Lapierre: napisal som pomerne dlhy elaborat ako odpoved, ale kaslem uz na to. Napisem len tolko, ze 2005 kvalita Fox je hlboko pod sucasnymi suntourkami a 2006 RS mi funguje dodnes bez vymeny gufier
. V 2005 si ani nejazdil, ja som tie talasy a kadejake sracky videl dost, ako "fungovali" a tiekli. Ich "kvalitne" anodizacie noh a pod. Ale vyhodou bolo, ze stali skoro 2x tolko
. Evolution neberiem do uvahy /Fox sa v mojich ociach pokazil podstatne skor/, podobne dopadol MZ v roku 2008 /vyhrabali sa az v 2011 z toho/.
Ale aby som zdoraznil, ja netvrdim, ze Fox ako taky je nanic, len ze za tie peniaze naviac neprinasa (prakticky) nic a rozhodne leader nie je. Len neustale recykluje to iste a medialne predava casto nie moc kvalitny produkt /ako by na prvy pohlad mohlo vyzerat. A ano, som na niektore ich veci alergicky, hlavne potom , co som videl ich "kvalitu" /a nieco aj na vlastnej skusenosti/.
Fox byval /okrem vynimiek ako napr,. dlho mu trvalo nez spravil poriadnu anodizaciu, asi tak 100 rokov po MZ/ velmi dobry co sa tyka materialu /az na tesnenia, rozpdnute silikonove, neznasanlivost mrazu/ , ale vnutro az na vynimky stalo za prd. A to mi vadi. Neustale problemy /boostvalve, prerazanie, komplikovany tuning, uzasne talas a ine patrony/ a pokial chcel clovek nieco poriadne, tak sa to muselo vyhodit a dat nieco alternativne. Tak za tie peniaze, co chcu, ak by dodali tie patrony , tak mozno.
ps: co sa sa clovek lepsie servisuje nehovori nic o tom, ci je dany produkt dobry, funkcny, kvalitny, spolahlivy. Lebo su aj take, ktore sa servisuju strasne jednoducho a doslova v terene, ale ...
Nie si jediny, co mal v nieco v ruke