to je pravda, v podstate je dosť problematické určiť zdroj pukania, može to byť každý jeden závit, nečistota v sedlovej trubke či v predstavci. pôvodne som išiel po pedáloch, ale po výmene to isté, tak som to skúsil s kľukami a mal som šťastie
26.08.2019 - 10:45:31
01
sorcerer napísal:
to je pravda, v podstate je dosť problematické určiť zdroj pukania, može to byť každý jeden závit, nečistota v sedlovej trubke či v predstavci. pôvodne som išiel po pedáloch, ale po výmene to isté, tak som to skúsil s kľukami a mal som šťastie

Tak,tak,ale patka by ma nikdy asi nanapadla.Už som bol v koncoch a zrasu som objavil pukanie v patke resp.od nej.Jazím hodne dlho,ale od patky pukot,praskot som nikdy nemal.
26.08.2019 - 10:51:32
01
Já jak su těžký..Tlustý... Puká podemnou celé kolo..Vyřešil jsem to jednoduše..Vozím sluchátka ..Rozebral jsem už co šlo a nic...Vůli v klikách mám taky od nového a nemění se, vůle v sedlovce taky ale zatím drží. Moje váha je taková že když někdy vlítnu do zatáčky kroutí se rám ,až tak že cinkají kotouče..Kellys by mě měl platit za speciální test odolnosti při dlouhodobém přetížení..Jinak s tou baterkou fakt nevím..Musel bych to předělat a vyzkoušet...
26.08.2019 - 11:04:31
03
radohanno napísal:
Vyřešil jsem to jednoduše..Vozím sluchátka

:rock:

nevadí ti že nepočuješ čo sa deje okolo teba?
26.08.2019 - 12:55:47
00
sorcerer napísal:
:rock:

nevadí ti že nepočuješ čo sa deje okolo teba?

Jezdím tak už 30 let..mám to tak akorát...takže auta slyším..Jinak 90% vjemů je očních...Hluchý člověk může jezdit autem..Slepého jsem neviděl.. Jinak byla to trochu nadsázky..Jakože vyřešení problému bez práce.. :-)
26.08.2019 - 13:26:44
01
walkyra napísal:
A nebude to aj tým, že jednoducho odvtedy ako ste mali verziu 4.3.2. a updatom na 4.7.0. sa zmenšila kapacita batérie? Aj ona má len určitú životnosť, Myslím že po 1000 nabíjacích cykloch to je 80 percent. Pravda je že 1000 nabíjacích cyklov sa podarí po niekoľkých rokoch a nie mesiacoch. Ja len, že či ten pokles kapacity nie je spôsobený napr. aj teplotou von. Ja som si všimol, že iný dojazd má pri 20 stupňoch a iný pri 35. Aj keď ten rozdiel je na rovnakej trase v stovkach metrov, čo je zanedbateľné ( do toho môže prísť protivietor a pod. ) Ja si to porovnať neviem kedže mám od kúpy update na 4.7.0. a downgrade radšej robiť nechcem nakoľko tam boli podľa diskusií zas nedoladené výpínania podpory. Ináč ma ešte napadlo ohľadom toho stepsunlockeru, či náhodou shimano neurobí nato nejakú záplatku a bude 35 eur v lufte :) Keď zistia, že im to ludia obchádzajú podľa mna to nejak bloknú. Len aby to neblokli tak že nepôjde nič a bude treba tvrdý reset celého systému.


stepsunlocker píše aj stav baterky, baterka čo mi prišla s bajkom ukazuje 98% stav a 17 nabíjacích cyklov, čo som dokupoval druhú, ukazuje 100% a 12 nabíjacích cyklov. niekde je to tu aj písané, ako sa tie cykly počítajú, ale myslím že v baterkách nebude problém, skoro všetci máme nové. možno 4.7.0 necháva väčšiu rezervu v baterke, aj keď pri bajkoch bez Di2 to nemá žiadny význam, alebo ma ešte napadlo, že je to vyladené na Di2 a tak to pustili von. bloknúť to teoreticky v ďalšej verzii môžu, ale pokiaľ ja neurobím update systému cez E-tube, nič sa nezablokuje. centrálne to nemajú ako spraviť.
26.08.2019 - 14:02:16
01
sorcerer napísal:
stepsunlocker píše aj stav baterky, baterka čo mi prišla s bajkom ukazuje 98% stav a 17 nabíjacích cyklov, čo som dokupoval druhú, ukazuje 100% a 12 nabíjacích cyklov. niekde je to tu aj písané, ako sa tie cykly počítajú, ale myslím že v baterkách nebude problém, skoro všetci máme nové. možno 4.7.0 necháva väčšiu rezervu v baterke, aj keď pri bajkoch bez Di2 to nemá žiadny význam, alebo ma ešte napadlo, že je to vyladené na Di2 a tak to pustili von. bloknúť to teoreticky v ďalšej verzii môžu, ale pokiaľ ja neurobím update systému cez E-tube, nič sa nezablokuje. centrálne to nemajú ako spraviť.

Ked som mal nový bike ukazoval pod dobití dojazd 100Km.Asi po 20 cykloch tiež 98Km.Skôr si myslím že je to v sw.
26.08.2019 - 15:38:38
01
Veru tie zvuky som si vsimol aj ja. Aj ked niesom si celkom isty co ich sposobilo. Stalo sa mi to zatial len 2 krat a bolo to velmi neprijemne.. Normalne som sa bal ze sa v motore nieco zlamalo. Ale nic dramaticke sa nakoniec nekonalo... Ako prislo tak prestalo, mozno to fakt islo zo zadu a nie z motora. Kazdopadne nie je to uplne jednoduchy mechanizmus a ten tah co prenasa retaz je kazdopadne vacsia ako pri klasickom... Na klasickom som este retaz v kopci nerozdrapil.. Na tomto za 1000 km uz dvakrat :D hlavne ked som sa len ucil aky prevod do kopca a tak.. No ale to je mimo temu. Nejaku volu som si v nom zatial nevsimol, len ked mi povolili istiace sroby na kluke ale to s motorom nemalo nic no. Ja ho mam este kratko.. Cca mesiac.. Takze tieto muchy este neviem na nom spozorovat. To co som si vsimol je jemne tuknutie ked sa zapina podpora. Tiez to nie je nic dramaticke ale zaroven sa mi to nepaci. Tam kde nieco tuka sa vacsinou nieco viac opotrebuva. Zaujimalo by ma ako to je zvnutra sprevodovane z motora na pohon. Mali ste to uz rozobrate? Ze ako to vypada z vnuteru? :D
26.08.2019 - 18:55:21
00
to ťukanie je klasika, zvykneš si :) vo vnútri sú pastorky, ložiská, elektronika a niekde asi pod doskou je samotný motor, vo videu od 2. minuty

26.08.2019 - 19:29:54
01
pozrel som tú vôlu na oske a je tam. Je malinká, ale je. Asi je to kvôli tým prevodom ako sú aj na videu, aj keď mi nie je jasné, že prečo..tažko povedať. každopádne tam je a asi keď ju máme všetci tak tam byť má...už len dúfať že sa nebude zväčšovať :)
27.08.2019 - 07:39:19
03
walkyra napísal:
pozrel som tú vôlu na oske a je tam. Je malinká, ale je. Asi je to kvôli tým prevodom ako sú aj na videu, aj keď mi nie je jasné, že prečo..tažko povedať. každopádne tam je a asi keď ju máme všetci tak tam byť má...už len dúfať že sa nebude zväčšovať :)

To by ma potom zaujmalo,či by vymenil niekto ložisko,alebo na
koniec celý motor.Zrejme by sa s tým nikto nebabral.
27.08.2019 - 18:22:53
00
No hned mi bolo povedane ze diely sa neopravuju diely sa menia. Cize v skratke, kym to mas v zarucnej a chybu ti uznaju ako reklamku.. Budu menit cely motor ako kus. To je to iste ako ked prides s autom ze ti odislo povedzme turbo.. Cely kus.. Oprava v stovkach €. V pripade ze to bude po zarucke budeme si vsetci rozmyslat ako vymenit pokazeny kusok z motora.. Cize :D vies co myslim... Budeme sa hrajkat lozisko po lozisku.. Dielik po dieliku :D ale povedzme si... Stoji to zato? Ano stoji.. Vyjst 1500tvku za 20 min. Po praci je na nezaplatenie ;)
27.08.2019 - 19:47:43
02
Ovšem pokud to půjde a díly budou k sehnání..Prozatím netuším jak to je ...shimano myslím kolečka a ložiska zatím zvlášť nedodává..Taky jsem dosud nikde nanarazil na zprávu o závadě...
27.08.2019 - 19:51:08
00
Radsej nato nemysliet.. To je ako mysliet na rozvod pri svadbe..tvarme sa ze je to neznicitelne.. Po pravde.. Elektromotor je v ramci moznosti ozaj velmi jednoduchy a zaroven spolahlivy vynalez. V pripade ze za dufam niekolko x rokov bude treba menit nieco.. Pride k tomu ze ostanu rozmery rovnake a len vymenime len kus za kus. Pevne v to verim ze spolocnost ako Shimano s tym pocita a ze aj dalsie motory budu komptibilne s ukotvenim v ramoch tak ako to maju teraz. Inak by sli sami proti sebe... Jedina vec v ktoru dufam budu lepsie baterky :)
27.08.2019 - 19:57:53
02
ložiská budú štandard, nemyslím, že by si dalo Shimano vyvíjať a vyrábať nejaké atypy, pastorky podobne. všetko má nejakú životnosť, tam už pôjde len o to, že keď na výmenu príde, nekúpiť nejaké šunty a opatrne to rozoberať a následne skladať. chalani zo servisov chodia na školenia, netuším ale do akej hĺbky sa týmto zaoberajú, ale snáď to budú vedieť zmáknuť. tí šikovnejši ebajkeri s potrebným vybavením aj doma, jadrová fyzika to nevyzerá byť :) jedna vec by geniálne pomohla, a síce zoznam týchto dielov v motore, potom si človek vie zistiť životnosť v motohodinách a podľa toho sa zariadiť
27.08.2019 - 23:28:59
01
keyboard_arrow_up