zaujimaju ma hlavne vyhody a nevyhody UST vs DT swiss riesenia (ale kludne tu rozoberajte aj ine)
takze, ak vsetko dobre chapem...
UST = UST rafik + UST plast + UST ventil
DT = DT rafik + DT tubelesskit + normalny plast*
chapem dobre?
* - k tomu dt tubeless kitu pisu ze len UST plaste ale niekde som tu cital ze aj normalne.. nedefektuje to potom velmi?
+ v DT kite je nejaky maglajz co plast pri defekte lepi, je nieco podobne aj pri UST alebo to tam netreba kvoli hrubke plastov? (a aku uspesnost ma ten maglajz ?
discuss...
posledný komentár: 29. 4. 2013 o 7:41
posledný komentár: 31. 5. 2012 o 21:13
Fíha! Do vačku? A čo s ním bude robiť v prípade defektu vonku v tomto chlade, spotený, so skrehnutými prstami bez veľkej pumpy? Nebolo by jednoduchšie si vziať rezervnú dušu?
pride mi jednoduchsie v pripade defektu doliat cez ventil a dofuknut bombickou... navrhujem len ako nudzove riesenie
Tak prve skusenosti s bezdusakmi na MTB 29, Maxxis plaste a rafky Newmen Evo X.A.25, ventilky Effetto Mariposa, paska..nejaka na to urcena:
Predne koleso prve nafukanie s bombickou OK s klasickou servisnou pumpou ani tuk, druhe s kompresorom (24l, max 10 bar redukcia galuskac auto ventil) bez problemov. Koleso sfuci po cca 6 hodinach, zatial bez tmelu
Zadne koleso prve nafuknutie s kompresorom, zatial drzi 2 den bez tmelu.
Vypada to slubne