Zipsik tebe možno degraduje rozum z marketingu,
Rissman aka guma aká škola aké podmienky? Kraviny neexistuje aby si vnímal nejaky rozidiel a ani nameral, a ďalej nová zimna na suchú môže mať horšie vlastnosti ako zjazdena na pokyn, máš menšie bloky nie sú také makkenkwdnsu nižšie, není tak toľko malých drazok, zas iné je sneh, voda atď.. to nemáš ako pausalizovat, 100x dvolezitejsie je ako jazdis ako to či máš o rok novšiu gumu.
ešte raz, ak máš rovnaký postoj aj k opotrebeniu oleja v motore poprípade brzdovej kvapaliny a ostatných kvapalín v aute.... tak musí byť "radosť" kupovať auto po tebe... :/
u mňa proste platí že mením všetko na
servisný interval a je mi jedno či to je v stave že by to ešte vydržalo.. proste to vyením a hotovo... preventívne a mám pokoj...
tj. vzduchový aj peľový filter, olejový filter, sviečky (každých 25,000km) samozrejme pravidelne
olej a filter LPG. každé 2 roky brzdovka. teraz po 2,5 rokoch išli nové predno kotúče aj platne.
možno by tie brzdy ešte pol roka dali...a bežný slovák by ich tam určite ešte rok potrápil.... ale ja ich radšej vymením preventívne pri 80,000km za nové a mám pokoj ďalšie 2-3 roky a nemusím sa obávať či ďalšia zákruta bude tá posledná v ktorej to zrazu nebude brzdiť....