No ja som naopak tie WTBčka nemohol dostať dole z ráfika... vo vnútri je taká vlnka, ktorá drží patku plášťa... zaujímavé

A schwalbe skočil na niektorých miestach až pri 5 atm... (ja som nechal duše) tam bude asi problem prečo ti to sfukavalo, plašť nezaskočil na miesto...
02.07.2020 - 21:42:21
00
No ved ano, nezaskocil a to je problem. Ako pisem, celkovo som zatial nahadzoval tri ine typy plastov a so vsetkymi bol boj ich len nasadit. Vsetky isli bombickami zaskocit. Tieto WTBcka nula bodov. Skusit kompresor? Nemam, ale tak snad by sa niekde dalo zbehnut fuknut si do kolies.
02.07.2020 - 21:56:42
00
Možno to bude chcieť Booster..ja som sa natrápil aj s Gravelking SK a teraz aj s Vittoria Terreno Dry. Ak chceš požičať vyskúšať, tak sa dohodneme.
02.07.2020 - 22:30:45
00
bubbic... a akú si dával šírku pásky?
03.07.2020 - 06:58:26
00
bubbic napísal:
No ved ano, nezaskocil a to je problem. Ako pisem, celkovo som zatial nahadzoval tri ine typy plastov a so vsetkymi bol boj ich len nasadit. Vsetky isli bombickami zaskocit. Tieto WTBcka nula bodov. Skusit kompresor? Nemam, ale tak snad by sa niekde dalo zbehnut fuknut si do kolies.


Vsetko robis dobre, skus este namazat patky s mydlovou vodou. Ak by si s tym potreboval pomoct, tak daj vediet a boostrom ti to nahodim.
03.07.2020 - 09:14:09
00
Všeobecne mi príde nahadzovanie bezdušákov na gravel ťažšie než na MTB a veľmi zaleží, ako si sadne kombinácia ráfik plášť. Paradoxne najlepšie mi išiel nahodiť plášť Continental Speed King CX Performance 700x35C, ktorý vlastne ani nebol TR, takže po X pokusoch o utestenie išiel dole. Tiež dobre išiel nahodiť Schwalbe G-ONE Allround 700x35C.
Veľmi zle sa mi nahadzoval práve ten Panaracer GravelKing SK 700x38C a najhoršie Hutchinson Override 700x35C.
03.07.2020 - 09:29:46
00
Vyskúšaj nahodiť plášte normálne s dušou a nafúkaj na maximálny tlak nech zapadnú patky do ráfika (také to puknutie). Vypusti vzduch z duše a daj dolu IBA JEDNU stranu plášťa z ráfika aby si mohol vybrať dušu. Namontuj bezdušový ventil, vyber z neho ventilku a daj tú voľnú stranu plášta naspäť a skús teraz dovnútra pustiť vzduch z kompresora a lebo bombičky. Aj druhá patka by ti mala puknúť a zapadnúť do drážky, potom naleješ tmel a dáš ventilku naspäť.
Cez zimu som mal kolesá v servise, menili prasknutú špicu a tiež som tam potom nemohol dostať plášť druhýkrát naspäť.
03.07.2020 - 09:33:42
00
GOAMAN 21mm. Sirka by mala byt ok. Len ma este v noci napadlo, ze musim skontrolovat ci som niekde nezasiel paskou do patky, co by branilo plastu naskocit. Skusim aj tu mydlovu vodu. A zatial som sa len so zadnym kolesom trapil. Skusim este zhodit aj predne, aspon vyskusat ci pojde plast rovnako lahko dole a hore.
Kym som to mal rozpisane, dal este Lubodan dobry postup. Vyskusam.
Keby som neuspel, ozvem sa Truhlik50plus alebo blackman a nejak by sme sa dohodli cez SS.
Dakujem zatial za pomoc a napady.
03.07.2020 - 10:00:38
00
Celkovo sa mi vidí že viacej pomáha to vybratie ventilky. Plášť dostane naraz väčšiu "šupu" keď to ide priamo.
03.07.2020 - 10:05:38
00
Včera som bol otestovať nový gravel od Decathlonu, GRVL120 https://www.decathlon.sk/bicykel-grvl-120-id_8575940.html. Je to gravel za €560, čo je ešte o 40 menej ako na západe.
Pomer cena výkon je pri tomto bicykli neskutočný, asi nič výhodnejšie neexistuje. Má hliníkový rám, karbónovú vidlu s AL krkom, mechanické kotúčové brzdy a Microshift 1x10 groupset. 10,95 Kg (M).
Brzdy brzdia ako mechanické kotúčovky, t.j. dostatočne, ale nie tak dobre ako hydrauliky. Microshift prehadzovačka so spojkou radí presne, s takým fajnovým mechanickým klikom. Páky nie sú úplne najpohodlnejšie, prirovnal by som ich k Shimano RS505 - škaredé, ale fungujú. Kábel je vedený voľne, čo vyzerá zle, ale prakticky to ničomu nevadí. Celkovo káble sú vedené externe - podľa mňa výhoda. Pneumatiky sú Hutchinson Override 38mm v béžovom prevedení a sú fantastické, i keď trošku ťažšie (450g). Je super, že nie len, že vyzerajú dobre, ale aj sú rýchle a pohodlnné. Thread je taký skôr na cestu a suchý gravel, nie do mokra a blata. Tubeless kolesá a plášte pripravené na konverziu. Prevody sú 38x11-42. Najťažší 38/11 je dostatočne rýchly, ale najľahší 38x42 by mohol byť ešte o kúsok ľahší. Vedel by som si predstaviť 36 zubové kľuky.
Jazda je veľmi vyvážená, nie je to taký zbrklý závodník, skôr zábavný a spoľahlivý kamoš. Kombinácia super pneumatík, zábavnej geometrie, radeniu ktoré má mechanickú odozvu a ceny robia podľa mňa z tohto bicykla kandidáta pre všetkých, čo nie sú ochotní mínať 1100€+ za hydraulický Shimano/Sram groupset gravel. V podstate je to bicykel pre každého, kto príde do obchodu a povie "mám +- 500€ a chcem bicykel", segment populácie, čo si doteraz kupoval trekking, alebo lacný hardtail. Už len aby ich stihli vyrábať.

Prílohy:

IMG_20200702_194443.jpg
IMG_20200702_194443.jpg 821.83 KiB thumb_up4thumb_down

03.07.2020 - 10:34:38
014
to si bral pre seba? Lebo tento na foto je dámska verzia
03.07.2020 - 10:43:03
00
Nie, sestre :) Len som ho bol zabehať
03.07.2020 - 10:43:59
01
ouk :) Brala ho tiež kamarátka od nás, tiež si chváli, ja som ho jazdil v Španielsku začiatkom roka... a je to fakt super povozenie za tie prachy
03.07.2020 - 10:46:33
01
Moj novy maznak- custom stavba na zaklade Scott Addict Gravel 20. Oplatilo sa cakat :). 6 tyzdov som nemohol jazdit po pade na bicykli, teraz ma caka rehabilitacia formou lahkeho zabehu do normalu :).

Prílohy:

20200702_200824_5eff300c3f4cf.jpg
20200702_200824_5eff300c3f4cf.jpg 3.44 MiB thumb_up4thumb_down

20200702_200737_5eff300c26884.jpg
20200702_200737_5eff300c26884.jpg 3.39 MiB 1 thumb_up6thumb_down

20200702_200808_5eff300d1d0af.jpg
20200702_200808_5eff300d1d0af.jpg 7.26 MiB thumb_up4thumb_down

20200702_204613_5eff300ce97b3.jpg
20200702_204613_5eff300ce97b3.jpg 6.39 MiB thumb_up4thumb_down

03.07.2020 - 15:18:08
012
bubbic napísal:
Tak zatial prvy neuspech pri nahadzovani bezdusi. CTM Koyuk 1.0 s WTB ST i19 TCS 2.0 / 700c rafmi a WTB Riddler Comp 700x37c. Oboje pisu ako bezdusove. Vyhodil som dusu a pasku, nalepil bezdusovu pasku 2x obvod. Nahodil bezdusovy ventil a nasledne vypustil 5 bombiciek len tak do luftu. Samozrejme som ich vypustal do ventilu, ale vysledok bol rovnaky. Plast mal snahu sa nafuknut, ale vzdy sa na niektorom mieste nasla medzera kadial vyfucal. Uz nahodenie plasta sa mi zdalo prilis jednoduche, len prstami a asi 5 sekund, ziadny boj ako som bol pri predoslom nahadzovani plastov na GTcku zvyknuty. Mate niekto nejake rady?


Včera som riešil podobný problém s Vittoria terreno zero, tiez nechceli zapadnúť a stále unikal vzduch. Ráno som ich rozobral, očistil, chvíľu som ich nechal v pustenej horúcej vode, namydlil a nasadil znova, na druhý airblast zapadli. Pptom dnes test 140 km po všelijakom type ciest, bez problémov, držia ala tutti.

Prílohy:

IMG_20200703_105343.jpg
IMG_20200703_105343.jpg 747.23 KiB thumb_up2thumb_down

03.07.2020 - 18:05:08
01
keyboard_arrow_up