zaujimaju ma hlavne vyhody a nevyhody UST vs DT swiss riesenia (ale kludne tu rozoberajte aj ine)
takze, ak vsetko dobre chapem...
UST = UST rafik + UST plast + UST ventil
DT = DT rafik + DT tubelesskit + normalny plast*
chapem dobre?
* - k tomu dt tubeless kitu pisu ze len UST plaste ale niekde som tu cital ze aj normalne.. nedefektuje to potom velmi?
+ v DT kite je nejaky maglajz co plast pri defekte lepi, je nieco podobne aj pri UST alebo to tam netreba kvoli hrubke plastov? (a aku uspesnost ma ten maglajz ?
discuss...
posledný komentár: 29. 4. 2013 o 7:41
posledný komentár: 31. 5. 2012 o 21:13
Ráfiky Ráfik REMERX RX 2027 29" 32d
Páska do ráfiku MUC-OFF Rim Tape 10m Roll - 30mm
Tmel NoTubes
Zadný plášť Maxxis Aggressor TR EXO Protection tlak drží
Maxxis Ardent TR behom 24h spustí tlak na polovicu, a na povrchu na niektorých miestach sú drobné kvapôčky,...neviem, či to je dôvod, ale ak je to tmel, prečo tie miesta nezalepí?
Inde som únik tmelu nepostrehol...asi bude problém plášť, ale keď je TR, tak by nemal byť problém myslím.
Po par jazdach by sa to malo ustalit. Ak to bude robit dalej tak bude niekde unik.
Toto boli napriklad moje na graveli
A hlavne si nenapisal,ci mas nove plaste a aky tmel.
Mne pustal bublinky iba Race King.
Ale keď je TR, tak by mal držať, či s EXO alebo bez.
Na viacerých miestach sa robia takéto kvapôčky...
Na graveli Maxxis Rambler (skinwall) , totalne zufalstvo, ani po x jazdach nedrzal, 1.5 baru islo dole pocas vyjazdu.
Na tych istych rafkoch Vittoria Terreno tlak drzi a drzi.
Co z toho vyplyva? Skinwally su zlo
hlavný rozdiel pri klasických a TR plášťoch je v tvare pätky ktorá je konštruovania tak aby presnejšie a silnejšie držala na TR ráfiku.
Ak plášť alebo ráfik nieje TR je nutné použiť bezdušovú sadu ktorá eliminuje prípadné netesnosti na pätke.
Čo sa týka drobných netesnosti na stenách plášťu je to pri prvom nasadení a naplnení tmelom úplne bežný jav a pri správnom postupe by mal tmel plášť okamžite utesniť.
EXO ochrana je zosilenie bočníc ktorá chráni plášť pred prerazením pripadne rozrezaním na bokoch a nemá zásadný vplyv na tesnosť.
Pri prerábaní kolesa na bezdušové je ideálne sa po naplnení tmelom povoziť, aby sa tmel dostal do všetkých prípadných netesnosti. Na stratu tlaku môže ďalej vplaviť : zle nalepená páska v ráfiku, nesprávna šírka pásky, ventil, druh a značka tmelu, množstvo tmelu a ďalšie..
Skus 2-3 jazdy, ci sa to nezaceli, potom uz len reklamovat.