hmmmm tak teraz som na vážkach. čo si vlastne rozoberal?
ten o-krúžok o ktorom sme hovorili (aspoň som si myslel) sa nachádza presne tam, ale z opačnej strany!

tu máš komplet rozobraté TPC. krúžok je na ihle pri 6-hrane. Ten treba vymeniť!

Prílohy:

HPIM1218 small.jpg
HPIM1218 small.jpg 257.33 KiB thumb_up0thumb_down

14.05.2008 - 20:15:30
00
Mozno sme sa nerozumeli, tak to TPC som nemal tak rozobrate, ako si mi poslal. Ja som myslel, ze to tecie spod matice a nie spod sesthranu. Tak som ho vybral, vymenil kruzok pod ciernou maticou a zalozil. A potom som prisiel na to, ze tecie spod sesthranu....

Prílohy:

tpcroman.jpg
tpcroman.jpg 58.03 KiB thumb_up0thumb_down

14.05.2008 - 20:29:15
00
Nie, treba to rozložiť komplet a hlavne driek s ihlou dať preč od vrchnej skrutky (čierna).
Spodnú časť s pružinkami netreba v tvojom prípade rozoberať. To bola iba moja úchylka a chcel som si to ošahať kompletne. Pri skladaní treba dať pozor na závity aby sa nespriečili. Budeš zatáčať dva závity súčastne (driek do skrutky a ihlu do drieku)
14.05.2008 - 20:38:31
00
Ak som to spravne pochopil, tak treba vymenit tento "o" kruzok.

Prílohy:

tpcroman.JPG
tpcroman.JPG 54.16 KiB thumb_up0thumb_down

14.05.2008 - 21:45:35
00
správne. Našťastie je to jediný O-krúžok ktorí sa tam nachádza .... ak nerátam hlavné tesnenie TPC (strieborný odliatok a na ňom čierny krúžok
14.05.2008 - 21:56:19
00
Dikes, tak teda vyskusam....
14.05.2008 - 22:08:25
00
Este otazoka, ako dam driek s ihlou prec od vrchnej ciernej skrutky?
Ta ihla vyzera podla toho obrazka, ze by sa mala z drieku vyskrutkovat pomocou sesthranu...
15.05.2008 - 14:19:22
00
je tam normálny pravotočivý závit. ihla je v závite v drieku. Problém nastane pri skladaní, kde treba dávať pozor aby si nepriškrípol o-krúžok.
15.05.2008 - 14:43:50
00
Tak pod tym kruzkom bolo nieco ako namotany vlas. Ten som odstranil a poskladal spat. Uvidime co to urobi. Kruzok nebol poskodeny. Zatial si skusim zohnat ten novy kruzok.

Cisto teoreticky, nemoze to prepustat z toho dovodu, ze je tam viac oleja, ako ma byt? Ten kruzok by mohol kludne sluzit aj ako poistny. Nie?
16.05.2008 - 10:58:29
00
nemusí byť poškodený ale aj tak bude prepúšťať. Treba to vymeniť.
s množstvom oleja to nemá spoločné vôbec nič. Keby ho bolo vela tak vidla nemôže dosiahnúť plný zdvih.
okrem toho, ihla je stále ponorená v oleji (v opačnom prípade nefunguje lock), takže aj pri najmenšom pohybe vidly je tesnenie namáhané tlakom ktorí prejde cez otvorený lock. Ked ho zavrieš tak tesnenie bude namáhané iba tlakom vytlačenej kvapaliny, čo je niekolko krát menší ako priamo cez lock resp. vôbec nakolko vrchná časť je len poistka proti prerazeniu a všetok olej ide cez ihlu ventilu.
16.05.2008 - 12:22:56
00
Je to zaujimave, ale asi ten vlas, ci co to tam bolo namotane bola ta pricina. Lebo som bol v nedelu na 50km vylete, dobre zjazdiki a netecie. No ked zacne, tak ho vymenim, uz som si kupil aj 3x1,5 aj 3x2.
Zatial dikes.

focus
27.05.2008 - 13:44:09
00
keyboard_arrow_up