Kedze sa tu vela o tom hovori a pneu na akych jazdime je velmi dolezity faktor, zakladam tuto novu temu, ktora tu doteraz este nebola, ako som sa radsej dopredu aj presvedcil cez vyhladavanie. Takze ake galusky, plaste, alebo plastovky pouzivate na treningy a kto chodi na preteky, tak aj na pretekoch?
Michelin power competition už nikdy viac. S plášťami som spravil cca 1200km (asi mesiac jazdenia). Pri jazde po rovine mi len zrazu zasyčalo zadné koleso a v momente som išiel na prázdnom plášti. Nič som som pritom netrafil, išiel som po krásnom čistom asfalte. Plášť bol prerezaný na bočnici. Asi som ho niekde načal a na rovine mi to povolilo. Na dojazd som to musel podlepiť zvnútra. Pocitovo tie plášte krásne išli, ale tá bočná ochrana je mizerná. Stále som používal Continental ultra sport II, ale chcel som vyskúšať aj niečo "lepšie". Po tejto skúsenosti už len Ultra sport II
Pani otazka, Jazdim na fulcrumoch quatrach a 15 eurovych michelin plastoch, rozmyslam nad upgradom, ale asi nebude na vymenu celych kolies rozmyslam ze aspon poriadne plaste. Ma to vyznam? nahodit tam nejake 40-50 eurove plaste? pocitim rozdiel? ....Prip mam starsie quattra, tzn uzsie a 23 plaste, mozem dat v pohode 25plaste?
Na bazari napr vyskocili Vitoria Rubino Pro Speed 23, keby boli dobrou volbou.
Podelim sa o skusenosti s pouzitim Tufo Extreme (teraz Tufo Carbon) v terene. Zacnem tym, ze raz som vybral cestak z garaze a zistil som, ze zadna galuska je spustena, taky pomaly defekt, kedze po poslednom vyjazde som nic nepozoroval. Tak som v zmysle pokynov vyskrutkoval ventil, pretrepal tmel, striekol asi 1/3, zaskrutkoval ventil, zatocil kolesom, nafukal. Vsetko v pohode, jazdil som na tom stovky km az to prislo, defekt na ceste - prerezana galuska o ostry kamen v strkovom zasype priecneho prekopu cesty. Vybral som ventil, pretrepal tmel, vsunul sosakom do rurky po ventile a chcel natlacit, Neslo! Stlacal som flasticku ako to slo, stale neslo. Vsimol som si, ze sosak je upchaty (asi od predchadzajuceho pouzitia). Nejak som som tu zatku vytlacil palickou dovnutra flasticky a skusil znova. Stale neslo, asi kusok "zatky" ostal vnutri ventilovej rurky. Co teraz? Kamarat radi, zober palicku a vysparaj. Sparal som sparal, az sa palicka zalomila uplne zarovno s hrdlom ventila. Sme v riti. Poslal som ho po pomoc (ihlu, spendlik) do nedalekych chat. Tak som spozoroval dve mlade mamicky iduce po ceste a napadlo mi sa spytat, ci nemaju ihlu, spendlik alebo sponku do vlasov (este aj drotova vystuz z podprsenky by sa dala pouzit, ale to som sa radsej hned nepytal ). Mal som stastie, mali sponku. Sponkou som vybral zalomeny kusok konarika z ventila, prespral ventil, aby bol priechodzi. Potom dalej to uz bolo jednoduche, vstriekol asi 1/2 tmelu, kuskom papierovej vreckovky vytrel vnutorny zavit, naskrutkoval ventil, zacal fukat. Dier(k)a bola relativne dost velka a blizko rafku, tmel zacal vytekat, naklonili sme cely bajk (koleso nebolo vyberane), aby sa dierka ocitla v najnizsom bode, tmel zafungoval, ale nefukali sme radsej vela. Po 10 minutach som trochu prifukol a absolvoval cely vyjazd.
Ponaucenia:
- mat so sebou sponku, alebo nieco podobne na uvolnenie upchateho sosaka tmelu alebo ventila;
- dobre padne kusok spilky dlzky Tufo flasticky na rozmiesanie tmelu, ktory casom vo flasticke sedimentuje (pretrepanie nestaci);
- do vybavy som si pridal tiez na polovicu prestrihnute "uchošťoury" (tampony na cistenie usi) na rychle vycistenie zavitu ventilu po aplikacii tmelu;
- pri oprave defektu galusky je lepsie hned vybrat koleso z ramu, aby sa s nim pohodlnejsie manipulovalo (naklonenie kolesa dierkou dole).
Vyssie uvedene drobnosti nezaberaju fakticky ziadne miesto v kapsicke a vyznamne pomozu, ked treba.
tiez som mal rovnake ponaucenie, doma obcas skontrolujem ci nie je velmi zaschnuty tmel, skontrolujem aj ten sosacik odkial sa pretlaca tmel a nosim so sebou drotik pre istotu, keby to zaschalo, ale ja som mal minule zase problem, ze som nedokazal povolit ventil prstami, az doma kombinackami, som mal stastie, ze som bol blizko domu
A nejaky typ na momentalne pre mna najlepsiu volbu v rozumnej cene - plaste? Tie corsi za 70 su naozaj dost Nieco max do 50 eur, pripadne v akcii aj za menej Nieco rychle...
whops ten par mi usiel. my bad... v kazdom pripade je celkom komicke setrit na komponente ktory jazdca drzi na ceste. teda ak 40e kus je tak strasne vela...
Ludia tu maju rozne financne moznosti a teda aj rozne nastaveny financny strop, ktory povazuju za kompromis a su ho ochotni investovat. Nic na tom komickeho nie je, hlavne pri skutocnosti, ze lacnejsi plast neznamena automaticky zly plast.
Ked nevymenim kolesa tak chcem aspon vytlacit zo zmeny plastov co sa da. Samozrejme zase aby neboli extra rychle / odlahcene a budu zase moc nachylne na defekt.
Ano, za par, len pozor, nie su Corsy ako Corsy...
Rubino Pro III Clincher je z wiggle, Corsa G+ z merlincycles. Podla vysledkov z https://www.bicyclerollingresistance.com a sucasnych cien ma to Rubino Pro III podla mna najlepsi pomer ceny a vlastnosti.
Edit: A ak ti nepride 40e/plast vela, tak potom stoji za uvahu GrandPrix 5000, co sem stax daval.
Som velmi prekvapeny, ze podla merani bicyclerollingresistance.com galuska Continental Competition zo svojimi 14.2W je daleko daleko za najlepsimi clinchermi (napr. GP5000 10.0W). Myslel som si, ze galusky obecne maju mensi valivy odpor. Je sice pravda, ze ako galuska tak aj plast su merane pri 120psi, kdezto tato konkretna znesie aj 175 psi, ale aj tak je ten rozdiel priepastny a podla testu aj pri 175 psi (co je pre jazdu nekomfort) by jej odpor klesol len niekde ku 12.2W (ako GP4000S II pri 120 psi). Preco su potom galusky tak chvalene pre svoje jazdne vlastnosti, ked to vlastne ani nie je pravda (okrem bezpecnosti prilepenia)?
Ano, za par, len pozor, nie su Corsy ako Corsy...
Rubino Pro III Clincher je z wiggle, Corsa G+ z merlincycles. Podla vysledkov z https://www.bicyclerollingresistance.com a sucasnych cien ma to Rubino Pro III podla mna najlepsi pomer ceny a vlastnosti.
Edit: A ak ti nepride 40e/plast vela, tak potom stoji za uvahu GrandPrix 5000, co sem stax daval.
A potom tieto corsy za tych 79 su ok? Ked pises ze nie su corsy ako corsy.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Na bazari napr vyskocili Vitoria Rubino Pro Speed 23, keby boli dobrou volbou.
Ponaucenia:
- mat so sebou sponku, alebo nieco podobne na uvolnenie upchateho sosaka tmelu alebo ventila;
- dobre padne kusok spilky dlzky Tufo flasticky na rozmiesanie tmelu, ktory casom vo flasticke sedimentuje (pretrepanie nestaci);
- do vybavy som si pridal tiez na polovicu prestrihnute "uchošťoury" (tampony na cistenie usi) na rychle vycistenie zavitu ventilu po aplikacii tmelu;
- pri oprave defektu galusky je lepsie hned vybrat koleso z ramu, aby sa s nim pohodlnejsie manipulovalo (naklonenie kolesa dierkou dole).
Vyssie uvedene drobnosti nezaberaju fakticky ziadne miesto v kapsicke a vyznamne pomozu, ked treba.
tiez som mal rovnake ponaucenie, doma obcas skontrolujem ci nie je velmi zaschnuty tmel, skontrolujem aj ten sosacik odkial sa pretlaca tmel a nosim so sebou drotik pre istotu, keby to zaschalo, ale ja som mal minule zase problem, ze som nedokazal povolit ventil prstami, az doma kombinackami, som mal stastie, ze som bol blizko domu
https://www.bicyclerollingresistance.com/road-bike-reviews/continental-grand-prix-5000-2018
najlepsia volba...
-6% Continental Grand Prix 5000 700x23C plášť, kevlar
50,99 € -6%
MOC 77,99 €Rubino Pro III, ktory som sem dal, sa v porovnani s GP5000 drzi celkom dobre.
https://www.bicyclerollingresistance.com/road-bike-reviews/compare/continental-grand-prix-5000-2018-vs-vittoria-rubino-pro-iii-2014
Kym to bol aktualny model, bol drahsi a teraz po zlave predstavuje zaujimavu volbu.
Rubino Pro III Clincher je z wiggle, Corsa G+ z merlincycles. Podla vysledkov z https://www.bicyclerollingresistance.com a sucasnych cien ma to Rubino Pro III podla mna najlepsi pomer ceny a vlastnosti.
Edit: A ak ti nepride 40e/plast vela, tak potom stoji za uvahu GrandPrix 5000, co sem stax daval.
Rubino Pro III Clincher je z wiggle, Corsa G+ z merlincycles. Podla vysledkov z https://www.bicyclerollingresistance.com a sucasnych cien ma to Rubino Pro III podla mna najlepsi pomer ceny a vlastnosti.
Edit: A ak ti nepride 40e/plast vela, tak potom stoji za uvahu GrandPrix 5000, co sem stax daval.
A potom tieto corsy za tych 79 su ok? Ked pises ze nie su corsy ako corsy.