zaujimaju ma hlavne vyhody a nevyhody UST vs DT swiss riesenia (ale kludne tu rozoberajte aj ine)
takze, ak vsetko dobre chapem...
UST = UST rafik + UST plast + UST ventil
DT = DT rafik + DT tubelesskit + normalny plast*
chapem dobre?
* - k tomu dt tubeless kitu pisu ze len UST plaste ale niekde som tu cital ze aj normalne.. nedefektuje to potom velmi?
+ v DT kite je nejaky maglajz co plast pri defekte lepi, je nieco podobne aj pri UST alebo to tam netreba kvoli hrubke plastov? (a aku uspesnost ma ten maglajz ?
discuss...
posledný komentár: 29. 4. 2013 o 7:41
posledný komentár: 31. 5. 2012 o 21:13
u teba to moze byt netesnost okolo ventilu - paska sa ma prepichnut niecim okruhlym aby vznikla mala okruhla dierka cez ktoru natlacis ventil. ten tlacis palcom do rafu a dotahujes maticu na druhej strane. nie kliestami, lebo potom ho v pripade potreby v terene nepovolis. tesnenie ventilu musi mat vhodny tvar vzhladom na tvar zliabku rafika.
fukaj na vyssi tlak - ale tak aby ti nerozdrapilo rafik, skor natri patky jarovou vodou - to mi vzdy pomohlo a patky zaskocili okolo 2bar
tento s tou dosadacou plochou myslím že uplne v pohode, pasku odporučam až po okraj rafu aby ju prekryla patka plašťa, a pasku použíť pevnu TLR nie nejake hračkarske nahrady, ktore držia len na kratko
Mne tu neodporucali prerabat neTLR rafik KELLYS CARTEL napriek tomu som skusil...prva prerabka a drzi uz vyse roka...este som nedolieval tmel...profil rafiku asi taky isty ako tvoj