Ja vám poviem môj príbeh s Canyon, v januári som posielal na reklamáciu vidlicu rockshox sid z
biku canyon exceed, nefunkčný
zámok na podpora CZ vyriešila dopravu napísali, že oprava bude trvať max 1. mesiac, po mesiaci píšem ako to je s vidlicou z podpory CZ odpísal že kontaktoval autorizovaný servis v CZ CykloŽitný a že sa bude čakať na na nový diel do konca marca, ok ako odškodné poslali voucher 50€, koncom. Marca píšem na podporu kedy príde vidlica? Odpísal že bude kontaktovať servis, po veľkonočných sviatkoch príde odpoveď, že v servise im neberú telefóny ani zatiaľ nezodpovedajú na email, ze mam čakať, som bez vidlice 3 mesiace a Boh vie koľko ešte budem čakať, jazdím celý rok nikoho to nezaujíma, že mám doma nefunkčný bike, Nemecko, že vraj nemá pevné stanovenú dobu na reklamáciu ako SR 30dni, takže do budúcna budem veľmi uvažovať či pôjdem do canyon... Ako odškodné mi poslali zase 40€ na nákup v ich eshope, mne je to ale na ped keď ja potrebujem bike... Jedna vec je že canyon priamo nemôže za to že majú zazmluvneny neschopný servis, ale dopláca na to koncový zákazník a meno canyon...