejšie z bike-discount.de by mi to neprišlo do piatku, matt by mi to tiež nedodal tak rýchlo, lebo Oslany to nemajú skladom. Stáva sa. Nabudúce sa mu ozvem zase :)
26.06.2019 - 11:41:27
00
Najskôr som bol obyčajný zákazník ako hocikto iný.
Teraz som aj kamarát.
Odpisoval mi vtedy aj teraz.
A to sem- tam mám aj objednávku čo mu na lepší život neprispeje :)
26.06.2019 - 12:54:42
00
Objednané plášte dnes dorazili, všetko aj komunikácia prebehla OK. Ďakujem
11.07.2019 - 14:43:11
00
Po viacerých pozitívnych skúsenostiach prišla negatívna.Manželka mi objednala dres pearl izumi po týždni prišiel zlý model. V pohode došlo k chybe. Napísali sme reklamačný formulár s tým, že chceme správny model dresu v inej farbe aj veľkosti a doobjednali sme aj nohavice aby to prišlo spolu. Nohavice prišli osobitne obratom+ poštovné. Dres dorazil dnes no znova nesprávny model. Keby aspoň niekto zdvihol telefón alebo odpovedal na maily. Nie po pár dňoch a v noci. Komunikácia biedna. Inač fajn shop ale toto ma sklamalo.
29.07.2019 - 10:17:22
01
Tiez sa mi zda, ze isli dole vodou, hlavne co sa tyka komunikacie ... Ale asi je TDF tak bicykluju
29.07.2019 - 11:18:07
00
whitetiger, zasielal som ohladom tych dresov mail este v piatok, pre istotu som ho preposlal este raz teraz. Co sa tyka toho postovneho, v maily doriesime jeo vratenie. Bohuzial co sa tyka tych dresov, dovozcovi nesedia fotky ktore od nich preberame a dostupne su uz iba nove modely ktorych fotky musim najst na webe a manualne ich teraz v systeme prehodit.

btw, o bicyklovani sa na TdF z casovych dovodov mozem momentalne iba snivat. Kto si mysli ze sa namiesto prace vo velkom bicyklujem, moze najst moje "velke" km na strave
29.07.2019 - 12:49:46
03
matt, poslal si mi 2x dres speed a ten je veľmi priliehavý. ja speed nechcem. chcem Pearl Izumi Elite Pursuit presne tento veľkosť XL.

Prílohy:

PI elite.jpg
PI elite.jpg 80.49 KiB thumb_up1thumb_down

29.07.2019 - 13:16:24
00
Zistime a doriešime čím skôr mailom. Lebo teraz zisťujem že k veľa týchto dresom nepasujú kódy k fotkám a celkovo popisy a názvy k niektorým produktom PI :/
29.07.2019 - 14:02:45
00
Ok. Dik
29.07.2019 - 15:13:47
00
Radost predavat, ked ma importer bordel v ponuke. A musim potvrdit, ze Matt vela nebajkuje, ale zato sa o to viac ponahala do ciela. :D
29.07.2019 - 15:22:03
00
tak som vyskusal aj ja prvy nakup - sklamanie. Objednaval som v nedelu gripy, ktore mali na sklade. V pondelok info, ze sa objednavka spracovava. Dnes štvrtok a nic nove. Nejako som cakal, ze ak je nieco na sklade maximalne do dvoch dni to odchadza.
01.08.2019 - 09:07:34
00
sonick, jedine neodoslane gripy o ktorých viem sú jedny gripy Pro ktoré si zákazník objednal v priemere 32mm a skladom ich mame iba v priemere 30mm. Neviem však kde je chyba v systéme, lebo poslednú dobu akoby neodosiela/neprijíma úplne všetky správy a maily a ani webmaster si s tým nevie dať rady. Pretože pri tejto objednávke som tiež obratom zasielal správu že bohužiaľ 32mm nemáme, či môžeme zaslať tie 30mm...len bohužiaľ neprišla na to žiadna odpoved :/

No, myslím že je najvyšší čas poslať aktuálny systém na ktorom stránka pracuje do histórie a všetko prehodiť na nový ktorý bude pre nás aj zákazníkov “user friendly”, kde bude oveľa viac veci automatizavanych a ktorý bude hlavne spoľahlivý. Pretože ako tak pozerám, tak robíme mnoho prace ktorá nemá “žiadny výsledok”

ps : po jednej zmene v systéme som sa pokusil poslať to info s otázkou ešte raz, tak ak ide o objednávku so spomínanými gripmi, daj nám prosím mailom vedieť či to dorazilo a mailom by sme to aj doriešili. Ďakujem
01.08.2019 - 18:20:01
08
Ano. To je ta moja objednavka. Poslal som ti odpoved.
P.s. prisiel az ten druhy mail. Mozno by nebolo odveci, ak viete o tychto problemoch, kontaktovat telefonicky. Takto caka zakaznik aj vy
01.08.2019 - 20:14:10
00
Týždeň prešiel ako voda a stale nič. Stale mam dres ktorý som nechcel. V piatok nám mali dať info co by mi vyhovovalo ako výmena, no do dnes sa ani na opakovaný mail nikto neozval. Sezóna beží a nechceny dres leží v balíčku. Prístup 0 bodov.
06.08.2019 - 14:36:37
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Komponenty)
keyboard_arrow_up