Kedze sa tu vela o tom hovori a pneu na akych jazdime je velmi dolezity faktor, zakladam tuto novu temu, ktora tu doteraz este nebola, ako som sa radsej dopredu aj presvedcil cez vyhladavanie. Takze ake galusky, plaste, alebo plastovky pouzivate na treningy a kto chodi na preteky, tak aj na pretekoch?
ja som celkom sikovne dal lepidlo z karbronoveho rafika (po Tufo paske) drevenou spachtlickou z lekarne...taka co ORL-aci a obvodaci pozeraju do krku. Aj sirka sedela a dokonca aj polomer na mojich rafikoch...
planujem nove plaste Pirelli p zero, oplati sa tam dat ultralight duse (konkretne od michelin)? (nepretekam, iba na bezne jazdenie) bude tam asi usetreny nejaky watt, ale nerad by som dostaval defekt na kazdom "rohu".
Neoplati. Neviem ako si sikovny, ale moze sa ti stat, ze ultralight duse prepichnes uz pri nasadzovani plasta. Okrem toho, treba ich castejsie dofukovat.
Ultralight duše sú niečo ako Tubolito v polovičnom vydaní. Človek to iba fúka, vymieňa, dokupuje a osoh minimálny. Ak duše, tak normálne a ušetrené gramy či waty poriešiť na bruchu alebo kondícii. Ozaj.
Ak sa planujes presuvat vylucne po asfalte, zamenit gravel plaste za cestne vyznam ma. Uspora na hmotnosti, znizenie valiveho odporu a odporu vzduchu, prispeje k celkovej uspore energie, ktoru budes musiet vynalozit na dosiahnutie vyssej rychlosti. .
Oplatí sa to. Tiež mením plášte na graveli za čisto cestné pri dlhších cestných výjazdoch. Kúpil som za pár E tu z bazáru nové Continental Ultrasport II 28mm a rozdiel je citeľný.
Na novom biku mam kolesa za 1400e s plastami continental gp 4000 S II s ktorymi som teraz najazdil 6k km.
Vydrz super vlastnosti nic moc.
Teraz som som po dlhsom case namontoval stare galuskove kolesa za 1000e s galuskami veloflex vlaanderen a mam pocit ako keby som presedlal z trabantu do porsche.
O mnoho lepsie to drzi v zjazdoch a o dost lepsie to tlmi nerovnosti. Len ta vydrz je o mnoho mensia + mozno o nieco horsia ochrana proti defektom
Oboje rovnaky tlak 6 bar a zadna o nieco viac.
Celkom ma prekvapilo ze lacnejsie kolesa s galuskami su lepsie ako drahsie s plastami .
Ono plast s vydrzou gp4000 bude poleno pod zadkom vzdy. Ja mam teraz na graveli 35ky Rene Herse, to zvezenie je inde a rychlost tam stale je. Siroky plast nebude pomaly, len nemoze mat 450g.
len pre zaznam, 28mm plaste sa na moju Meridu road race 903 nezmestili, predok mal nejake 2-3mm rezervu, ale cez brzdy som to musel davat nasilu a zadok mal max 1mm pri casti ramu, kde sa montuju brzdy... takze siel do 25mm... mozno niekomu tato info pomoze do buducna
"Na novom biku mam kolesa za 1400e s plastami continental gp 4000 S II s ktorymi som teraz najazdil 6k km.
Vydrz super vlastnosti nic moc."
Haha, ja mám kolesá za 250 Eur (Mavic Aksium Disc) a to som si myslel aký som frajer hehe.
K tomu plášte Vittoria Zaffiro Pro 28 mm za 25 Eur kus, nafúkané na na 6 Bar, a spokojnosť velká, čo sa týka komfortu, nieje to tvrdé ako kamen "na pocit" a parádne to žehlí nerovnosti a na mokrej ceste to drží jak ***** Pred tým som jazdil 25 mm plášte fúkané na 8 Bar(Conti Grand Prix) a už by som sa k tomu nevrátil, 25 mm je pre hobíka príliš nepohodlné a to že sú o niečo "rýchlejšie" to nevyváži.
mám bizardný defekt na galuske Veloflex Arenberg - na bočnici v obvodovej dlžke asi 20-25 cm som našiel po ponorení do vody sériu mikrodier. Tých dier je určite min 20, sú jedna za druhou na tej spomínanej dľžke 20-.25 cm. Objavilo sa to všetko zrejme naraz, usudzujem podľa toho, že na oboch kolesách klesal tlak doteraz zrhuba rovnako. Dofukujem stále rovnaké tlaky už roky. Pripadá mi to výrobná vada - vo vnútri sa zrejme povolil spoj materiálov. Galusku som menil niekedy v máji, typujem že má okolo 2000-2500 km, behúň je zachovalý. Otázka či by ste to reklamovali ? Zatiaľ som to neskúsil zalepiť tmelom. Díky
mám bizardný defekt na galuske Veloflex Arenberg - na bočnici v obvodovej dlžke asi 20-25 cm som našiel po ponorení do vody sériu mikrodier. Tých dier je určite min 20, sú jedna za druhou na tej spomínanej dľžke 20-.25 cm. Objavilo sa to všetko zrejme naraz, usudzujem podľa toho, že na oboch kolesách klesal tlak doteraz zrhuba rovnako. Dofukujem stále rovnaké tlaky už roky. Pripadá mi to výrobná vada - vo vnútri sa zrejme povolil spoj materiálov. Galusku som menil niekedy v máji, typujem že má okolo 2000-2500 km, behúň je zachovalý. Otázka či by ste to reklamovali ? Zatiaľ som to neskúsil zalepiť tmelom. Díky
Raz som chcel tak reklamovať Conti Competition na bike palast - bola popukaná bočnica. Spýtali sa koľko má najazdené a keď som po pravde povrdal 3000 km tak to hneď zamietli.
davam tam stabilne 7-8 barov. Nakoniec som to zalepil pomocou tmelu Vittoria PitStop a zacelilo to vsetky diery. Galusku som inak bral prave z bike- palastu, takze mozno by som pochodil presne ako ty.
mám bizardný defekt na galuske Veloflex Arenberg - na bočnici v obvodovej dlžke asi 20-25 cm som našiel po ponorení do vody sériu mikrodier. Tých dier je určite min 20, sú jedna za druhou na tej spomínanej dľžke 20-.25 cm. Objavilo sa to všetko zrejme naraz, usudzujem podľa toho, že na oboch kolesách klesal tlak doteraz zrhuba rovnako. Dofukujem stále rovnaké tlaky už roky. Pripadá mi to výrobná vada - vo vnútri sa zrejme povolil spoj materiálov. Galusku som menil niekedy v máji, typujem že má okolo 2000-2500 km, behúň je zachovalý. Otázka či by ste to reklamovali ? Zatiaľ som to neskúsil zalepiť tmelom. Díky
Diera bude aj tak iba jedna vo vnutornej dusi, a cez platno galusky to uteka takto na ix miestach....mne sa to dialo aj s klasika plastami, ked v nich boli tenke droty z roztrhanych pneu zapichnute.
moze mat nizky tlak vplyv na defekt ? nahodil. som plast 25mm Conti ultra speed ci jak sa to vola a hned defekt na zadnom..
predtym na 23 som tade chodil v pohode vela krat.... 23 somcfukal na 8b a teraz som dal naskusku 6,5b...
vaha 83kg
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
budem citit rozdiel pri jazde na asfalte? ma to vobec zmysel?
preinvestujem okolo 80 eur
dakujem
mojim cielom je ulahcit si jazdu na asfalte a zvysit rychlost pretoze sa chystam na celkom dlhy cyklovylet vyhradne po ceste
vdaka
Vydrz super vlastnosti nic moc.
Teraz som som po dlhsom case namontoval stare galuskove kolesa za 1000e s galuskami veloflex vlaanderen a mam pocit ako keby som presedlal z trabantu do porsche.
O mnoho lepsie to drzi v zjazdoch a o dost lepsie to tlmi nerovnosti. Len ta vydrz je o mnoho mensia + mozno o nieco horsia ochrana proti defektom
Oboje rovnaky tlak 6 bar a zadna o nieco viac.
Celkom ma prekvapilo ze lacnejsie kolesa s galuskami su lepsie ako drahsie s plastami
Pri 6-ich baroch musis snad aj do vytlku vojst, aby si zaregistroval "nerovnost", nie ?
Vydrz super vlastnosti nic moc."
Haha, ja mám kolesá za 250 Eur (Mavic Aksium Disc) a to som si myslel aký som frajer hehe.
K tomu plášte Vittoria Zaffiro Pro 28 mm za 25 Eur kus, nafúkané na na 6 Bar, a spokojnosť velká, čo sa týka komfortu, nieje to tvrdé ako kamen "na pocit" a parádne to žehlí nerovnosti a na mokrej ceste to drží jak ***** Pred tým som jazdil 25 mm plášte fúkané na 8 Bar(Conti Grand Prix) a už by som sa k tomu nevrátil, 25 mm je pre hobíka príliš nepohodlné a to že sú o niečo "rýchlejšie" to nevyváži.
Raz som chcel tak reklamovať Conti Competition na bike palast - bola popukaná bočnica. Spýtali sa koľko má najazdené a keď som po pravde povrdal 3000 km tak to hneď zamietli.
Nebolí tie gslusky podhustené?
Diera bude aj tak iba jedna vo vnutornej dusi, a cez platno galusky to uteka takto na ix miestach....mne sa to dialo aj s klasika plastami, ked v nich boli tenke droty z roztrhanych pneu zapichnute.
predtym na 23 som tade chodil v pohode vela krat.... 23 somcfukal na 8b a teraz som dal naskusku 6,5b...
vaha 83kg