Myslíš? Ja na aero cesťáku vozím pumpu na ráme. Ináč ešte furt sa neviem nastaviť na ten level s jednoplackou v predu. Tá dvojka mi tam bude chýbať. Ten rozsah aký by som chcel by stál nepomerne viac peňazí a v podstate o to v tejto modernej spotrebnej dobe ide. Kupovať kazetu , ktorá stojí od 200 vyššie mi príde v mojom prípade šialené.
Jednoplacka je fakt super vec. Na hojdackovom mtb. Ale na gravel, ak niekedy vymenim konu, dam podobne prevody ako mam na nej. Mozno trochu vacsiu velku pilu
Mal som uz dva mtb s jednoplackou, minuly rok som presiel na 2x11. A nemozem si vynachvalit, ten rozsah je paradny. Ale v zasade nemam nic proti 1 ani 2-placke. Na gravel mozno ale na ceste by som 1-placku urcite nechcel.
Dnes bol "new bike day"...zatiaľ len zmontovaný a provizórne nastavený. Dúfam, že bude dobre slúžiť a že prechod z "plnotučného" Gravela ( Ghost Fire road rage) na cyklokrosku bude krok dobrým smerom
Nevyužíval som potenciál plášťov so šírkou 40 a viac...a už vôbec nie možnosti rôznych uchytení na tašky. Aj času na jazdenie je menej a tak na kratke a rychle vyjazdy do okoli aj po menej kvalitnych asfaltoch by toto mohlo byť fajn.
Na Hybridovi mam kolesa WTB speed disk 27,5", vnutorna sirka 19mm,plaste siroke 40mm. fukam max 3 bary,co mi na mix asfalt a polne cesty akurat vyhovuje.Avsak ak by som isiel cisto len asfalt,chcel by som ich nafukat viac,pripadne nahodit 28mm plaste.Akurat,ze neviem aky max tlak rafiky zvladnu.Nasiel som iba toto: All WTB Rims are Crotchet-Type. When inflation pressures over 72 psi / (5-bar) are used, appropriate rim base protective flap must be fitted. Crotchet-Type Rims can be used with rigid and foldable bead tires.Všetky ráfiky WTB sú typu Crotchet. (Ak sa používa hustiaci tlak nad 72 psi / (5 barov), musí byť namontovaná príslušná ochranná chlopňa ráfika. Ráfiky typu Crotchet sa dajú použiť s tuhými a skladacími pätkovými pneumatikami).
No neviem,ci to plati aj pre moje,kedze Mtb rafiky sa nevyrabaju na vysoky tlak.DT Swiss na mtb mam napr.iba do max.3 bar.
Aj ja som písal o ráfikoch. Keď cestný ráfik so šírkou 17mm zvládne 8.5 barov pri 25 mm plášťoch, tak pri 28mm plášti by som sa na "normálnom" 19mm MTB ráfiku 5 barov ozaj nebál.
BTW kedysi dávno, pradávno, keď som MTB používal aj na cestu, vozil som na 1.95" plášťoch 4.5 bar, podľa max. tlaku na bočnici a nemyslím, že by niečo trpelo (teda okrem mňa). Tento pomaly 20 ročný set kolies mám dodnes.
neviem aké tlaky bežne jazdíte na graveloch ale mne na kone stačí bohato tie 4 bary. Viac som dával len keď som vozil syna v sedačke a ajto nie vždy sa mi chcelo prifukovať. Mám tam ale ťažké pevné ráfiky od remerxu, ktoré by stým vraj nemali mať problém. mám tam myslím 1,75 široké plášte.
To mi pripomína, rozmýšľam teraz, keď sa zbavím sedačky, vymeniť kolesá za 28" a dávať tam cca 38-42 mm plášte. Vedel by mi niekto prosím zmerať reálny priemer kolesa, šírku a výšku plášťa s takými plášťami. Či by sa mi do zadnej stavby zmestili alebo ani nie
ak myslis tie pulse pro tak tie boli podla mna nizsie ale uz ich nemam tak neviem zmerat ale boli dost rychle, v lese to uz nebolo take slavne, hlavne ked bolo mokro.
Ja zvazujem kupu nejakych 29" MTB na 15x100 + 12x142 kde osadim hentie CX plaste. Neskor ked zozeniem gravel ram tak by mali ist ostadit aj tam s redukciou vpredu na 12x100.
tieto kolesa su bohuzial na QR bez moznosti redukovania. lapaloma to lave koleso je z gravela, v podstate 700C (28/29") ma obuty Conti CyclocrossSpeed 35mm
chápem, mne sa zmestil s akou takou rezerbou ten pulse, a ak to koleso z gravelu je veľké ako 2,35 tak touto cestou ísť nemôžem. Môžem tam dať vyslovene cestné plášte alebo ostanem na 27.5" kolese a zmestím tam čokolvek gravelové. Takže nebudem špekulovať. To ale znamená aj, že si nedokážem zdôvodniť zmenu ráfikov, takže tam nemôžem dať ľahšie schopné bezdušovej prevádzky a ostanem naveky na tom čo tam mám.
standartny problem pri prechode z flat bar na barany, bud to konci prilis kratkym predstavcom alebo takto dopredu vystrcenym sedadlom, idealny by bol o cislo mensi ram ale inac je to celkom pekny monstercross, okrem pedalov
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
A prečo si tam teda tú dvojku nedáš a hotovo?
All WTB Rims are Crotchet-Type. When inflation pressures over 72 psi / (5-bar) are used, appropriate rim base protective flap must be fitted. Crotchet-Type Rims can be used with rigid and foldable bead tires.Všetky ráfiky WTB sú typu Crotchet. (Ak sa používa hustiaci tlak nad 72 psi / (5 barov), musí byť namontovaná príslušná ochranná chlopňa ráfika. Ráfiky typu Crotchet sa dajú použiť s tuhými a skladacími pätkovými pneumatikami).
No neviem,ci to plati aj pre moje,kedze Mtb rafiky sa nevyrabaju na vysoky tlak.DT Swiss na mtb mam napr.iba do max.3 bar.
BTW kedysi dávno, pradávno, keď som MTB používal aj na cestu, vozil som na 1.95" plášťoch 4.5 bar, podľa max. tlaku na bočnici a nemyslím, že by niečo trpelo (teda okrem mňa). Tento pomaly 20 ročný set kolies mám dodnes.
To mi pripomína, rozmýšľam teraz, keď sa zbavím sedačky, vymeniť kolesá za 28" a dávať tam cca 38-42 mm plášte. Vedel by mi niekto prosím zmerať reálny priemer kolesa, šírku a výšku plášťa s takými plášťami. Či by sa mi do zadnej stavby zmestili alebo ani nie
mam to skoro na chlp rovnake ako 27,5 s 2,35
Ja zvazujem kupu nejakych 29" MTB na 15x100 + 12x142 kde osadim hentie CX plaste. Neskor ked zozeniem gravel ram tak by mali ist ostadit aj tam s redukciou vpredu na 12x100.
tieto kolesa su bohuzial na QR bez moznosti redukovania.
lapaloma to lave koleso je z gravela, v podstate 700C (28/29") ma obuty Conti CyclocrossSpeed 35mm