Viem, ze tu ma kazdy dvojkolesovaho milacika, no chcela som sa opytat, ci mate aj stvorkolesoveho, s ktorym ste nadmieru spokojni a na druhej strane, aky typ neodporucate ci uz z vlastnej alebo cudzej skusenosti.
Zdravím. Dnes mi prvý krát auto zahlásilo hlášku "particle filter additive level too low". Na internete som sa dočítal že je potrebné doplniť aditívum na regeneráciu dpf filtra ale že pokiaľ prvý krát vyhodí toto upozornenie tak ešte by to malo vydržať 5 natankovaní. Vyhodilo mi to dnes prvý krát po natankovaní plnej nádrže. Máte s tým niekto skúsenosť? Jedná sa o auto peugeot 308 SW 1.6HDi 80kw.
žiadny ukazovateľ som si nevšimol ale pravdupovediac zatial som na to nemal veľa času pozrieť poriadne. Skúsim sa v tom ešte pohrabať. Prípadne servis mám na skok tak sa pôjdem aj tam opýtať čo mi na to oni povedia.
Kamarat na citron a ked sa mu to aditivum minulo, tak mu ho v jednom servise doplnili. Po kratkom case sa chybova hlaska zopakovala, (pokazilo sa cerpadlo) siel do ineho servisu kde mu povedali, ze to sa nedolieva ale meni aj s cerpadlom. Vraj to je cela taka plastova haraburda co vydrzi akurat tu jednu napln. Vymenili a zatial ma pokoj.
Ake su na to naklady ? Lebo je to dalsia polozka /asi nie uplne zanedbatelna/ pri rozhodovani, ci benzin , alebo nafta. Nafta laka lacnejsou prevadzkou, ale dnesne emisne limity su take, ze sa to voci benzinu uz mozno nevyplati /benziny sli kvoli tomu so spotrebou dole dost .. aj tak vyzeraju ale/.
pomaly budeme chodit zase na konoch, ked vyriesia to, aby nesr*li na cestu. Ale len dovtedy, kym zas neodmeraju emisie konskych prdov evolucia sa neda zastavit
Takže v servise som sa dozvede to že sa dopĺňajú 3l toho aditíva no je to celkom pálka. Ževraj 140 eur samotná náplň + výmena. Výdrž by to malo mať nejakých 150-160 000 km čož by aj celkom zodpovedalo keďže mám momentálne 168 000. Akurát sa mám v pondelok ešte staviť v servise že to skontrolujú lebo že sa občas stáva že to začne vyhadzovať už pri polovici nádržky a stačí to vynulovať cez PC a môžem jazdiť ďalej. Inak že to treba riešiť čím skôr lebo auto môže hodiť do núdzového režimu.
Civilné a víkendové auto. Uvidím, kedy mi začne chýbať ľahké a zábavné okreskové auto. Hoci je XJ zdvihnuté o 4,5" a má 31" pneu, celková výška je takmer identická ako na KJ. To len pre zaujímavosť.
5clenna rodina takto. Bez demontaze akehokolvek kolesa na bicykloch. Auto: Toyota Proace verso, v strednej dlzke. Na fotke v 6 miestnej verzii kedy 6te sedadlo je sklopene v tretej rade.
rastoBA Tak ma nasral Citroen Jumpy (to iste auto, ale uzitkova verzia od
Citroena) tiez stredna dlzka a 9 miestna verzia. Udavane sklapatelne sedadla 2. a 3. rady. Realita, operadla nesklopim, iba cele sedadla mierne vyklopim dopredu. Na uzitkove auto trochu na zamyslenie, asi si treba priplatit za civilnu verziu. Ale pre bike perfektne auto a ked je vas menej, aj prespis, prezlecies sa...
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
platne v UK, ale identicke u nas myslim. Len pre prehlad
https://www.citroeny.eu/aditiva-pro-fap/nadrzka-vak-s-aditivem-eolys-pro-fap-filtr-citroen-c4-peugeot-3008-307-a-308-9678080680.html
https://www.peugeot-club.com/topic/67101-doplneni-aditiva-407-2ohdi/
Izzy68: kone maju take vrecka pod chvostom, to uz poriesili
Aj vyrobca to uz nazyva mikrobusom
https://www.ppcteam.sk/sk/imported-article/proace-verso?gclid=Cj0KCQjwr-_tBRCMARIsAN413WRtvinhrkr7J44DSz23bkadB33rtXigaRk923ydXrqCozbm5L4m1MwaAiRxEALw_wcB
Ale L0 verziu by som bral mat prachy, len skoda ze len v nafte to robia.
Citroena) tiez stredna dlzka a 9 miestna verzia. Udavane sklapatelne sedadla 2. a 3. rady. Realita, operadla nesklopim, iba cele sedadla mierne vyklopim dopredu. Na uzitkove auto trochu na zamyslenie, asi si treba priplatit za civilnu verziu. Ale pre bike perfektne auto a ked je vas menej, aj prespis, prezlecies sa...