Kedze sa tu vela o tom hovori a pneu na akych jazdime je velmi dolezity faktor, zakladam tuto novu temu, ktora tu doteraz este nebola, ako som sa radsej dopredu aj presvedcil cez vyhladavanie. Takze ake galusky, plaste, alebo plastovky pouzivate na treningy a kto chodi na preteky, tak aj na pretekoch?
Tak nie je moc dobry napad davat zozadu dopredu jazdenu gumu myslim, ja ich tocim tak, ze ked zadnu zjazdim, dozadu dam prednu a dopredu ide nova, ale tak jazdim plaste... Vpredu musim mat stale istotu, ze je plast 100%-ny, na zadnom pripadny susdefekt predsa len lepsie ustojim ako na prednom + lepsiu prilnavost musim mat vpredu...
Dzuch-Ban Asi zalezi aj od typu plasta. Pri zavodnych plastoch o hrubke predkozky by som to nerobil, ale pri univerzalnych plastoch ich v pohode min. 2x prehodim . Neviem, ci sa vobec da dosiahnut 100%-na istota. Idealne je to so zjazdovanim plastov nehrotit a taktiez ist v zjazdoch opatrnejsie. (hl. neist po kraji cesty, kde je najviac bordelu).
to je jedno, hned ako vidim, ze nieco nie je v poriadku na prednom plasti, ide dozadu... uz som mal dva-krat tu moznost pocitit, ked ti prdne predny plast, raz to bolo v zjazde z kamzika, dobrzdieval som to na holom rafiku...
Dnes nahodené conti 5000 tak som zvedavý..vyzerajú o niečo užšie, ako 25mm conti 4000...Inak odľahčené duše som sekol pri nevliekani, klasické v pohode...
Ja ich uz radsej ani nepouzivam. Maju nulovy prinos a negativ viacero:
- su drahsie
- lahko sa prepichnu pri nasadzovani plasta
- treba ich dofukovat kazdy den
- ...
Vcera prisla konecne galda veloflex vlaanderen (raven) tak som ju bez problemov nalepil tufo paskou a jazdi sa dalej.
Za mna stale top galdy. Uz len pockat na akciu ravenov
Ahojte chlapi chcel by som sa opýtať na nejakú objektívnu recenziu pláštou (samozrejme, že cestných a môže byť aj v angličtine). A ako sa aj nazýva toto vlákno... Aké plášte jazdíte vy? A komu by sa chcelo tak aj nejaké jeho pocity z nich. Veľmi pekne Ďakujem .
Odstranoval uz niekto tie "sople" co sa vytlacaju spod galusky z Tufo pasky. Co skusit? mechanicky ci si pomoct nejakym riedidlom? Zase aby to nenavzlinalo dovnutra na pasku a neuvolnilo lepenie.
Inkasie k odstranovaniu stareho lepidla z rafikov som nasiel taku malu pomocku. Bolo to dost stare lepenie paskou, ta isla dola a naslednu vrstvu lepidla som zo dva tri krat natrel syntetickym riedidlo (6006) a potom zosuchal drevenou spachtlickou z lekarne - take tie "hrdelne" ... Dokonca sedel priemer koncoveho obluka spachtlicky s vnutornym priemerom korytka na rafiku...
Ja som mal defekt a pouzil tufo extrem . Chybu som urobil v tom , ze som sa ho snazil dat co najviac a dlho mi to trvalo , takze mi to zalepilo hned za ventilom vnutri galusky a nepustilo to dalej ani tufo - ani vzduch . Nabudúce naliat a hned fukat , aby sa to dostalo tam , kam má .
Podelim sa o skusenosti s pouzitim Tufo Extreme (teraz Tufo Carbon) v terene. Zacnem tym, ze raz som vybral cestak z garaze a zistil som, ze zadna galuska je spustena, taky pomaly defekt, kedze po poslednom vyjazde som nic nepozoroval. Tak som v zmysle pokynov vyskrutkoval ventil, pretrepal tmel, striekol asi 1/3, zaskrutkoval ventil, zatocil kolesom, nafukal. Vsetko v pohode, jazdil som na tom stovky km az to prislo, defekt na ceste - prerezana galuska o ostry kamen v strkovom zasype priecneho prekopu cesty. Vybral som ventil, pretrepal tmel, vsunul sosakom do rurky po ventile a chcel natlacit, Neslo! Stlacal som flasticku ako to slo, stale neslo. Vsimol som si, ze sosak je upchaty (asi od predchadzajuceho pouzitia). Nejak som som tu zatku vytlacil palickou dovnutra flasticky a skusil znova. Stale neslo, asi kusok "zatky" ostal vnutri ventilovej rurky. Co teraz? Kamarat radi, zober palicku a vysparaj. Sparal som sparal, az sa palicka zalomila uplne zarovno s hrdlom ventila. Sme v riti. Poslal som ho po pomoc (ihlu, spendlik) do nedalekych chat. Tak som spozoroval dve mlade mamicky iduce po ceste a napadlo mi sa spytat, ci nemaju ihlu, spendlik alebo sponku do vlasov (este aj drotova vystuz z podprsenky by sa dala pouzit, ale to som sa radsej hned nepytal ). Mal som stastie, mali sponku. Sponkou som vybral zalomeny kusok konarika z ventila, prespral ventil, aby bol priechodzi. Potom dalej to uz bolo jednoduche, vstriekol asi 1/2 tmelu, kuskom papierovej vreckovky vytrel vnutorny zavit, naskrutkoval ventil, zacal fukat. Dier(k)a bola relativne dost velka a blizko rafku, tmel zacal vytekat, naklonili sme cely bajk (koleso nebolo vyberane), aby sa dierka ocitla v najnizsom bode, tmel zafungoval, ale nefukali sme radsej vela. Po 10 minutach som trochu prifukol a absolvoval cely vyjazd.
Ponaucenia:
- mat so sebou sponku, alebo nieco podobne na uvolnenie upchateho sosaka tmelu alebo ventila;
- dobre padne kusok spilky dlzky Tufo flasticky na rozmiesanie tmelu, ktory casom vo flasticke sedimentuje (pretrepanie nestaci);
- do vybavy som si pridal tiez na polovicu prestrihnute "uchošťoury" (tampony na cistenie usi) na rychle vycistenie zavitu ventilu po aplikacii tmelu;
- pri oprave defektu galusky je lepsie hned vybrat koleso z ramu, aby sa s nim pohodlnejsie manipulovalo (naklonenie kolesa dierkou dole).
Vyssie uvedene drobnosti nezaberaju fakticky ziadne miesto v kapsicke a vyznamne pomozu, ked treba.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Dzuch-Ban Asi zalezi aj od typu plasta. Pri zavodnych plastoch o hrubke predkozky by som to nerobil, ale pri univerzalnych plastoch ich v pohode min. 2x prehodim
- su drahsie
- lahko sa prepichnu pri nasadzovani plasta
- treba ich dofukovat kazdy den
- ...
Za mna stale top galdy. Uz len pockat na akciu ravenov
Inkasie k odstranovaniu stareho lepidla z rafikov som nasiel taku malu pomocku. Bolo to dost stare lepenie paskou, ta isla dola a naslednu vrstvu lepidla som zo dva tri krat natrel syntetickym riedidlo (6006) a potom zosuchal drevenou spachtlickou z lekarne - take tie "hrdelne" ...
Ale som z ba
Stále aktuálne, aj odkúpim, ponúknite
marp diky moc za galdu!
Podelim sa o skusenosti s pouzitim Tufo Extreme (teraz Tufo Carbon) v terene. Zacnem tym, ze raz som vybral cestak z garaze a zistil som, ze zadna galuska je spustena, taky pomaly defekt, kedze po poslednom vyjazde som nic nepozoroval. Tak som v zmysle pokynov vyskrutkoval ventil, pretrepal tmel, striekol asi 1/3, zaskrutkoval ventil, zatocil kolesom, nafukal. Vsetko v pohode, jazdil som na tom stovky km az to prislo, defekt na ceste - prerezana galuska o ostry kamen v strkovom zasype priecneho prekopu cesty. Vybral som ventil, pretrepal tmel, vsunul sosakom do rurky po ventile a chcel natlacit, Neslo! Stlacal som flasticku ako to slo, stale neslo. Vsimol som si, ze sosak je upchaty (asi od predchadzajuceho pouzitia). Nejak som som tu zatku vytlacil palickou dovnutra flasticky a skusil znova. Stale neslo, asi kusok "zatky" ostal vnutri ventilovej rurky. Co teraz? Kamarat radi, zober palicku a vysparaj. Sparal som sparal, az sa palicka zalomila uplne zarovno s hrdlom ventila. Sme v riti. Poslal som ho po pomoc (ihlu, spendlik) do nedalekych chat. Tak som spozoroval dve mlade mamicky iduce po ceste a napadlo mi sa spytat, ci nemaju ihlu, spendlik alebo sponku do vlasov (este aj drotova vystuz z podprsenky by sa dala pouzit, ale to som sa radsej hned nepytal
Ponaucenia:
- mat so sebou sponku, alebo nieco podobne na uvolnenie upchateho sosaka tmelu alebo ventila;
- dobre padne kusok spilky dlzky Tufo flasticky na rozmiesanie tmelu, ktory casom vo flasticke sedimentuje (pretrepanie nestaci);
- do vybavy som si pridal tiez na polovicu prestrihnute "uchošťoury" (tampony na cistenie usi) na rychle vycistenie zavitu ventilu po aplikacii tmelu;
- pri oprave defektu galusky je lepsie hned vybrat koleso z ramu, aby sa s nim pohodlnejsie manipulovalo (naklonenie kolesa dierkou dole).
Vyssie uvedene drobnosti nezaberaju fakticky ziadne miesto v kapsicke a vyznamne pomozu, ked treba.