nedalo mi to sem nedat ked som zbadal ten dalsi Petov super vysledok...klobuk dolu a dufam ze mu to bude aj nadalej jazdit.
myslim ze v tejto teme mozeme rozoberat vsetko co sa tyka pretekov kde sa objavia nase nadeje
posledný komentár: 22. 10. 2017 o 11:16
posledný komentár: 4. 2. 2013 o 10:58
výška ráfika 47,5 mm
scarinko toto je riziko pracujucich amaterov
https://www.mclaren.com/appliedtechnologies/lab/race-against-clock/
http://www.stickybottle.com/latest-news/rohan-dennis-promises-bahrain-merida/
Moje Bory ultra 35 maju 1165 a ultra 50 presnych katalogovych 1215.
Takze rozdiel 50 gramov .
ak sa bavime o borach a zanedbavame oficialnych 50g tak ano...
https://www.suncycle.sk/sk/produkt/zapletane-kolesa-campagnolo-bora-ultra-50-ac3-dark-galuskove/2050
https://www.suncycle.sk/sk/produkt/zapletane-kolesa-campagnolo-bora-ultra-35-ac3-dark-galuskove/6787
Ja som hladal lahke ale nechcel dom karbon.
Neviem co by stali a ci existuju vysoke hlinikove s vahou okolo 1350g.
Ja som hladal lahke ale nechcel dom karbon.
Neviem co by stali a ci existuju vysoke hlinikove s vahou okolo 1350g.
Ja take mám teda 34mm vyššie sa robia myslím len od Cosmic Mavic alentiebstoja za prd.lebo sú ťažké .ale carbonu sa hliník nevyrovná . Podstatná je obvodová váha . Pre teba je to úplne jedno aké zvolis . U amatéra ide o vec dizajnu v prvom rade. Čo sa komu páči . Keby si súťažil a mal vyslovene kopcovitý terén , zvoliť nízky profil a tu záleží na rýchlosti a sklone .aby si využil čo najmenšiu váhu rafiky . Na rovine je ideál vysoký rafik no nepriateľom je vietor . 45-55 je idealny kompromis aj na roviny aj kopce . Nakoniec aj INEOS zvolil také a teda lajtvajt je asi topka .