Ja som začiatkom decembra riešil reklamáciu 1030 kúpeného na Bike-discount v apríli tento rok. Na obrazovke sa začali objavovať modré okraje - blue halo.
Medzinárodný Garmin support ma odporučil na Conan Žilina, ktorý robí
servis pre SR. Bohužiaľ tam sa odporúčali že nakoľko zariadenie nebolo určené pre SK distribúciu, oni mi môžu iba ponúknuť výmenou nový kus v zvýhodnenej doplatkovej cene 320 Eur ????.
Riešil som teda reklamáciu cez Bike-discount, promptne odpovedali (bohužiaľ pre SK nemajú warranty repair shipping free). Zariadenie odoslané 4.12., 17.12. som dostal info, že odosielajú náhradný kus ?.
Neviem v čom je rozdiel v tých distribúciách (v zariadení mi ide slovenčina, mal som tam stiahnuté oficialne Garmin EU
mapy aj doinštalované ďalšie (freemap SK, okolité štáty), nebol patchnutý. Len mi prišiel v dnešnej dobe takýto prístup trošku divný...
Ale všetko vyriešené, dúfam že nový displej už nebudee z problematickej série.