DQ250 je 6 stupnova, aj tych je viacero verzii podla sprevodovania - napr ja som mal tkau, kde bola kratsia sestka a na dialnici pri 130 tocilo takmer 2500 otacok, ale od 2016 ci 17 bola upravena a uz tocilo len okolo 2100. DQ381 je 7 stupnova, viac znesie, lebo ju ma jednak aj bitdi, tusim aj tiguan a aj multivan ju pouziva. V rozmedzi nejakych otacok je mozny "overboost" alebo ako to nazvat na 500NM, inak je k dispozicii 400.
S adblue moze byt problem (nie kvoli momentalnemu nedostatku
) - otcovi menili riadiacu jednotku adblue, pretoze mu to stale hlasilo, ze za 1000km nenastartuje, ked nedoplni adblue. Bud pomoze aktualizacia softveru, alebo vymena jednotky. Pri dolievani tiez treba liat tolko, kolko pise pocitac, lebo v nadrzi nie je plavak ale nejaky senzor a ked sa preleje, nezisti, ze sa adblue doplnilo. Inak ziaden problem...zadne
brzdy su klasika u koncernovych aut s elektronickou parkovacou brzdou, teda hlavne ked sa neda spravne oblozenie alebo sa zle spravi zakladne nastavenie pri vymene. Potom to mierne pribrzduje, teda dosky idu skor do prec a zadne
kolesa sa zahrievaju. PReto to treba po vymene po nejakej dobe skontrolovat aspon dotykom, ci sa zadne kolesa nehreju oproti prednym viac.
Hlavne vyberaj auto bez panoramy
S tym su len starosti, treba to pravidelne mazat, pocas jazdy sem tam cosi zapuka, zavrzga...uz som videl aj fotku prasknutej pano strechy, ked bola zatvorena. Podla mojho nazoru zbytocna vec.