Ironia je, ze ziadny tim nemal drahsie auto ako sucet ceny vsetkych bicyklov na streche :D To by museli mat tak novy Bentley Mulsanne.
31.07.2019 - 23:48:58
02
Na Gire mali McLaren 570s 🙂

https://www.mclaren.com/appliedtechnologies/lab/race-against-clock/
31.07.2019 - 23:58:33
00
Ten mali sa mi zda aj na Tdf. Inak k MS Yorkshire . Nieco mi hovori,že ten Poel bude "hodne vysoko jestli ne nejvýš". V Brne aj ked padol z 1 miesta vari na 4-5 vyhral s prehladom. Valcuje co pride do cesty.
01.08.2019 - 08:10:14
00
MVDP je vyborny ale BOH z bohemie to nie je. Na trati MS favorizujem takého Trentina pred mvdp 7 dni v týždni, v nedelu dvakrát. Čistí šprintéri úplne bez nároku. Ale niečo mi vraví že toto MS uchmatne PS. Rad by som sa nemýlil :).
01.08.2019 - 10:17:07
01
toto už trošku zapadlo prachom v poslednom týždni Tour a novšie info som nenašiel...iba nejaké šuškandy o vykúpení sa zo zmluvy...uvidíme dnes hádam...

http://www.stickybottle.com/latest-news/rohan-dennis-promises-bahrain-merida/
01.08.2019 - 10:40:14
01
Hosť napísal:
To je trochu extrémny rozdiel. Napr. moje 50 Bory majú 1200g, 35ky sú na tom zhruba rovnako, rozdiel je tam doslova v pár gramoch, videl som aj 35ky čo boli o niečo ťažšie ako 50ky. Osobne by som teda do nízkych profilov už nešiel, nie je dôvod. Nehovoriac o aero výhodách vyššieho ráfiku a jeho vyššej tuhosti.

Moje Bory ultra 35 maju 1165 a ultra 50 presnych katalogovych 1215.
Takze rozdiel 50 gramov .
02.08.2019 - 20:43:35
00
Bavime sa o pare.to je 25 gr na koleso to je nic
02.08.2019 - 21:36:57
00
Je to kus od kusu, resp. pár od páru. Videl som 35ky ťažšie ako 50ky(tuším to boli One). Keby hneď aj 50g, alebo 150g rozdiel..vždy radšej vezmem 50ky. 25g na koleso zmažeš v pohode aj ľahšími galuskami.
02.08.2019 - 22:18:28
00
Nj a cena? Stoja 30mm tolko isto ako 50mm s rovnakou vahou? Nemyslim si.
02.08.2019 - 23:16:26
00
Chlapci z profi kolotoča to vedia posúdiť.
02.08.2019 - 23:44:45
00
scarinko napísal:
Nj a cena? Stoja 30mm tolko isto ako 50mm s rovnakou vahou? Nemyslim si.

ak sa bavime o borach a zanedbavame oficialnych 50g tak ano...
https://www.suncycle.sk/sk/produkt/zapletane-kolesa-campagnolo-bora-ultra-50-ac3-dark-galuskove/2050
https://www.suncycle.sk/sk/produkt/zapletane-kolesa-campagnolo-bora-ultra-35-ac3-dark-galuskove/6787
03.08.2019 - 08:47:09
00
Myslel som skor vseobecne. Ak maju byt vyssie rafky na rovnakej vahe ako nizke tak musia byt logicky z lahsieho materialu ktory stoji viac. Aspon mne to tak vychadza ale v profi je to jedno, tam to plati sponzor.
Ja som hladal lahke ale nechcel dom karbon.
Neviem co by stali a ci existuju vysoke hlinikove s vahou okolo 1350g.
03.08.2019 - 09:50:39
00
03.08.2019 - 15:03:28
02
scarinko napísal:
Myslel som skor vseobecne. Ak maju byt vyssie rafky na rovnakej vahe ako nizke tak musia byt logicky z lahsieho materialu ktory stoji viac. Aspon mne to tak vychadza ale v profi je to jedno, tam to plati sponzor.
Ja som hladal lahke ale nechcel dom karbon.
Neviem co by stali a ci existuju vysoke hlinikove s vahou okolo 1350g.


Ja take mám teda 34mm vyššie sa robia myslím len od Cosmic Mavic alentiebstoja za prd.lebo sú ťažké .ale carbonu sa hliník nevyrovná . Podstatná je obvodová váha . Pre teba je to úplne jedno aké zvolis . U amatéra ide o vec dizajnu v prvom rade. Čo sa komu páči . Keby si súťažil a mal vyslovene kopcovitý terén , zvoliť nízky profil a tu záleží na rýchlosti a sklone .aby si využil čo najmenšiu váhu rafiky . Na rovine je ideál vysoký rafik no nepriateľom je vietor . 45-55 je idealny kompromis aj na roviny aj kopce . Nakoniec aj INEOS zvolil také a teda lajtvajt je asi topka .
03.08.2019 - 15:28:20
00
No Sagan europsky dres nosit dalsi rok nebude. Akurat som sa docital, ze sa nezucastni.
03.08.2019 - 17:05:53
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Bicykle / Cestné)
keyboard_arrow_up