peterg na to aký máš cit na fyziku a mechaniku sa dosť slepo držíš odporúčaní výrobcu, keby odporúčal 10cm podložiek tak je to asi pre teba ok, ale čo už my svine môžeme vedieť. Ale súhlasím s tebou, čo tu hádžeš sú naozaj perly.
V mojom navode od vyrobcu su velmi vyrazne tieto dve varovania:
WARNING! Spacer’s height below stem shall be between a minimum of 5.0 mm and a maximum of 35.0 mm. Exceeding maximum length of 35.0 mm can compromise the strength of fork’s steer tube and could lead to catastrophic failure and result in severe personal injury.
WARNING! Steer tube’s top end must always extend at least 2 mm above the top of the stem (but not above the additional 5 mm spacer that is necessary
to install for correct and safe assembly, point k). Do not install more than 1 spacer of 5.0mm thickness above the stem. Application of more than 1 spacer of 5.0mm thickness may lead to a catastrophic fork failure, resulting in serious personal injuries.
A ja teda radsej budem dodrziavat varovania vyrobcu, ako tieto kecy co tu riesite uz 5tu stranu.
co tak sa zhodnut ,ze by sa mali dodrziavat instrukcie vyrobcu?? Nastavoval som posed na Time a tam veru nesiel ani expander , uplne atip hlavak . Do myslim Cervelo som vlepoval dodanu hlinikovu vlozku na spevnenie a narval klasickeho jezka. Proste co vyrobca to ine poziadavky. Tak naco riesit loloviny.
Upgrade nove riaditka s predstavcom Vision Metron 5D 110/420. Btw poloha riaditok je na par mm presne ta ista ako bola s povodnym -17 predstavcom, kedze novy sklon je -6.
Menil som ho z troch dovodov:
- povodny kokpit mal vela podloziek pod predstavcom, aby som sa s -17 dostal na moju poziciu a subjektivne som nemal dobry pocit s naporu na krk
- vaha, kedze povodny kokpit mal hlinikovy predstavec - subjektivny nazor na dizajn
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
WARNING! Spacer’s height below stem shall be between a minimum of 5.0 mm and a maximum of 35.0 mm. Exceeding maximum length of 35.0 mm can compromise the strength of fork’s steer tube and could lead to catastrophic failure and result in severe personal injury.
WARNING! Steer tube’s top end must always extend at least 2 mm above the top of the stem (but not above the additional 5 mm spacer that is necessary
to install for correct and safe assembly, point k). Do not install more than 1 spacer of 5.0mm thickness above the stem. Application of more than 1 spacer of 5.0mm thickness may lead to a catastrophic fork failure, resulting in serious personal injuries.
A ja teda radsej budem dodrziavat varovania vyrobcu, ako tieto kecy co tu riesite uz 5tu stranu.
Neviem sa dockat ked ta na nom uvidim nazivo 👍🚴♂️
Menil som ho z troch dovodov:
- povodny kokpit mal vela podloziek pod predstavcom, aby som sa s -17 dostal na moju poziciu a subjektivne som nemal dobry pocit s naporu na krk
- vaha, kedze povodny kokpit mal hlinikovy predstavec - subjektivny nazor na dizajn