Včera mi prišlo toto svetlo a hneď som ho aj otestoval na nočnom preteku Fun bike int Night riders. Ma to 4 režimy svietenia (ak rátam aj boost) a na druhom móde som pre mňa úplne neznámy trail odjazdil s prehľadom. Trať som mojim amatérskym tempom prešiel za necelú hodinu a ubralo 10 percent baterky.
Aaa, novinka .. ok, budem na to mysliet nabuduce, zatial mam este zasobu
Inak este k tej vlozke .. da sa, odizoluje sedlo, ale neni nejak moc sava, na nejake velmi dlhe vyjazdy uz velmi nie je, v porovnani s tymi lepsimi (co mam). Musim este sa poobzerat po specialized.
Ale skor ma trapi , ze ked som chcel kupit novsie volne kratasy, tak endura sa nedali .. stary model v pohode, novy siju na ludi, co maju velke brucho a palicky miesto noh. Mko bolo ok, ale neprevliekol som nohy skrz (no prevliekol,ale to sa nedalo v tom ani sadnut). Lko boli nohy ok, ale pas siroky jak velryba Inak ale endura veci su super, co sa vydrze tyka. Jeden z mala veci, kde sa mi neparali nitky. Uvidime, ci v tom nebudu nasledovat "moderne" trendy
Trochu si tu priživím polievočku - neskĺzavajú vám tie gate pri jazde? Mám Endura Singletrack a ešte Overland, ale oboje sa mi pri šlapaní hore kopcom zošmyknú na pol rite. Pritom su mi celkom tesné, neviem čo s tým. Jaydím preto radšej cestné bibsy.
Trochu si tu priživím polievočku - neskĺzavajú vám tie gate pri jazde? Mám Endura Singletrack a ešte Overland, ale oboje sa mi pri šlapaní hore kopcom zošmyknú na pol rite. Pritom su mi celkom tesné, neviem čo s tým. Jaydím preto radšej cestné bibsy.
nie tento problem nemam. Jazdy mam vacsinou po lese v Malych Karpatoch cca 50-70km.
Mam Endura Singletrack II aj s touto vlozkou a nesklzavaju sa, ale myslim ze vdaka tej vlozke, teda drzia na nej tym ich clickfast systemom. Bez toho by sa asi sklzavali. Mam XL na pase OK, ale na stehna mam permanentne otvorene vetranie (aj v zime) inak by boli natesno. Inak su super.