Kedze sa tu vela o tom hovori a pneu na akych jazdime je velmi dolezity faktor, zakladam tuto novu temu, ktora tu doteraz este nebola, ako som sa radsej dopredu aj presvedcil cez vyhladavanie. Takze ake galusky, plaste, alebo plastovky pouzivate na treningy a kto chodi na preteky, tak aj na pretekoch?
Ahojte. Chcel by som sa spýtať, či niekto jazdíte bezdušový systém na cesťáku. Aké sú vaše skúsenosti a odporúčania? Ďalej by má zaujímal názor, či si vybrať Schwalbe Pro One alebo Continental GP 5000?
Bezdušáky mám od jari, išiel som do nich kvôli pretekom pre ich rýchlosť a väčšiu odolnosť. Zatiaľ som spokojný, kým nepríde prvý defekt . Ja mám Continental GP5000 25mm, valia pekne, držia v zjazdoch. Sú to ***** plášte, ťažko im niečo vytknúť. Ak sa dá veriť testom tak sú fakt veľmi rýchle.
Nahodiť ich však bolo ťažké museli sme to robiť dvaja, nejaký defekt na ceste by som s nimi nechcel riešiť. V kombinácií s tmelom Revo Sealant ich treba dofukovať každé 2 dni ak chceš mať stabilný tlak. Ale tým že sa dajú v pohode jazdiť aj pri nižších tlakoch dá sa interval predĺžiť aj o pár dní viac. Kúpil by som ich opäť.
ja mam Schwalbe Pro One ako bezduse zatial par stoviek km a mozem len pochvalit. defekt som zatial nemal tak neviem ako to bude, ale drzia aj odvaluju skvele
ja mam este origos gumy Giant Gavia AC 1 na mojom bike, maju len 500km najazdenych ale premyslam, ze by som upgradol
len otazka ist do tuffo alebo do continental alebo posetrit si peniazky a nechat ich tak
Ešte pár postrehov ku Continental GP 5000TL. Fungujú aj bez tmelu (čistejšia robota pri výmene) tesnia rovnako ako s ním, ale prídete o ochranu proti defektom.. Taktiež bez problémov som ich nafúkal aj s obyčajnou lacnou pumpou. Nikdy som nepotreboval zásobník vzduchu.
Len je to všetko podmienené tým ťažším nasadzovaním na ráfik.
.
Jazdil som veľa lacných Continetalov a Schwalbe plášťov. S tými druhými som mal len zlé skúsenosti, preto som pri voľbe drahých plášťov nad inými ako Conti neuvažoval.
Nema niekto nahodou vyskusane ci sa na Giant TCR Advanced Pro zmestia 28mm plaste? Na jesen by som mal ist jazdit trochu mozno na moravu a aj po nedelnom vylete by som tam asi fakt potreboval gravel ten ale nemam tak mozno skusit 28cky nejake odolnejsie plaste len neviem ci vojdu a nechcem kupovat a ked nevojdu tak zas predavat. Dik
to som cital, skor som myslel nejaky konkretny priklad od miestnych ktori to vyskusali
moje 25ky maju asi tiez 27mm (Conti GP4000 SII)
Bojim sa ze 28cky budu mat tych 30-31 a hlavne vyska by mohla byt problem v terene, chyti to nejaky kamienok a bude ryha v karbone
Ahojte. Chcel by som sa spýtať, či niekto jazdíte bezdušový systém na cesťáku. Aké sú vaše skúsenosti a odporúčania? Ďalej by má zaujímal názor, či si vybrať Schwalbe Pro One alebo Continental GP 5000?
Ďakujem za odpovede.
Ja jazdim Mavic Yksion Pro UST (na UST rafiku samozrejme), zatial cez 1500 km bez defektu. Nahadzovanie ide aj volnymi rukami. Na zaskocenie patiek nie je nutne (ale ja doporucujem) mat tlakovu nadobu/kompresor.
Este co sa tyka tmelu. Pisal som do Mavic-u, ze ci je nutne pouzivat tmel aj do UST rafikov na cestak, tak pisali ze ano lebo tie su "len" UST tubeless READY a inak by sa mohlo stat ze by nedobre tesnili. Taktiez povedali ze bolo by mozno spravit aj gumy co by nemuseli pouzivat tmel, ale museli by byt tazsie a neviem co este a to by potom znizovali vyhody bezdusoveho riesenia. Mne ale po nafukani ani raz tmel nevysiel nikde.
Ja jazdim Mavic Yksion Pro UST (na UST rafiku samozrejme), zatial cez 1500 km bez defektu. Nahadzovanie ide aj volnymi rukami. Na zaskocenie patiek nie je nutne (ale ja doporucujem) mat tlakovu nadobu/kompresor.
Este co sa tyka tmelu. Pisal som do Mavic-u, ze ci je nutne pouzivat tmel aj do UST rafikov na cestak, tak pisali ze ano lebo tie su "len" UST tubeless READY a inak by sa mohlo stat ze by nedobre tesnili. Taktiez povedali ze bolo by mozno spravit aj gumy co by nemuseli pouzivat tmel, ale museli by byt tazsie a neviem co este a to by potom znizovali vyhody bezdusoveho riesenia. Mne ale po nafukani ani raz tmel nevysiel nikde.
Ja jazdím GP5000 TL na karbónoch od Huntu a musím povedať, že nahadzovanie na ráfik bolo peklo. Ničmenej, sú tak tesné, že som ich mal prvých pár dní bez tmelu a tlak ztrácali minimálne. Continental samotný len "odporúča" a nevyžaduje použitie tmelu. Osobne si však myslím, že tmel je hlavná výhoda bezdušákov.
aj mne combo gp attack a force vydrzali cez 10000 a nemali akoze nejake obrovske znamky opotrebenia ale menil som aj tak pretoze uz som mal pocit ze tolko na ceste nedrzia
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Ďakujem za odpovede.
Bezdušáky mám od jari, išiel som do nich kvôli pretekom pre ich rýchlosť a väčšiu odolnosť. Zatiaľ som spokojný, kým nepríde prvý defekt
Nahodiť ich však bolo ťažké museli sme to robiť dvaja, nejaký defekt na ceste by som s nimi nechcel riešiť. V kombinácií s tmelom Revo Sealant ich treba dofukovať každé 2 dni ak chceš mať stabilný tlak. Ale tým že sa dajú v pohode jazdiť aj pri nižších tlakoch dá sa interval predĺžiť aj o pár dní viac. Kúpil by som ich opäť.
len otazka ist do tuffo alebo do continental alebo posetrit si peniazky a nechat ich tak
Len je to všetko podmienené tým ťažším nasadzovaním na ráfik.
.
Jazdil som veľa lacných Continetalov a Schwalbe plášťov. S tými druhými som mal len zlé skúsenosti, preto som pri voľbe drahých plášťov nad inými ako Conti neuvažoval.
moje 25ky maju asi tiez 27mm (Conti GP4000 SII)
Bojim sa ze 28cky budu mat tych 30-31 a hlavne vyska by mohla byt problem v terene, chyti to nejaky kamienok a bude ryha v karbone
nasiel som nejake taketo plaste https://www.merlincycles.com/vittoria-zaffiro-pro-folding-road-tyre-700c-95554.html
https://www.merlincycles.com/vittoria-rubino-pro-endurance-g-isotech-folding-road-tyre-87397.html
https://www.merlincycles.com/schwalbe-durano-plus-performance-smartguard-folding-tyre-700c-55486.html
Ďakujem za odpovede.
Ja jazdim Mavic Yksion Pro UST (na UST rafiku samozrejme), zatial cez 1500 km bez defektu. Nahadzovanie ide aj volnymi rukami. Na zaskocenie patiek nie je nutne (ale ja doporucujem) mat tlakovu nadobu/kompresor.
Este co sa tyka tmelu. Pisal som do Mavic-u, ze ci je nutne pouzivat tmel aj do UST rafikov na cestak, tak pisali ze ano lebo tie su "len" UST tubeless READY a inak by sa mohlo stat ze by nedobre tesnili. Taktiez povedali ze bolo by mozno spravit aj gumy co by nemuseli pouzivat tmel, ale museli by byt tazsie a neviem co este a to by potom znizovali vyhody bezdusoveho riesenia. Mne ale po nafukani ani raz tmel nevysiel nikde.
Este co sa tyka tmelu. Pisal som do Mavic-u, ze ci je nutne pouzivat tmel aj do UST rafikov na cestak, tak pisali ze ano lebo tie su "len" UST tubeless READY a inak by sa mohlo stat ze by nedobre tesnili. Taktiez povedali ze bolo by mozno spravit aj gumy co by nemuseli pouzivat tmel, ale museli by byt tazsie a neviem co este a to by potom znizovali vyhody bezdusoveho riesenia. Mne ale po nafukani ani raz tmel nevysiel nikde.
Ja jazdím GP5000 TL na karbónoch od Huntu a musím povedať, že nahadzovanie na ráfik bolo peklo. Ničmenej, sú tak tesné, že som ich mal prvých pár dní bez tmelu a tlak ztrácali minimálne. Continental samotný len "odporúča" a nevyžaduje použitie tmelu. Osobne si však myslím, že tmel je hlavná výhoda bezdušákov.
edit: na jednej stranke som nasiel 3k zanda 6k predna