sorcerer Mal som ho v hlinkovych riadidlach a fungoval bezproblemov.
12.11.2021 - 12:15:01
10
Ahojte :) Chcem asi opýtať, čo odporúčate viac. Či shimano ultegra di2 alebo ten nový rival etap axs. Vpredu budem mat jednoprevodnik a jazdiť budem prevažne cestu a sem tam trosku gravel. Dik
21.11.2021 - 15:49:49
00
jancek.daniel95 ak sa bavime o novej 12speed ultegre tak funkcne tam rozdiel v podstate neexistuje. Ak to budes skladat sam tak sram mas jednoduchsie kedze nema vobec ziadne kable. Cenovo sa priznam to z hlavy neviem a hladat sa mi nechce...
21.11.2021 - 16:52:09
00
Cauko :) Diky moc. Ja len čo sa týka radenia, ale uvažujem viac nad Sramom práve kvôli kabeláži
21.11.2021 - 16:53:42
00
Kabeláž nerieš. Je to pár káblov, ktoré bez problémov nahodíš a už ich nikdy viac neriešiš. Ultegra je skôr na úrovni Force, takže už len z toho dôvodu Ultegra. Okrem toho ma Shimano lepší prešmýkač a minimálne dvojnásobnú výdrž na jedno nabitie. Sram má zase viac možností na kombinovanie rôznych komponentov ako je mtb prehadzovačka alebo 1x prevodníky a pod... ale nad tým sa hodí uvažovať iba u gravelu, u cesťáku skôr nie.
21.11.2021 - 17:27:25
00
jancek.daniel95 napísal:
Ahojte :) Chcem asi opýtať, čo odporúčate viac. Či shimano ultegra di2 alebo ten nový rival etap axs. Vpredu budem mat jednoprevodnik a jazdiť budem prevažne cestu a sem tam trosku gravel. Dik

Osobne odporúčam zostať u cestného bajku u dvojprevodníku. Z môjho pohľadu a skúseností má dvojprevodník lepšie odstupňované prevody. Pokiaľ z osobnej sympatie predsa len zvolíš 1 prevodník, tak potom Rival XPLR s kazetou 10-44z.
Ako ti písal ddddd_, kábel natiahneš raz a už neriešiš. Bonus je dlhšia výdrž batérie.
21.11.2021 - 18:03:17
00
Kristina Ahoj :) Diky za názor. Ja to chcem na gravel, ale zase 70% budem jazdiť cesty a 30% práve tie poľné. Viem že na ceste bude lepší dvojprevodnik a hlavne pri zjazde, ale zase nebudem až tak riešiť nejakú priemerku :)
21.11.2021 - 18:06:28
00
Mám Giant Revolt s GRX 815 Di2 sadou. Nejako sa mi nezdá nastavenie synchroshiftu - veľká píla obslúži 10 pastorkov, malá len 7. Je to takto nastavené v poriadku, alebo mám niečo zmeniť? (Malý prevodník je Praxis s 32 zubami, ale to nejde nastaviť a asi je to aj celkom jedno.)
Príloha:
SynchroShift.jpg
SynchroShift.jpg 110.85 KiB thumb_up0thumb_down

01.12.2021 - 17:55:43
00
Ahojte,

Chcel by som Vás poprosiť o radu a už neviem kam zájsť :D Mám canyon ultimade s Di2 a rozmýšľam čo s batériou pred letom na sústredenie na malorku. Vzhľadom nato že súdruhovia z NDR ro vymysleli tak, že musím vytiahnuť celý pressfit BB a potom vytiahnuť batériu. Nemáte niekto skúsenosť s DI2 baterkou a letom ? Respektive prešlo Vam to cez kontrolu ? Viem že kamarát musel takto vytiahnuť celý bicykel a zo stagesu wattaku vytiahnúť C 2302 batériu...Ešte ma napadlo, či by nestačilo len odpojiť šalter a prešmyk z elektriky a to by mohlo stačiť...ale naozaj neviem preto by som chcel poradiť - naozaj nemám nervy to riešiť cez vyťahovanie BB.

Ďakujem za hocijaku radu :)
09.01.2022 - 21:34:36
00
Musíš vybrať celú batériu, najneskôr na roentgene by si ju všimli a musel by si ju tak či tak vybrať. Dôvodom je samovznietenie batérie, kvôli tomu je treba každú väčšiu batériu zobrať do kabíny. Náhodou zo spodu rámu nemáš nejakú krytku, ktorá by sa dala dať preč a ňou vytiahnuť batéria? Ak nie, asi to budeš musieť rozmontovať, pričom by som ti radil následne premiestniť batériu do sedlovky
10.01.2022 - 00:38:00
00
Ak chces mat 100% istotu tak ju naozaj musis vybrat. Kazdopadne neplati ze ta nikde a nikdy nepustia - zalezi na kontrole aj airolinkach. Kopec ludi lieta s baterkou a nemali nikdy problem a potom poznam par ktori to museli riesit priamo na letisku ale nikoho koho by nepustili na let aj ked to neslo. Nahradne baterie mozes mat aj v batozine - cize ak by bolo najhorise tak by som odpoji vsetky kable a tvaril sa ze je to SPARE BATTERY. Ale ako vravim vyssie - vybrana baterka je 100% istota. A naozaj aj ultimate musis vyberat cez stred ? Som myslel ze takto debilne to maju len pri tych VCLS sedlovkach...
10.01.2022 - 06:29:39
00
Ryanair to má v pravidlách uvedené dosť zaujimavo a s tou lítium batériou som úplne nepochopil či sa to týka len osobných veci alebo by sa reálne ta výnimka vedela sťahovať aj na batériu v biku

“ 8.5 Checked-in luggage
8.5.1 You must not have any of the items listed in 8.10 (Prohibited items) in baggage you check in to be carried in the hold.
8.5.2 You must not have the following in your checked-in luggage.
Money, negotiable papers (documents guaranteeing the payment of a specific amount of money) or securities
Jewellery, precious metals or other valuables
Keys
Cameras
E-cigs
Watches
Medicines
Spectacles, sunglasses or contact lenses
Cigarettes, tobacco or tobacco products
Business documents
Passports and other identification documents
Personal electronic devices such as laptops, mobile phones and tablets (but see clause c below) or spare lithium batteries.
8.5.3 If a personal electronic device cannot be carried in the passenger cabin (for example, because it is too large), and so has to be carried in the hold, you must make sure:
the device is totally switched off and effectively protected from being turned on accidentally;
any app, alarm or setting that may activate the device is disabled or deactivated;
the device is protected from accidental damage by suitable packaging or casing, or by being placed in a rigid bag and protected by adequate cushioning; and
the device is not in the same baggage as any flammable material (for example, perfume or aerosols).”
10.01.2022 - 07:28:25
00
Lietam na na triatlonove Ironmany z Viedne a nikdy nic nevyberam maximalne odpojim kabliky na riadacej jednotke ktoru mam pod predstavcom. Na 3T koze aj na cestaku mam Di2 radenie a nikdy som problem nemal. Letel som takto do UK, na Mallorku, Barcelony ale stale iba z Viedne. Baterie na oboch bikoch mam prichytenu k sedlovke lebo do sedlovky sa nezmesti koli aero tvarom sedloviek na oboch bikoch vid https://www.mtbiker.sk/forum/post1519379.html#p1519379 Myslim ze to obmedzenie na baterie plati pre palubnu batozinu a biky idu do podpalubia. Bezne na palubu lietadla beriem zrkadlovku alebo GoPro kameru s nahradnymi bateriami a tak isto som nemal nikdy problem.
10.01.2022 - 07:35:59
00
lakko mne sa jedná skôr o tú výnimku čo popisujú v pravidlách či sa dokáže vzťahovať aj na Di2 batériu...tzn. že ju budem môcť nechať na biku v podpalubí, akurát by som odpojil od nej páky a celkovo celé radenie a tým pádom nie je ako keby "aktívna"
10.01.2022 - 08:39:39
00
ddddd_ napísal:
Musíš vybrať celú batériu, najneskôr na roentgene by si ju všimli a musel by si ju tak či tak vybrať. Dôvodom je samovznietenie batérie, kvôli tomu je treba každú väčšiu batériu zobrať do kabíny.


Ideálne je zistiť si u tej ktorej aerolinky ako to majú a najlepšie nech ti to potvrdia mailom. Väčšinou ako píše lakko nechávam všetky batérie na bicykli/v bicykli a ten cestuje ako batožina. Avšak niekedy ani na check-ine nevedeli kam to patrí. Raz ma v Prahe presviedčali že di2 batéria nesmie byt s bicyklom, strčili mi ju do príručnej batožiny…za odmenu som potom musel colníkom v Dubaji 15 minút na tranzite vysvetľovať prečo mám takú batériu so sebou v prirucaku, musel som im to nájsť na webe čo to je a ako bonus prišiel ešte další borec a premeriaval ju…ale tak na záver sme sa tomu aspoň všetci zasmiali.
12.01.2022 - 15:11:28
01
keyboard_arrow_up