Pretoze to vyzera tak, ze Nvidia SLI postupne nechava zomriet. Kedysi to malo zmysel ked
hry boli narocne a jedna grafika to poriadne nestihala. Vtedy malo SLI zmysel a bolo vidno aj rozdiel. Dneska su vsak grafiky tak vykonne, ze akakolvek hra ide cez 100fps, takze SLI nie je az tak potrebne a Nvidia to vidi, ze to pouziva iba mizive percento hracov.
V poslednych radach kariet od Nvidie sme mohli vidiet, ze SLI bolo mozne iba pri najvykonnejsich modeloch. Na nizsich to Nvidia uplne zatrhla. A najma je to vidno v softwarovej podpore, kedze v mnohych hrach nema SLI vobec zmysel lebo to bud neprinasa ziaden
vykon navyse alebo iba par percent.
Takze dneska ak rozmyslas nad SLI, tak jedine ak by si chcel hrat nejaku konkretnu hru, pri ktorej to dobre funguje. Vseobecne to ale nema zmysel lebo podpora je stale horsia a vyzera to tak, ze nove hry nebudu zo SLI benefitovat vobec.