Spice v poriadku, ja v poriadku (nastastie). Typek od vleku mi prisiel na pomoc hned. Bola to vraj sleha, ked to praskalo Ja chodim teraz na blue trail kazdy weekend a vzdy tam vidim nejakych chalanov jazdit. Neviem ako sa to tam dostalo, ale zo stromu to asi nepadlo
Moja demolácia, ktorej riešenie sa naťahuje už od 25. júla 2016 ... píšem až teraz, lebo mám všetky stanoviská aby som nikoho neočierňoval.
Začalo to zlým prejazdom cez dva za sebou ležiace stromy na známom traile z MF - krvavá. Po preskoku prvého stromu bunnyhopom som to cez druhý za ním už nestihol potiahnúť a zachytil som ho, prejazd bol dosť nečistý. Kolesu ani vidlici sa však nič nestalo, ja som z biku nespadol a ani defekt som nechytil. Avšak pri prejazde sa ozvala silná rana a po skúmaní príčiny som našiel vtlačenú misku hlavového zloženia vnútri v ráme + poškodený lak.
Attachment:
1.jpg
Po príjazde domov a "nadšenom" rozoberaní mi bolo jasné, kde je problém = ušmyklo sa lôžko pre misku hlavového zloženia.
Attachment:
2.jpg
Po tomto všetkom som kontaktoval dovozcu značky a predbežne mi bolo povedané, že reklamácia nie je prijatá, nakoľko ide o mechanické poškodenie ale môžem rám poslať na analýzu do Francúzska. Pre upresnenie rám už má síce niečo cez 2 roky, avšak Lp dáva záruku na rám 5r. Tak som im poslal sprievodný list s vysvetlením ako sa to stalo + nejaká moja predtucha, kde je problém. Po dlhom naťahovaní (zavinené aj mnou = rám som poslal v polovici augusta) sa mi dostalo vyjadrenie, že reklamáciu nemôžu uznať, avšak na základe dobrých vzťahov som dostal ponuku na nový hliníkový rám alebo karbónový za príplatok. Keďže by sa mi môj pôvodný rám v ktorom som mal peniaze nazad nevrátil požiadal som o spätné zaslanie rámu a odmietol som ich ponuku.
Následne som ho zaniesol do CARBONFACTORY na opravu. Po odstránení pôvodného lôžka sa ukázalo, že hrúbka uloženia lôžka v mieste napojenia na spodnú rámovú trubku je LEN 1,3mm.
Záver teda je, že v Lapierre zrejme nevedia čo robia, resp. túto konštrukciu nemohol navrhnúť odborník, ak vôbec niekto na toto u nich myslel. U mňa rozhodne posledný rám z ich dielne.
Poškodené lôžko pre misku
Attachment:
3.jpg
Rám a hrúbka stien po odstránení lôžka
Attachment:
4.jpg
Pre porovnanie, takto k návrhu hlavy pristupuje Santa Cruz a to nielen pri Nomadovi ale aj XC modeloch.
tak dufam ze mna to necaka, inak uz som raz prelisovaval hlavko a nezdalo sa mi to take slabe
este by ma zaujimalo ci ti to v carbonfactory nevedeli nejak vyriesit
ak to vedia dobre opravit tak je to super a drzim palce nech sa to podari kedze pri hline by uz bol konec.. hocijako dat 100-200e za opravu je lepsie ako 1500 a viac za novy ram.
Záver teda je, že v Lapierre zrejme nevedia čo robia, resp. túto konštrukciu nemohol navrhnúť odborník, ak vôbec niekto na toto u nich myslel. U mňa rozhodne posledný rám z ich dielne.
ak to vedia dobre opravit tak je to super a drzim palce nech sa to podari kedze pri hline by uz bol konec.. hocijako dat 100-200e za opravu je lepsie ako 1500 a viac za novy ram.
zacala mi tiect marzocchi 350R okolo laveho gufera, ked nechtom odklopim gufero tak akoby chcel olej vyvierat von ...otazka je, ma zmysel to reklamovat? bike ma len 8 mesiacov, ale viem, ze niektory vyrobcovia to maju obmedzene na tesnenia....
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Začalo to zlým prejazdom cez dva za sebou ležiace stromy na známom traile z MF - krvavá. Po preskoku prvého stromu bunnyhopom som to cez druhý za ním už nestihol potiahnúť a zachytil som ho, prejazd bol dosť nečistý. Kolesu ani vidlici sa však nič nestalo, ja som z biku nespadol a ani defekt som nechytil. Avšak pri prejazde sa ozvala silná rana a po skúmaní príčiny som našiel vtlačenú misku hlavového zloženia vnútri v ráme + poškodený lak.
Po príjazde domov a "nadšenom" rozoberaní mi bolo jasné, kde je problém = ušmyklo sa lôžko pre misku hlavového zloženia.
Po tomto všetkom som kontaktoval dovozcu značky a predbežne mi bolo povedané, že reklamácia nie je prijatá, nakoľko ide o mechanické poškodenie ale môžem rám poslať na analýzu do Francúzska. Pre upresnenie rám už má síce niečo cez 2 roky, avšak Lp dáva záruku na rám 5r. Tak som im poslal sprievodný list s vysvetlením ako sa to stalo + nejaká moja predtucha, kde je problém. Po dlhom naťahovaní (zavinené aj mnou = rám som poslal v polovici augusta) sa mi dostalo vyjadrenie, že reklamáciu nemôžu uznať, avšak na základe dobrých vzťahov som dostal ponuku na nový hliníkový rám alebo karbónový za príplatok. Keďže by sa mi môj pôvodný rám v ktorom som mal peniaze nazad nevrátil požiadal som o spätné zaslanie rámu a odmietol som ich ponuku.
Následne som ho zaniesol do CARBONFACTORY na opravu. Po odstránení pôvodného lôžka sa ukázalo, že hrúbka uloženia lôžka v mieste napojenia na spodnú rámovú trubku je LEN 1,3mm.
Záver teda je, že v Lapierre zrejme nevedia čo robia, resp. túto konštrukciu nemohol navrhnúť odborník, ak vôbec niekto na toto u nich myslel. U mňa rozhodne posledný rám z ich dielne.
Poškodené lôžko pre misku
Rám a hrúbka stien po odstránení lôžka
Pre porovnanie, takto k návrhu hlavy pristupuje Santa Cruz a to nielen pri Nomadovi ale aj XC modeloch.
este by ma zaujimalo ci ti to v carbonfactory nevedeli nejak vyriesit
aj nick zmenis ?
V carbonfactory zvladnu aj nemozne