Kategórie
Bike-techHmotnosti MTB komponentov a doplnkov # MTB # výmena dielov # upgrade # výbava # skúsenosti # poradenstvo # hmotnosť # náhradné diely
posledný komentár: 2. 10. 2014 o 9:44
-11% Truvativ Atmos 7K riadidlá, Ø-31.8 mm/760 mm, zdvih 10 mm
70,99 €
-11%
MOC 88,99 €
-10% PRO LT MTB HIGH RISE riadidlá, Ø-31.8 mm/740 mm, zdvih 40 mm
38,90 €
-10%
MOC 51,99 €
-17% Truvativ Hussefelt Comp riadidlá, Ø-31.8 mm/700 mm, zdvih 20 mm
24,90 €
-17%
MOC 37,99 €
-30% Shimano MT50 Click'R SPD nášľapné/platformové pedále, + zar. SM-SH56, rozbalené
44,99 €
-30%
MOC 64 €
savings Shimano XT PD-M8120 nášľapné pedále s klietkou + zar. SM-SH51
85,99 €
savings
MOC 135 €
Akcia savings Shimano SPD PD-M505 nášľapné pedále, strieborná
35,99 €
savings
MOC 52,99 €
-15% Shimano PD-M540 nášľapné pedále + zar. SM-SH51, strieborná
78,99 €
-15%
MOC 92,99 €
savings Shimano PD-ES600 nášľapné pedále, jednostranné+zar. SM-SH51
59,99 €
savings
MOC 98,99 €
-39% XLC PD-S20 nášľapné/platformové pedále, strieborná/čierna, OEM
19,99 €
-39%
MOC 33 €
-11% Xpedo Milo SPD jednostranné nášľapné pedále, čierna/strieborná
63,99 €
-11%
MOC 71,99 €
Kladky Fovno 12z NW - 19.95. Krutia sa jak h+ovno ale po vymene maziva v loziskach je to o poznanie lepsie
Goldix NW sram direct mount 34z - 65.54. Velmi dobra hmotnost, vyrobne tolerancie prilis tesne, ale isiel este osadit
Tubolito S-Tubo MTB 29" - 43.87. Medzicasom som ju uz stihol stratit :/
Lezyne pumpicka 20g CO2 - 84.68
S-Works majú dosť tenké bočnice. Ale zatiaľ som nemala problém ani s Fastrackom ani Renegate vo verzii S-Works. Ak chceš odolnejšie bočnice odporúčam verziu Control.
Fast Trak si prosim ta skusala aj vzadu? Vies porovnat grip v strmych stupaniach oproti Renegade? V zmiesanych podmienkach, aj suche aj blatiste useky..
Hladam narychlo nejaku objemnejsiu nahradu na zadne koleso lebo som rozflakal plast a cez vikend chcem ist maraton. Tak nieco co sa da kupit v kamennom obchode. Alternativy Ikon 2,2 a Ralph 2,25. Dakujem
Kupil som novy vzor Control T5 2,35. Sirka sedi aj v reale na 25mm rafiku, hmotnost velmi slusna 675g.
Vsetky plaste som rozrazil medzi stuplami. Tento je po obvode podstatne hrubsi ako Schwalbe ci Wolfpack ci mam doma.
Normalne rozmyslam ci nezobrat aj na predok v makksej zmesi T7 (vazil som v predajni, hmotnost rovnaka).
Len asi nie je rozumne par dni pred pretekmi menit predny plast ?
Vies co no mohol som sa pomylit, lebo som to vazil v obchode tak, ze som si odvazil control t5 s krabicou a bez. A potom ostatne som vazil len v krabici a porovnaval navzajom. Ale s krabicou a cipom proti ukradnutiu mali aj t5 aj t7 805g
Renegade T5 bol cosi lahsi o nejakych 15g. Specialized Factory vacsinou podla fotiek jazdia Renegade T7. Ten novy Renagade vzor vyzera tiez dobre, tie stuple najma po okrajoch su vyraznejsie. Ale su hustejsie ako pri FT tak sa asi horsie bude cistit.
Ale inak na ten objem je 715g fantasticka hmotnost. Schwalbe co boli doteraz lahke v tych novych Super Race a Super Ground riadne nabrali. Moje merania z obchodu Racing Ralph 29x2,25 z obchodu boli:
- super race 710g (tan wall)
- super ground 725g
Pri 2,35 maju az 760g. Maxxis 2,35 a 2,4 maju tiez ~750g.
Minimalne na pohlad, omak a odvazenie vyzeraju tie nove plaste od Speslu super. Inak a aj najkrajsie bezdusove nahodenie. Plast si pekne sadol hned a nepotreboval som ani booster na nafukanie. Aj bez mlieka som ho nabomboval skoro do 3bar a akurat patky pekne popukali a tesnilo.
Uvidime co na trailoch.
https://www.bicycling.com/bikes-gear/mountain-bike/a36654360/specialized-xc-tires/
Ja mam v plane dopredu s-works ft 2,35 a dozadu renegade 2,2 t5, oba by mali mat rovnakych 615g
https://www.bicycling.com/bikes-gear/mountain-bike/a36654360/specialized-xc-tires/
Ja mam v plane dopredu s-works ft 2,35 a dozadu renegade 2,2 t5, oba by mali mat rovnakych 615g
Mam pocitane vsetky recenzie
No S-Works by som osobne nejazdil. Ako hovorim, vacsinou jazdia aj profici Control verziu a ked oni ozeleju tych 60g, tak co my amateri... aj tak dolezitejsi valivy odpor ako hmotnost.
A 2,2 by som si tiez nedaval ak nemas nejaky uzky rafik <25mm. Najdes aj porovnania na youtube kde porovnavali maxxis 2,2 vs 2,35 a napriek vyssej hmotnosti boli aj v stupaniach 2,35ky rychlejsie.
Alebo som videl video kde chalan porovnaval Schwalbe Addix Speed vs Performance, kde je tiez vyssia hmotost a rozdiely boli ~1%. Skor to potom na pocit citil na traile ale casovo to bolo volmi podobne.
Jazdil som aj 2,25 aj 2,35/2,4 a sirsi balonik je vzdy pohodlnejsi a jadzit na tom 30km/h po ceste nie je ziadny problem.
Ale pozrel som, moje XTR s 30z majú 514g a trojprevodníkove som našiel 680g
Ked uz sa riesilo porovnanie, tak len pre komplexnejsie info /niezeby na tom zalezalo, je to len taka info z historie, 2x11 je lepsie nez 3x9 z hladiska prevodov, ale vahovo najhorsie/ : prehazka sram 9sp 190g /bez brzdy, existoval extrem okolo 120g, neviem ci aj nie lahsi/, kazeta celotitanova 11-32 190g /alu kazety neriesim/, xtr pily 3x asi tych 680 (stredy su podobne), radenie sram L+P sa mi mari 210g, presmyk 120g /zalezi ale aky typ/ a lanko+bowden nan asi 20g. Hmotnost naviac 3x vs 1x = 166-50 (najlahsia xtr 12sp) +120+20+90 (12sp radenie je tazsie zda sa). Najlahsia kazeta 12sp je asi okolo 330g (?), teda - 140g = cca 200g naviac u 3x9 /karbonove kluky neriesim, tam to bude podobne/. Abs. rozsah prevodov rovnaky, odstupnovanie horsie u 1x na dlhsich prevodoch /dolezite skor na rovinky, pevny hladky povrch, 11-13-15 nie je moc dobre, 11-12-14 podstatne lepsie/. Cenovo asi kusok lacnejsie 3x9 /vo vyssich urovniach/. Porovnanie beznych lacnych komponentov uz bude ale vahovo (a asi aj cenovo) vyrazne v neprospech 1x. Polkila naviac na zadnom kolese /napr.
Povodne tam bola x0 hazka, x9 radenie, x7 presmyk a xt 11-36 kazeta, cize aj ked si oco vahovo nepolepsil (skor par g nakupil), tak uz po par jazdach zhodnotil, ze nic ine ako 1x uz nechce. Najazdenych tam ma par 100 km, takze k spolahlivosti deore sa zatial nevyjadrujem, ale snad sa to po 1000km nerozpadne, ako som sa tu niekde docital..