Viem, ze tu ma kazdy dvojkolesovaho milacika, no chcela som sa opytat, ci mate aj stvorkolesoveho, s ktorym ste nadmieru spokojni a na druhej strane, aky typ neodporucate ci uz z vlastnej alebo cudzej skusenosti.
Pocuvajte, mne nieco na tejto krize nesedi.
Automobilky uz v roku 2019 preplnali svoje predajne kanaly. Predajcovia nakupovali a registrovali auta na seba aby ich po roku vedeli predat s nizsou cenou. Zakaznici nekupovali.
Potom prisiel rok 2020 a nekupovalo sa. Ale nieco sa vyrabalo. A teraz sa nakupuje stale malo, ale zrazu nove auta nie su. Kde sa stratili ?
To akoze automobilkam vypadne jeden typ procaku a ony nebudu 2 roky schopne zmenit komponenty aby vyrabali z dostupneho ?
Nieco mi na tom celom ***** Mozno len konspirujem, ale nezda sa mi, ze by kvoli vypadku procesorov, aj ked su to dolezite komponenty, vypinal cely automobilovy priemysel. To, ziadna automobilka nedokaze prehodit software na iny typ procesora ? Vsak ten problem uz maju hadam pol roka.
Mozno hej.
Len mi nejde do hlavy, ze automobilky mali plne sklady. Prestalo sa kupovat, nevyrabaju a zrazu auta nie su.
Skodovka ide v Cine rapidne k nule. A cinske automobilky, pokial viem, vyrabaju. Tak rozmyslam, ze z coho.
Chapem, ze automobilka je obrovsky kolos a vsetko moze dlho trvat. Ale tiez rozumiem tomu, ze pokial vypadne jeden komponent, tak to usilie na jeho nahradu musi byt extremne.
Skor sa mi vidi, ze tam je este vela dalsich problemov a tymi cipmi sa to kamufluje.
will dajakú Buchanka či obdobné "hlúpe" železo sa dá vyrobiť, otázka je aké auto chceš.. každopádne čipy aktuálne nebrzdia len autá, ale aj veškeré spotrebiče.. svokrovci aktuálne naháňajú umývačku riadu a buď dačo z predajne rovno alebo čakačka x mesiacov
Pocuvajte, mne nieco na tejto krize nesedi.
Automobilky uz v roku 2019 preplnali svoje predajne kanaly. Predajcovia nakupovali a registrovali auta na seba aby ich po roku vedeli predat s nizsou cenou. Zakaznici nekupovali.
Potom prisiel rok 2020 a nekupovalo sa. Ale nieco sa vyrabalo. A teraz sa nakupuje stale malo, ale zrazu nove auta nie su. Kde sa stratili ?
To akoze automobilkam vypadne jeden typ procaku a ony nebudu 2 roky schopne zmenit komponenty aby vyrabali z dostupneho ?
Nieco mi na tom celom ***** Mozno len konspirujem, ale nezda sa mi, ze by kvoli vypadku procesorov, aj ked su to dolezite komponenty, vypinal cely automobilovy priemysel. To, ziadna automobilka nedokaze prehodit software na iny typ procesora ? Vsak ten problem uz maju hadam pol roka.
v 2019stom v septembri mala nastupit nova emisna norma a predajcovia uz nemohli auto splnajuce "staru" emisnu normu predat ako nove. Dalo sa to okabatit tak, ze to poprihlasovali na seba aby to aj po septembri mohli zo skladu predavat so starsou emisnou normou. V podstate sa to riesilo ako prepis z prveho majitela na druheho, kde prvy majitel bol ten predajca. Aspon tak si to pamatam ja.
nezabudnut aj delay v doprave, a napr aj toto:
Spoločnosť chce pozastavenú produkciu v závodoch využiť na firemnú inventúru a okrem toho na dokončovanie desaťtisícov rozpracovaných áut, ktoré v súčasnosti stoja na odstavných parkoviskách.
Vdaka za tie videa. Pozrel som si este dalsie a vyzera, ze cela ekonomika je TVM - totalny vseobecny mismas.
Tak nebudem konspirovat a budem sa divat, co z toho vylezie.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Automobilky uz v roku 2019 preplnali svoje predajne kanaly. Predajcovia nakupovali a registrovali auta na seba aby ich po roku vedeli predat s nizsou cenou. Zakaznici nekupovali.
Potom prisiel rok 2020 a nekupovalo sa. Ale nieco sa vyrabalo. A teraz sa nakupuje stale malo, ale zrazu nove auta nie su. Kde sa stratili ?
To akoze automobilkam vypadne jeden typ procaku a ony nebudu 2 roky schopne zmenit komponenty aby vyrabali z dostupneho ?
Nieco mi na tom celom ***** Mozno len konspirujem, ale nezda sa mi, ze by kvoli vypadku procesorov, aj ked su to dolezite komponenty, vypinal cely automobilovy priemysel. To, ziadna automobilka nedokaze prehodit software na iny typ procesora ? Vsak ten problem uz maju hadam pol roka.
Len mi nejde do hlavy, ze automobilky mali plne sklady. Prestalo sa kupovat, nevyrabaju a zrazu auta nie su.
Skodovka ide v Cine rapidne k nule. A cinske automobilky, pokial viem, vyrabaju. Tak rozmyslam, ze z coho.
Chapem, ze automobilka je obrovsky kolos a vsetko moze dlho trvat. Ale tiez rozumiem tomu, ze pokial vypadne jeden komponent, tak to usilie na jeho nahradu musi byt extremne.
Skor sa mi vidi, ze tam je este vela dalsich problemov a tymi cipmi sa to kamufluje.
Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down
Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down
este by som doplnil krypto osial za posledne dva roky... tiez nepomohol rovnovahe medzi ponukou a dopytom chipov
zatial
Automobilky uz v roku 2019 preplnali svoje predajne kanaly. Predajcovia nakupovali a registrovali auta na seba aby ich po roku vedeli predat s nizsou cenou. Zakaznici nekupovali.
Potom prisiel rok 2020 a nekupovalo sa. Ale nieco sa vyrabalo. A teraz sa nakupuje stale malo, ale zrazu nove auta nie su. Kde sa stratili ?
To akoze automobilkam vypadne jeden typ procaku a ony nebudu 2 roky schopne zmenit komponenty aby vyrabali z dostupneho ?
Nieco mi na tom celom ***** Mozno len konspirujem, ale nezda sa mi, ze by kvoli vypadku procesorov, aj ked su to dolezite komponenty, vypinal cely automobilovy priemysel. To, ziadna automobilka nedokaze prehodit software na iny typ procesora ? Vsak ten problem uz maju hadam pol roka.
v 2019stom v septembri mala nastupit nova emisna norma a predajcovia uz nemohli auto splnajuce "staru" emisnu normu predat ako nove. Dalo sa to okabatit tak, ze to poprihlasovali na seba aby to aj po septembri mohli zo skladu predavat so starsou emisnou normou. V podstate sa to riesilo ako prepis z prveho majitela na druheho, kde prvy majitel bol ten predajca. Aspon tak si to pamatam ja.
Spoločnosť chce pozastavenú produkciu v závodoch využiť na firemnú inventúru a okrem toho na dokončovanie desaťtisícov rozpracovaných áut, ktoré v súčasnosti stoja na odstavných parkoviskách.
Čítajte viac: https://ekonomika.sme.sk/c/22764428/skoda-auto-nema-pre-ludi-pracu-chysta-velke-presuny.html?ref=njctse
auta su, ale nedokoncene, lebo pred chipmi to boli zase ine suciastky co meskali...
Tak nebudem konspirovat a budem sa divat, co z toho vylezie.
Tak daj aký motor to máš …
Ford mondeo 2015 s pezotackym 2.0tdci
nech sa páči 1l/5,90 EUR https://auto.bazos.sk/inzerat/129997196/predam-adblue.php
dá sa kúpiť aj taká väčšia bandaska 1000 l