Ak máte pripomienky k vzhľadu, farbám, písmu, alebo niečo nefunguje ako má, prosím napíšte o čo ide a verziu vášho prehliadača, operačný systém a rozlíšenie obrazovky. Predpokladám, že sa design ešte bude doľaďovať najbližšie dni, podľa pripomienok.
Vďaka
Nebolo by mozne pri mobilnej stranke zrusit “sipky” ako to je pri FORUM vybere.
Aby sa nevyrolovalo menu, ale otvorila priamo stranka SHOP/BAZAR/MAGAZIN/KOMUNITA?
Dik
https://www.mtbiker.sk/forum/active-topics.html
alebo si osrdieckujte svoje oblubene temy a potom rovno na ne:
https://www.mtbiker.sk/forum/oblubene.html
Tu plati (ako idealne pri vsetkom) nevymyslat koleso, ale drzat sa standardu, ktory je na internete bezny, a vdaka tomu dokaze stranku o to viac ludi hned pouzivat. A toto je uplne standardne riesenie (z hlavy, co teraz skusam, tak napr. mall, wiggle...). Na zobrazenie celej ponuky shopu je hned prva polozka v ramci menu Shop.
Dalsie riesenie, ktore je dost bezne (bike24 napr.), je spravit to tak, ze slovo "Shop" by slo na hlavnu stranku eshopu a len klik priamo na sipku by vyroloval podkategorie. Toto by sa mne pacilo trochu viac, a skratilo by to navigaciu na homepage shopu o 1 klik. Ale riziko, ktore to prinasa je, ze niektorym userom nie je jasne, ze sa jedna o 2 rozne akcie (nieco ine robi slovo a nieco ine ikonka), a preto by zbytocne neustale chodili na uvodnu stranku shopu a navigacia do konkretnej podkategorie by trvala mnohonasobne dlhsie, lebo by vzdy vyzadovala obnovenie stranky pri kazdej dalsej urovni (tzn. dostat sa na napr. Cestne plaste by bol riadny pain). Toto je riziko, ktore sme chceli eliminovat a treba si tiez uvedomit, ze najma pri shope je zobrazenie uvodnej stranky malokedy ziaduce, nakolko pouzivatel uz hlada konkretnu vec a zrejme sa naviguje rovno do vhodnej kategorie. To je ten najdolezitejsi use-case, co najrychlejsie do kategorie.
Obdobne to je aj s bazarom, kde ked hladas nejaku vec v bazari, cielom je co najskor userovi umoznit ist do podkategorie. Pri bazari ma trochu vacsi zmysel zobrazovat si uvodnu stranku nez pri shope, no nadalej plati, je to o 1 klik navyse (ziadny refresh).
iron.hide, hah, ja zas chodim uz roky rovno sem: https://www.mtbiker.sk/forum/newposts.html
A pritom mi nie je jasne, aky zmysel ma mat oboje, aj Nove aj Aktivne, a uz som v minulosti navrhoval zrusenie jedneho z nich, asi by sa ale rusilo skor to moje, podla toho, co si vsimam, lebo ludia pouzivaju skor Aktivne. Ale fora sa nedotykame:)
palo14, vyrazne menit homepage stranky prihlasenym pouzivatelom, a to este roznym sposobom prinasa so sebou riziko penalizacie zo strany Google za "cloaking": https://www.searchenginejournal.com/showing-different-content-to-google-and-users/360756/#close
Male riziko, ktore ale moze mat pre nas neblahe nasledky.
Ostatne veci zatial OK. V noci spim, Necumim do monitora, Takze aj ta bledsia farba moze byt.
Jednoduche riesenie adblock prave tlacitko zablokovat.... Ja nevidim jedine okno zo shopu na svoejej verzii.
Vsetko ostatne je iba bla bla bla.
Bike24 - kliknem a otvori sa kazda sekcia, presne to co by bolo treba tu. Ale asi je modne klikat a klikat.
Tu plati (ako idealne pri vsetkom) nevymyslat koleso, ale drzat sa standardu, ktory je na internete bezny, a vdaka tomu dokaze stranku o to viac ludi hned pouzivat. A toto je uplne standardne riesenie (z hlavy, co teraz skusam, tak napr. mall, wiggle...). Na zobrazenie celej ponuky shopu je hned prva polozka v ramci menu Shop.
Dalsie riesenie, ktore je dost bezne (bike24 napr.), je spravit to tak, ze slovo "Shop" by slo na hlavnu stranku eshopu a len klik priamo na sipku by vyroloval podkategorie. Toto by sa mne pacilo trochu viac, a skratilo by to navigaciu na homepage shopu o 1 klik. Ale riziko, ktore to prinasa je, ze niektorym userom nie je jasne, ze sa jedna o 2 rozne akcie (nieco ine robi slovo a nieco ine ikonka), a preto by zbytocne neustale chodili na uvodnu stranku shopu a navigacia do konkretnej podkategorie by trvala mnohonasobne dlhsie, lebo by vzdy vyzadovala obnovenie stranky pri kazdej dalsej urovni (tzn. dostat sa na napr. Cestne plaste by bol riadny pain). Toto je riziko, ktore sme chceli eliminovat a treba si tiez uvedomit, ze najma pri shope je zobrazenie uvodnej stranky malokedy ziaduce, nakolko pouzivatel uz hlada konkretnu vec a zrejme sa naviguje rovno do vhodnej kategorie. To je ten najdolezitejsi use-case, co najrychlejsie do kategorie.
Obdobne to je aj s bazarom, kde ked hladas nejaku vec v bazari, cielom je co najskor userovi umoznit ist do podkategorie. Pri bazari ma trochu vacsi zmysel zobrazovat si uvodnu stranku nez pri shope, no nadalej plati, je to o 1 klik navyse (ziadny refresh).
iron.hide, hah, ja zas chodim uz roky rovno sem: https://www.mtbiker.sk/forum/newposts.html
A pritom mi nie je jasne, aky zmysel ma mat oboje, aj Nove aj Aktivne, a uz som v minulosti navrhoval zrusenie jedneho z nich, asi by sa ale rusilo skor to moje, podla toho, co si vsimam, lebo ludia pouzivaju skor Aktivne. Ale fora sa nedotykame:)
palo14, vyrazne menit homepage stranky prihlasenym pouzivatelom, a to este roznym sposobom prinasa so sebou riziko penalizacie zo strany Google za "cloaking": https://www.searchenginejournal.com/showing-different-content-to-google-and-users/360756/#close
Male riziko, ktore ale moze mat pre nas neblahe nasledky.
- drviva vacsina ludi, ktori si stranku prezeraju, si pasivni navstevnici (nevytvaraju obsah, iba ho konzumuju).......
takze ked konzumujem neprihlaseny, som odsudeny na vypalovanie zraku a tym padom menej straveneho casu tu. lebo vacsinou konzumujem v noci.
pri prihlaseni ta trocha tmavej sedej po krajoch pomoze, ale nie dostatocne, obrazok je dost svetly. sa mi zda ze plocha reklamy bola vacsia/sirsia.
to co odpovedal @cervo scarinko https://www.mtbiker.sk/forum/o-mtbiker-sk/novy-design-mtbiker-sk-t18445-2475.html#
tiez tam nevidim rozdiel biela/seda/biela pri 3 prispevkoch, aby to netahalo oci.
prikladam screen.
edit:
tak o tej sedej pardon. ja to pozeram na notebooku a asi mam zlu polohu, okno za sebou a asi moc svetla pri pozerani kolmo na monitor. ked som monitor odklopil pod 45° uhlom, zrazu vidim aj tu sedu. ale v noci som ju tiez nevidel. to fakt sledujem monitor pod zlym uhlom a mam pozerat pod 45°sklonom?
Tvoje data su zrejme spravne, o tom nejdem polemizovat. Len vypichenm par drobnosti. Uzivatielia ktori nemaju registraciu nikdy nic nenakupili a neplnia obsah = ich prinos je 0
Uzivatel bez konta je pre teba kzdy co sa neprihlasi, co je uplne mylne, ked nejdem nieco pisat, neprihlasujem sa.
Novy uzivatel, ten co nema cookies, ale moj prehliadac maze cookis kazdy druhy den automaticky. Cize kazdy neparny den spm pre teba novy uzivatel.
Tak je to vsade ti co nemaju nazor nebudu hlasovat a hlavne by sa museli registyrovat aby hlasovat mohli. Ak to niekomu nestoji za prihlasenie a je tu prvy krat jeho nazor je irelevantny.
Ak sa bojis ze stari spiatocnicki uzivatelia prevalcuju masu novich, ktori miluju novi design, ale nestoji im to ani za registraciu, tak to mate znacne zvratene priority.
Pytat sa na nazor na zmeny pouzivatelov verzie pred zmenou je praveze extremne zavadzajuce a neobjektivne, pretoze maju silny bias (predispoziciu, navyk) voci predoslej verzii. Je velmi tazke pytat sa aktivnych userov na nazor tak, aby vystupy boli relevantne. Chce to spravne klast otazky, a dobre citat medzi riadkami a je okolo toho vybudovany cely ekosystem zvany "jobs to be done", ak mas chut sa vzdelavat, zacni napr. TU.
Vy ste uz svoju sancu stat sa clenom komunity dostali, mozno by sme chceli dat sancu aj tym, ktory ju este nemali.
Jasne cize terasz prefiltrujeme exzistujucich uzivatelov novym vzhladom.
Never touch a running system. Na co robit zmenu ked nieco funguje? Velmi dobra otazka daj mi odpoved.
Ja som, co sa tyka spravania na webe, v tomto rovnaky ako ty. Videa nemam rad, lebo vyzaduju zvuk (a bud ho nemam, nemozem byt nahlas, alebo mam pusteny ten Zeppelin:)), a radsej by som cital. Rovnako na weboch, ktore to umoznuju, mam zapnuty dark mode, a zrejme by som si ho zapol aj tu, keby bol
To je uplne presne, bohuzial. Kazdy co ma moznost volby ma aj zodpovednost za nu. Ak sa rozhodnes plavat po prude, ako mrtva ryba, tak ho len urobis silnejsim. Prislo s tym este kedisi MTv. Chodili natacat na ich zurky, ale tocili prevazne extremnu cast navstevnikov, ktori sa im zdali zaujimavi a viac "cool" Po par rokoch zistil, ze tato skupina sa razantne zvacsuje a cele osadenstvo MTv zurok sa posuva danym smerom. Vlastne definovali novy normal pouzitim extremov. A to je presne to co dnes robi kazdy, kto ide tak zvane s dobou. Aj vdaka odbornym clankom ako si mi poslal. Ked mas sledovanost/navstevovanost mas aj moc a s nou aj zodpovednost za vyvoj. Ist s prudom je najlahsie, len potom sa nemozes stazovat, ze ludia sa chovaju tak alebo onak, mas totiz na tom svoj podiel.
Po tom co tu odzneli s tvojej strany argumenty by som to uz nepovedal. Ale bola to reakcia aj na cervov prispevok pod clankom, kde napisal nieco v style ludia videa chcu, tak tu budu.
1.) cely web: https://images.mtbiker.sk/promotions/small/Screenshot-2021-01-19-at-134229_6006d40e8699f.png
2.) URLs z fora: https://images.mtbiker.sk/promotions/small/Screenshot-2021-01-19-at-134239_6006d40df281e.png
17%...
Mic...
Dropped...
Nehovoriac o tom, ze najviac do fora ludia landuju na temy ako vysnivana zenska, vtipkar a o kave ktore sem tahaju len zbytocny traffic nerelevantnych ludi, ale detailne data zverejnovat nebudem.
Fakt nema zmysel sem pisat, lebo zijete v neuveritelne chybnych dojmoch, ktore pokladate za fakty.
ftu2, neboj sa, trackujeme konverziu neprihlasenych navstevnikov na stranke okrem ineho. Ak sa ukaze po zmene dizajnu, ze mame odrazu velky drop v cislach (napr. pre vypalene sietnice), budeme robit zmeny. Zmeny (a chyby) su prirodzenou sucastou rastu, netreba sa ich bat.
Preco? Ako neprihlaseny prichadzas o veskery komfort citania fora (citane/necitane temy, aktivne temy, ...). Ja mam teda prave nopak na vsetkych zariadeniach "permanentne" prihlasenie a vsade citam len to, co sa mi ukaze v aktivnych temach (odfiltrovanych od nechcenych tem). Neviem si predstavit, aky bordel by som v tom mal, keby som sa mal zakazdym prehrabavat vsetkymi temami ako neprihlaseny uzivatel. V podstate zo vsetkych features na fore pouzivam iba aktivne temy.
Jednoducha odpoved je lenivost. Na kolko mam velmi vysoke bezpecnostne nastavenia autoamticke prihlasenie nie je mozne. A manualne sa mi nechce, ked sa chcem len pozriet na to co je nove v nejakej teme.
A keď som spomínal tie požiadavky, tak sa chcem spýtať, či by sa dalo do bazáru vrátiť to ovládacie pole po zväčšení fotky v inzeráte, kde sa dala fotka zväčšiť do pôvodnej veľkosti? Toto som si vždy veľmi pochvaľoval, že som si inzerovanú vec vedel detailnejšie pozrieť
[quote="@1686540"]. Ak chces ukazat, ze vies nielen kritizovat, ale aj tvorit, napis nieco a pod s kozou na trh.
Pisem sem do fora tolko, ze by to bolo na roman. Napisat clanok samozrejme mozem, ale na kolko to zo sebou nesie aj dalsie okolnosti. Vykrocil by som na tuto cestui len v pripade striktne zadefinovanych zmluvnych vztahov vyhodnych pore obe strany. Ak chces len vediet ci viem pisat. Pozri napr tu: https://confidence.sk/2018/08/19/narodny_park_poloniny/
Rachela kedysi tu tieto data prebehli, neviem ci z vasich zdrojov a neviem, ci ich chcete teraz zverejnovat. Ale dlhodobo mam pocit, tak ako to bolo aj na inych forach, ze ten aktivny obsah tvori relativne mala skupina uzivatelov, ci uz vzhladom na spomienku na stare casy ked sa tu zilo, alebo z dovodu svojej potreby komentovat cokolvek, lebo vsetkemu rouzmeju lepsie ako ostatni...
Ergo, dalo by sa povedat kolko uzivatelov tyzdenne realne prispeje a kolko ludi urobi nejaku vyznamnu cast obsahu (66% percent prispevkov je od kolko ludi ) ? Lebo tak nejak mam pocit, ze my ako "forum" sa tak trochu precenujeme...
A ta nejako vnimana zodpovednost alebo dokonca vdacnost, ktoru ma Cervo a team mat voci "foru" za to, im umoznilo mat obchod, really ? Tu by sa uplatnili slova klasika Prochazku, chlapci....
Super, práve som to skúšal a spĺňa to úplne tú funkciu ako to tlačítko predtým, takže za mňa veľká spokojnosť
obyčajne 80% tržieb ti robí 20% tvrdé jadro zákazníkov, ako je to tu, neviem; a čo je zaujímavé, obchodníci, tiež obyčajne, sa starajú a venujú 80% svojho času tej 80% väčšine, ktorá prináša do firmy len 20% tržieb; a malo by to byť naopak; celkom by bolo zaujímavé vedieť, nejaké čísla tu aj padli, že koľko percent tržieb tu prinášajú registrovaní.
PeterMegela
dobre píšeš, že oni sú vlastníci a niektorí z nás píšu to a ono, ale z druhej strany si treba tiež uvedomiť, že oni sú tu a to čo robia, robia, lebo to je ich práca, ak je to ešte aj hobby, tak to nemá chybu. Pre nich je toto tu biznis. A tak musia k tomu pristupovať, nemôžu reptajúcich vyhodiť . Lebo. ... Súžitie partnerov by malo byť vyvážené, v každom vzťahu lietajú iskry; a toto tu očakávali, že sa bude diať, to som presvedčený ...