zaujimaju ma hlavne vyhody a nevyhody UST vs DT swiss riesenia (ale kludne tu rozoberajte aj ine)
takze, ak vsetko dobre chapem...
UST = UST rafik + UST plast + UST ventil
DT = DT rafik + DT tubelesskit + normalny plast*
chapem dobre?
* - k tomu dt tubeless kitu pisu ze len UST plaste ale niekde som tu cital ze aj normalne.. nedefektuje to potom velmi?
+ v DT kite je nejaky maglajz co plast pri defekte lepi, je nieco podobne aj pri UST alebo to tam netreba kvoli hrubke plastov? (a aku uspesnost ma ten maglajz ?
discuss...
posledný komentár: 29. 4. 2013 o 7:41
posledný komentár: 31. 5. 2012 o 21:13
To s tym WD40 nie je zly napad.
Je to normalne a je to ***** lepidlo, alebo mam nerealne ocakavania? 😁 nejaky typ na nejake ucinnejsie lepidlo (na cene nezalezi)
No, kedze na tom schwalbe je napisane “produced by stan’s no tubes”, tak si myslim ze je to to iste len v inom baleni.
https://www.axit.cz/d136379_joes-no-flats_bezdusovy_tmel_elite_racers_500_ml/
Dobre, dnes skúsim a dám vedieť či to pomôže
https://eshop.dema.bike/product/106801-montpacky-klieste-topeak-power-lever
alebo
https://www.slovkolex.sk/naradie/kmc-packy-2v1-missinglink/
Tak nakoniec všetko ok, fukol som dopredu 29psi, dozadu 33 a keď som prišiel domov po 10km jazde, tak tlak bol viac-menej rovnaký a kolesá ešte aj teraz držia. Diky
na max treba fukat s rozumom, pozriet max tlak rafika aj plasta, hlavne pri lowcost-ovejsich plastoch