tie milimetre v zaru si uvádzal dĺžky tlmičov?
..tie dĺžky vždy nemusia platiť záleží od prepákovania klasickým príkladom je Risototh-ov RM Bitch :)
14.06.2008 - 22:05:06
00
warzone, moja chyba :oops: , bol som to akurát premerať, a mám ešte rezervu 5mm po výjazde, kde bolo dosť dropíkov, z toho jeden asi polmetrový na flat.
Takže s tým chodením na doraz to fakt nie je tak zlé :idea:
14.06.2008 - 22:14:34
00
tulenik v podstate suhlas,akurat tie zadne dlzky odpruzenia su mi neni tiez celkom jasne,uvadzas to zle v mm tlmica,co neplati vzdy,zavisi od ramu.A este jedna vec-Enduro je vlastne FR bike s ktorym vylezies aj hore kopcom alebo znesies tak okolo 50km turu,podla mna najrozumnejsia volba pokial chces bike 4fun.Pokial chces ist co najrychlejsie alebo robit 80-10km vyjazdy,tak radzej AM.
m4jK este to pisal aj vladol,tak neviem ci to robil Reign 2006 alebo by tiez potreboval prifukut...
14.06.2008 - 22:30:28
00
mozno budem vraviet uplne scesty :) (ani sa nebudem divit) ale co tak tento ?

http://www.kaktusbike.sk/kona/pics/bike ... IR_med.jpg
14.06.2008 - 22:46:58
00
jasná vec, takže sú to "finálne zdvihy" po sprevodovaní (pokiaľ sa to dalo z katalógových údajov zrekonštruovať) uvedené v konštrukčných údajoch rámu (dokonca onen výrobca dĺžky tlmičov v základnom náhľade neuvádza)
warzone - pre mňa je ortodoxné FRko o dosť ťažší kraviak ako EN, vychádzajúci skôr z konštrukcie DH bikov, ale fakt je, že rôzni výrobcovia si rozhodia kategórie rôzne, občas pri pohľadoch do katalógov nestíham chápať - alebo ma napadá - "zakategorizuj mi bike, a ja ti poviem, po ktorom výrobcovi ti srdco piští" (ehm, pozri si, čo do endura nacpali u Pell's...)
14.06.2008 - 23:05:18
00
hm, a taký Canyon Nerve ES?
AMko lehce šmrncnuté do endurka, 1700 EUR
14.06.2008 - 23:17:03
00
je fakt,ze kazdy vyrobca robi pre danu kategoriu ine odlistnosti,ale serionzny vyrobca sa aspon drzi trendov zdvihu,vahy a pod.
Takze ide koniec koncov o to,co s nim chces tvarat,takze navrhujem esx,myslim,ze toto je presne to co hladas,bike for all:
http://www.canyon.com/mountainbikes/index.html?b=85
15.06.2008 - 00:10:51
00
Dik za odpovede tie skoky no tak doteraz som jazdil lesne cesy naslo sa tam aj miesa na na ktorych sa skocilo ale s tym bikom co som mal som sa neodvazil robit nieco agresivnejsie nato zas tak stavany nebol preto som sa rozhodol pre full. Viem ze skoky sa daju najst rôzne no neviem ze ake skoky by to mali byt urcite nie nieco extremne zo skal. Vy jazdite ake skoky? :shock: .Na tie maratony to asi nie. Ten CANYON vyzera dost dobre. :wink:
15.06.2008 - 18:31:19
00
A co hovorite na tento?
http://www.canyon.com/mountainbikes/index.html?b=84
16.06.2008 - 10:36:49
00
hehe pozeram ze ta to tiahne spravnym smerom :P no 70km vyjazdy od neho necakaj,je to 17kg masinka na light FR,vlastne ram by mal byt pri vsetkych Torque rovnaky,takze by sa oplatilo ho za tu cenu zobrat a poladit(vidlica,mozno kola,trochu odlahcit...).Inac ram super-co test,tam skonci na prvych miestach.
16.06.2008 - 10:43:38
00
tak zareagujem na tie dorazy pri reignoch. mne sa zatial 2 krat podaril stav, ze tlmic klepol o doraz (dost neprijemny zvuk), bolo to mojou chybou. Inak bezne vyuziva cely zdvih, ako hovoril m4jK, co je dobre. tak asi by som mal skusit davat vacsie skociky, co to spravi:)

no a ked uz pistem, tak poradim:), CULO_SC na zaciatku pisal nieco o lesnych cestach, par skokoch a asfalte, tak tam reigna, ci dokonca torque urcite nie, to je zbytocne, na taketo jazdenie skor trance x koli pohodliu...

inac m4jk, skus vyfuknut tlmic a prepruzit, kde ma tlmic doraz, moj napr ma doraz par mm od konca piestu
16.06.2008 - 11:02:20
00
Pri tom CANYONE co som daval ten link da sa nanom uzatvorit tlmic?
17.06.2008 - 10:24:48
00
ked mas takuto otazku, tak ti stacia zdvihy 100/100
17.06.2008 - 14:07:58
00
hlupost,aj ja som mal taketo otazky ked som prechadzal z XC biku na Reigna,to su len neopodstatnene obavy.Otazka je ako to s tym asfaltom myslis...pokial len koli nutnosti presunu na lesny trail,tak ok
Inac na dhx5 je 15 klikov pro-pedalu,takze na 4ke bude urcite tiez.
http://www.foxracingshox.com/fox_bicycle/bike_index.htm
Ak sa nebojis vyssej vahy,nerobis dlhe vyjazdy zamerane na rychlost,nelubis upilly,tak zober Torque,uzijes si s nim viac srandy.Ak chces lahsi bike na lesne traily,sem-tam skok,ale aj bike co bude schopny ujazdit aj XC ci dlhsi vyjazd tak ESX.
17.06.2008 - 16:19:40
00
No len kôli tomu lebo myslim si ze na asfalte je dobre ak sa tlmic da uzavret alebo sa mylim? pripadne da sa nejak regulovat? S tym asfaltom tak to skôr ten les skoky a podobne viem ze sa neda ist stale len po lese urcite budem musiet ist aj po normalnej ceste, ale ak by som siel jazdit cestu tak nato mam bike s ktorym som jazdil doteraz. Po nemecky neviem tak preto by som rad vedel ci sa da uzatvorit. Dik :roll: :)
17.06.2008 - 16:26:37
00
keyboard_arrow_up