Chalani vyssie to odargumentovali. Za mna, keby tie bajky boli na mieru, tak ich asi nejazdia o cislo mensie so 130mm predstavcami a este ak by boli made in EU tak to by ani sponzoring nevykryl😁 Mozu to byt max. lepsie kusy, ktore presli prisnejsou kontrolou. "Na mieru" je potom iba nastrek pre niektorych jazdcov a osadenie komponentmi (aj to na niektorych obcas prelepia znacku ci logo, ak je to mimo oficialnych dodavatelov, sponzorov).
19.01.2021 - 12:03:52
02
Čím je menší rám, tým je tuhší... Menej sa krúti, menej výkonu sa stráca v ohýbaní rámu. Okom nepostrehnuteľnom, ale je tam a ten výkon sa stráca. To, že jazdia menšie rámy, sa kompenzuje dlhými predstavcami.
19.01.2021 - 12:58:22
00
https://www.renehersecycles.com/what-is-planing/
19.01.2021 - 13:14:45
01
mikkaeeel napísal:
Chalani vyssie to odargumentovali. Za mna, keby tie bajky boli na mieru, tak ich asi nejazdia o cislo mensie so 130mm predstavcami a este ak by boli made in EU tak to by ani sponzoring nevykryl? Mozu to byt max. lepsie kusy, ktore presli prisnejsou kontrolou. "Na mieru" je potom iba nastrek pre niektorych jazdcov a osadenie komponentmi (aj to na niektorych obcas prelepia znacku ci logo, ak je to mimo oficialnych dodavatelov, sponzorov).

Fakt si myslíš, že výrobca bicyklov dá tímu desiatky bicyklov s príslušenstvom, k tomu zaplatí milióny dolárov "casch" a nakoniec si chlapík, čo zarába stovky tisíc až milióny ročne musí kúpiť na Amazone 130 mm predstravec, lebo sa mu ušiel malý bicykel?
OMG
19.01.2021 - 23:05:49
00
Joe Si to nepochopil... Skratka niekedy je mensi ram pre profi pouzitie lepsi. A dostane aj ten predstavec, neboj?
19.01.2021 - 23:56:45
00
Tak sorry asi som nepochopil.
20.01.2021 - 00:05:20
00
este k teme material... uz prebehla mediami sprava a toto vyzera ze je akysi hybridno karbonovy ram v termoplaste s jemnymi ocelovymi vystuzami (mikrovlaknami) ... a nas slovensky Kellys
https://sweb.mtf.stuba.sk/ini_o_nas/clanky/1597998252_Denn%C3%ADk%20N.pdf
20.01.2021 - 05:59:53
00
Môj upgrade pohonu sa podarilo doladiť. Prešiel som z 50-34/11-28 na 46-36/11-34, snáď to bude stačiť mojim nohám.

Prílohy:

IMG_20210120_195640.jpg
IMG_20210120_195640.jpg 1.32 MiB thumb_up3thumb_down

20.01.2021 - 19:59:22
05
Nebolo by lepšie tam dať stred GRX600 46/30 a kazetu 11-34, alebo 11-36 ? Tam by si mal tie ľahké prevody parádne . Tak ale záleží aj od toho kadiaľ jazdíš :-)
20.01.2021 - 20:23:37
02
Možno hej, ale všetko bolo doma, nechcel som moc do toho dávať, ale postupom času a najazdenými km som musel. A to GRX nebolí kompatibilné s radením 105/5800 myslím.
20.01.2021 - 20:34:42
00
Myslel som len kľuky s prevodníkmi . ostatné by bolo 105 :-) Ja tiež špekulujem , ako vyskladať prevody. Chcem tam mať 50/34 a kazeta11-36 , tú dlhé ramienko na R7000 zoberie. Ak mi to bude miestami ťažké, tak prikúpim tie kľuky, čo som spomínal, 46/30. Nevyskúšam, nezistím :-)
20.01.2021 - 20:40:40
02
Skusaj skusaj, cakam na report 😁
20.01.2021 - 20:44:19
00
Kamoš jazdí stred 46/30 s kazetou 11-36 , prehadzovačka R7000 dlhé ramienko. Ja mám 50/34 zhodený zo žiletky . Chcel by som, aby to moje SUVéčko bolo aj rýchle :-) Ak budem potrebovať ľahšie prevody, tak prikúpim 46/30 . Celkový rozsah tam bude rovnaký , len skrátim reťaz o 4 články.
20.01.2021 - 20:51:51
00
Tie 50/34 sú moc, to v kopcoch neutiahneš, teda n chcem ťa podceňovať, Max 48 ale to je skôr do rovinatejsich oblasti, tu medzi Fatrami ti je občas aj dole kopcom hore.
Keď GRX tak komplet sadu.
20.01.2021 - 20:55:41
01
Keď bude hotový , tak som zvedavý , kadiaľ budem musieť trošku potlačiť :-) Určite potom dám report :-) Ale vieš , že Tvoj najľahší prevod je36/34 a môj 34/ 36 ? Takže v stojkách by som na tom mal byť lepšie .
20.01.2021 - 21:01:27
02
keyboard_arrow_up