a este som zisitl, ze mi to asi nebolo ani treba menit. lanko je ako nove, ciste a hladke (od marca). po bordeli ani stopa. skoda roboty. tak neviem, preco mi zacalo blbnut radenie. pri zaradeni na tazsi prevod zadna
prehadzovacka ani tuk. aj ked som preradil o 4 prevody tak prehadzovacka zacala prehadzovat az tak o 20 sekund ked som presiel cez nerovnosti. mal som za to, ze mam znicene lanko, bordel v bowdene. na auto mam taku knizku Ako na to.. tak musim nieco podobne zohnat aj pre bike
Možno toto by mohlo byť príčinou,ak požívaś spomenuté radenie:
/Citované y Imrovho článku:
https://www.mtbiker.sk/clanky/124649/reportaz-mtbiker-novodubnicky-maraton-2021-navrat-krala-.html Hlavne žiadne zmeny na poslednú chvíľu
Ak sa držím dlhodobo nejakej zásady pred pretekmi, je to staré známe – nemeň nič na poslednú chvíľu. Lenže niekedy situácia vyžaduje improvizáciu. V stredu si dávam nejaké pekné kopce a traily u nás a zrazu cítim, že
páčka radenia XTR smerom nahor občas vynechá. Ok, stane sa. Ale v závere výjazdu skončím tak, že na vyššie pastorky sa už nedostanem a radenie chodí naprázdno. Na internete sa dočítam, že je to pomerné časté pri systéme Rapid Fire od Shimana a môže za to prach, ktorý v kombinácii s mazivom vytvorí akúsi lepkavú „pastu“ a tá
brzdí mechanizmus.
Riešenia sú 2...buď rozobrať a komplet vyčistiť páčku, alebo „port", kade sa strká lanko, nastriekať dnu WD40. Volím možnosť číslo 2, WD-čko tečie prúdom a po chvíli všetko zase krásne cvaká. Na druhý deň skúšam páčku a stále tomu niečo chýba.