zaujimaju ma hlavne vyhody a nevyhody UST vs DT swiss riesenia (ale kludne tu rozoberajte aj ine)
takze, ak vsetko dobre chapem...
UST = UST rafik + UST plast + UST ventil
DT = DT rafik + DT tubelesskit + normalny plast*
chapem dobre?
* - k tomu dt tubeless kitu pisu ze len UST plaste ale niekde som tu cital ze aj normalne.. nedefektuje to potom velmi?
+ v DT kite je nejaky maglajz co plast pri defekte lepi, je nieco podobne aj pri UST alebo to tam netreba kvoli hrubke plastov? (a aku uspesnost ma ten maglajz ?
discuss...
posledný komentár: 29. 4. 2013 o 7:41
posledný komentár: 31. 5. 2012 o 21:13
Napr. Notubes Race cez ventil nedostaneš. Takže osobne radšej otvorím plášť, aby som videla koľko mám tmelu a vizuálne skontrolovala konzistenciu a prípadne vybrala "zvieratká". Dolievanie cez ventil používam iba v prípadoch, že nemám po ruke veľkú pumpu a potrebujem nevyhnutne doplniť tmel.
A akurát rozmýšľam, ze na cestaku som už 30 tisíc km bez defektu.. Tak načo sa srať s bezdusou..
Ukaz vsetkym ze nemusis mat karbon na to aby si bol dost dobry...alebo ked od niekoho budes lepsi na hlinniku zacne ta nenavidiet?
https://www.suncycle.sk/sk/produkt/ventil-tlr-caffelatex-tubeless-2ks/6220
Už mám jedno koleso nahodené aj s tmelom a nechce sa mi moc s tým babrať. Našiel som v krabici ešte staré Caffelatex ktoré sú oceľové. Má to cenu ich ešte vymeniť?
Tazsie rafiky maju praveze lepsiu zotrvacnost no horsiu akceleraciu
Pred 3 tyzdnami som jeden zlomil pri fukani minipumpou
Mňa zaujíma skôr terén, či je ľahko poškoditeľný konármi, kameňmi... Minipumpu nemám. Fúkam buď veľkou pumpou alebo CO2.