4-5000 vydrzi klasicka Corsa vzadu, defekty o nic viac nez na inych plastoch.
28.05.2020 - 13:06:56
00
A este otazocka, na 15c rafik dat 23 alebo 25mm plast? Niekde som cital podrobne testy ze na tento rafik je lepsi 23mm plast (aj rychlejsi).
28.05.2020 - 17:34:04
00
25
28.05.2020 - 18:12:30
00
Teraz mám tufo 24mm plášťovku s33 pro
trošku väčšia váha, trošku pomalší(s-works turbo nie cotton) 1100 km bez defektu. Tie s-works boli náchylné na defekty.
01.06.2020 - 13:20:24
00
Prvy krat som daval dole staru galusku ktora bola nalepena lepidlom Continental Carbon cement a poviem vam ziadna sranda. Dost som sa natrapil pokial som ju strhol. Neviem ci novu nalepit tym istym lepidlom (akcne som vtedy kupil uz dalsiu plechovku ) alebo pouzit nejake ine lepidlo alebo Tufo pasku. Tiez vam to Continental lepidlo tak silno drzalo galusku?
25.06.2020 - 23:22:15
00
BTW aj mne po strhnuti mi ostalo stare lepidlo po celom obvode rafiku. Cital som tu ze najlepsie je pouzit Tufo cistic , ci toluén . Ja som to zacal strhavat prstom co je dost pracne a neskutocne pomale. Siel som kupit toluén ale nejako som sa bal ho pouzit ci to nemoze poskodit karbon tak som pokracoval prstom. Po case som rezignoval . Potom ma napadlo , zobral som tu istu staru galusku ktoru som strhol a tou klznou castou som zacal suchat po lepidle. Poviem vam ze celkom rychlo sa mi podarilo dat to lepidlo dole , par minut a rafik bol cisty. Uz ziadne fetovanie toluénu ci riedidla alebo Tufo cistic. Pouzite tu istu staru galusku nech vycisti miesto pre novu :)
25.06.2020 - 23:39:28
01
ja som celkom sikovne dal lepidlo z karbronoveho rafika (po Tufo paske) drevenou spachtlickou z lekarne...taka co ORL-aci a obvodaci pozeraju do krku. Aj sirka sedela a dokonca aj polomer na mojich rafikoch...
26.06.2020 - 20:31:17
00
S tou galuskou to ide celkom dobre, aj male casti lahko stiahnes. Hlavne urcite neposkodis karbon lebo ides na neho gumou.
26.06.2020 - 22:42:20
00
planujem nove plaste Pirelli p zero, oplati sa tam dat ultralight duse (konkretne od michelin)? (nepretekam, iba na bezne jazdenie) bude tam asi usetreny nejaky watt, ale nerad by som dostaval defekt na kazdom "rohu".
07.07.2020 - 16:19:38
00
Neoplati. Neviem ako si sikovny, ale moze sa ti stat, ze ultralight duse prepichnes uz pri nasadzovani plasta. Okrem toho, treba ich castejsie dofukovat.
07.07.2020 - 17:18:25
00
Ultralight duše sú niečo ako Tubolito v polovičnom vydaní. Človek to iba fúka, vymieňa, dokupuje a osoh minimálny. Ak duše, tak normálne a ušetrené gramy či waty poriešiť na bruchu alebo kondícii. Ozaj.
07.07.2020 - 18:47:24
04
mam teraz nahodene gravel plaste wtb riddler 37", chystam sa zajtra kupit nejake cestne 28" alebo 32" hladke cestne plaste

budem citit rozdiel pri jazde na asfalte? ma to vobec zmysel?
preinvestujem okolo 80 eur

dakujem :)

mojim cielom je ulahcit si jazdu na asfalte a zvysit rychlost pretoze sa chystam na celkom dlhy cyklovylet vyhradne po ceste

vdaka :)
08.07.2020 - 06:51:52
00
Ak sa planujes presuvat vylucne po asfalte, zamenit gravel plaste za cestne vyznam ma. Uspora na hmotnosti, znizenie valiveho odporu a odporu vzduchu, prispeje k celkovej uspore energie, ktoru budes musiet vynalozit na dosiahnutie vyssej rychlosti. :).
08.07.2020 - 09:29:12
00
Oplatí sa to. Tiež mením plášte na graveli za čisto cestné pri dlhších cestných výjazdoch. Kúpil som za pár E tu z bazáru nové Continental Ultrasport II 28mm a rozdiel je citeľný.
08.07.2020 - 10:01:25
00
Na novom biku mam kolesa za 1400e s plastami continental gp 4000 S II s ktorymi som teraz najazdil 6k km.
Vydrz super vlastnosti nic moc.

Teraz som som po dlhsom case namontoval stare galuskove kolesa za 1000e s galuskami veloflex vlaanderen a mam pocit ako keby som presedlal z trabantu do porsche.
O mnoho lepsie to drzi v zjazdoch a o dost lepsie to tlmi nerovnosti. Len ta vydrz je o mnoho mensia + mozno o nieco horsia ochrana proti defektom

Oboje rovnaky tlak 6 bar a zadna o nieco viac.
Celkom ma prekvapilo ze lacnejsie kolesa s galuskami su lepsie ako drahsie s plastami :).
13.07.2020 - 22:58:02
00
keyboard_arrow_up