vcera som upgradoval firmware na motor shimano steps e 8000 cez mobilnu aplikaciu e tube,ale bohuzial mi seklo aktualizaciu na 93 percentach,neviem dovod ale nestalo sa mi to este. Tak som vypol baterku a odvtedy mi nefunguje motor,respektive nekomunikuje s displejom ani ovladacom. Bateria po zapnuti svieti,displej uz nie, takze si myslim ze ak neprebehla aktualizacia na sto percent tak nejako zblblo motor
budem vdacny za kazdu radu mozno aj do buducna :
posledný komentár: 27. 5. 2025 o 17:42
Vyslo mi, ze 964 eur vs 898 eur + cesta do Wroclawi. No je to dost. Ja by som isiel do noveho, moj by som skusil opravit a nechal ho ako zalohu alebo ho po oprave skusit predat.
Re: Ďakujem, barerka má kapacitu 94%, problem je v motore. Sú vôbec steps 8000 k dispozícii?
Doručené
Marketing / Podpora from PAUL LANGE OSLANY s.r.o.
10:49 (pred 1 hodinou)
komu: mne
Predpokladaný termín doručenia batérii Shimano Steps 8000 je zatiaľ máj 2022. Pekný deň
—
Marketing / Podpora from PAUL LANGE OSLANY s.r.o.
You’re receiving this email because of your conversation earlier on Cyklistické komponenty a doplnky Paul Lange Oslany. You can reply to this email or chat in real-time to continue this conversation.
Chat ⚡by Drift
On Monday, October 18, 2021 at 10:04 AM, You <> wrote:
Ďakujem, barerka má kapacitu 94%, problem je v motore. Sú vôbec steps 8000 k dispozícii?
Ako som pisal, treba poslat distributorovi /Oslany/ zaznam z diagnostiky ktoru ti robili v servise a aj pisomne vyhlasenie servisu, ze nie su schopny to opravit ani nahradit novym motorom. Treba byt v tomto dosledny, nejake vseobecne maily oni maju v pazi ako vidno z komunikacie, kde ani nevedia ci sa jedna o baterku alebo motor.
A az potom aj s vyjadrenim distributora to vsetko poslat do Shimana.
To Shimano nezaujima feedback, ze co sa na tych motoroch kazi ?
Bolo by dobre vysvetlit, kto bol v tomto pripade "Shimano".
Kedze bajkove predajne s ich servismanmi nevedia opravovat motori na ebajkoch, motor odmontuju a posielaju kam ?
Oficialnemu distributorovi Paul Lange Oslany alebo niekde do zahranicia ?
Viete si predstavit, ze keby ste si kupili v Nemecku napr Canyon /tiez s motorom Shimano/ tak vas poslu do prdele ako Oslany ?
Treba vsetko pisomne zdokumentovat a stazovat sa na Oslany priamo v Shimane v zahranici.
Inac Shimano motori by som nezatracoval, ich velkou vyhodou je aj to ze uchytenie na ram bajku je rovnake aj u novsich modelov. /EP8/
Skus vycistit kontakty na baterke a motore cisticom kontaktov alebo ich jemne prebrus malym nechtovym pilnikom co sa tam zmesti.
Nevidim problem v motoroch Shimano. Vsadili na ne aj kvalitne znacky ako Canyon, Santa Cruz, Yeti, atd.
Problem je v nasich distributoroch a predajcoch. Nie su schopni zabezpecit opravu vlastnymi silami, maximalne vybrat motor/ked je v zaruke/ a poslat ho dalej distributorovi a ten zase dalej. A ani do toho sa im moc nechce, lebo z toho nic nemaju. Problem by mal riesit vyrobca bajkov, ten motori ma, vsak tie bajky vyraba. Kupujeme si predsa bajky konkretnej znacky, nie bajky Shimano.
To, ze predajca nevie zistit na zaklade diagnostiky kde je chyba, ako pise Ivankevi, to je uz ciste zufalstvo. Predajci v pripade ebajkov rezignovali na "lacno kupit, draho predat."
Nevidim problem v motoroch Shimano. Vsadili na ne aj kvalitne znacky ako Canyon, Santa Cruz, Yeti, atd.
Problem je v nasich distributoroch a predajcoch. Nie su schopni zabezpecit opravu vlastnymi silami, maximalne vybrat motor/ked je v zaruke/ a poslat ho dalej distributorovi a ten zase dalej. A ani do toho sa im moc nechce, lebo z toho nic nemaju. Ja by som asi zase nekupoval ebajk u nas, ale v zahranici. /Nemecko/.
Ale ked uz nevie predajca zistit na zaklade diagnostiky, ako pise Ivankevi, ze kde je chyba, tak to je uz ciste zufalstvo. Predajci sa v pripade ebajkov sustredili len "na lacno kupit, draho predat."
Po 10 000Km výmena ložisk?Ono sa môže stat ,že odídu,ale sa mi to zdá málo.Mám 8 500Km a zatial všetko ok.Ten hukot občas sa objaví aj u mna.Záleží na počasí a aj zaradenom móde.Potom zvýšený hluk zmizne.
V tomto fore si chlapik S13 vymenu lozisk velmi pochvaluje:
https://www.emtbforums.com/community/threads/steps-e8000-motor-service.16542/page-4
V pripade Ivankevi si tiez myslim ze ta chyba E010 nesuvisi s loziskami. Ani diagnostika co robia, nevie odhalit chybne loziska.
Smutne ale je, ze to tu musime riesit my, namiesto predajcu a vyrobcu.
"Pri kupe tohto bicykla vam pri poruche motora po zaruke
nevieme zabezpecit jeho opravu a ani novy motor"
No a potom bude vsetko O.K. a moze sa predavat dalej.