nedalo mi to sem nedat ked som zbadal ten dalsi Petov super vysledok...klobuk dolu a dufam ze mu to bude aj nadalej jazdit.
myslim ze v tejto teme mozeme rozoberat vsetko co sa tyka pretekov kde sa objavia nase nadeje
posledný komentár: 22. 10. 2017 o 11:16
posledný komentár: 4. 2. 2013 o 10:58
jerry74 :https://www.mtbiker.sk/forum/post1685050.html#p1685050
ohek: https://www.mtbiker.sk/forum/post1688523.html#p1688523
Fabian : https://www.mtbiker.sk/forum/post1688540.html#p1688540
Ako počítam , tak počítam , stále tri ... a ako počítam , tak počítam skrátili ti meno . Už si bez JBA 😜 . A to , že Tom odišiel pochopil po anglicky aj slovenský cigoš navrátilší sa z Londýna .
...no neviem ako počítaš,ja neviem žeby Tom jazdil za Boru
Mal som pocit, že v Jumbe sa opäť začal dostávať do starej formy. Najmä konečne po dlhej zajazdil výbornú časovku v 20. etape TdF a celú Tour išiel výborne. Asi dostal v Jumbo Visma strach z dopingových komisárov
#ketony
Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down
Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down
novy zaber
Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down
- naco povinne bezpecnostne pasy za volantom? Rovno mozu prikazat max. rychlost 30 mkh v aute, alebo zakaz vjazdu na cestu, kde je aj ine vozidlo. A rovno zakaz jazdy v noci, a rovno radsej zostat doma na gauci.
- naco emisne kvoty? To uz rovno mozu zakazat tvorbu emisii ako taku. A vyrobu s priemyslom. A mozeme rovno zastavit pokrok a odstahovat sa spat do jaskyn.
- naco povinne ockovania? Rovno do nas mozu pchat lieky nonstop od narodenia. Alebo nas ani nepustit nikdy z nemocnice...
Napriek tomu ale, dufam, sa zhodneme, ze nejake formy regulacie su potrebne, nakolko nie kazdy jednotlivec pri svojom konani uprednostni verejny zaujem pred vlastnym (citaj: skoro ziadny).
Takze radsej by sme sa mohli drzat debaty o tomto konkretnom nariadeni, a teda o "super tuck". Ci je bezpecny, nebezpecny, a ci je vo verejnom zaujme ho zakazat alebo nie. Ja som v tomto dost na hrane. Keby sa jednalo len o divadlo profi pelotonu, problem nevidim skoro ziadny. Su to profesionali, vedomi si rizika, snad aj znali svojich schopnosti, a ak nie, tak aj cela seria dalsich ukonov je nebezpecna, ako si sam poznamenal, a rovno sa to moze cele zrusit.
Problem vidim skor v tom, ze cyklistika je masovy sport, ktory je lahko dostupny komukolvek (narozdiel napr. od spominanej F1) a da sa robit kdekolvek (to zas narozdiel od napr. zjazdoveho lyzovania, tenisu a pod.), ba co viac, miliony ludi ho robia priamo medzi autami v cestnej premavke. Preto za uplne validny argument pri tvorba podobnych regulacii vidim to, ze cestni cyklisti by mali ist svojim spravanim istym sposobom vzorom sirokej verejnosti, a vseobecne pokladam "super tuck" pri amaterskej jazde, v skupine ludi, kdesi v zjazde na asfaltovej okreske, za mimoriadne rizikovu zabavu.
Mimochodom, sucastou novych regulacii budu aj realizacie zabran v spurtovych dojazdoch. To si myslim, ze oceni skoro kazdy (v zavislosti od konkretneho znenia upravy, samozrejme, ale snaha je to dobra).